Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 20-12-10, 01:08   #4726
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 38
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har peiling på kropp og kan si meg om det er naturlig at ribbeina på venstre side stikker mer ut enn de på høyre? Det er de nederste ribbeina da. Kjennes nesten ut som jeg har ett ekstra ribbein :P

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 20-12-10, 10:28   #4727
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Jeg har sånn, og omvendt på ryggen.
Asymetrisk brystkasse kalte de det på klinikken, jeg ble utredet for skoliose når jeg var ca 13.

Helt alminnelig, det er utslag av at alle er mindre symmetriske enn man tror. Noen har ett øye sm er større/mindre/høyere, skjev nese, en større pupp, ballene på skjeve...
De fleste må justere brillestengene fordi ørene er ulikt plassert osv.

Haha alle er skeive, de bare vet det ikke!

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 20-12-10, 10:57   #4728
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Jeg har også skjeive ribbein, de på høyre side står mer ut. Men jeg tror for min del at det ble sånn etter at jeg brakk en tro tre ribbein på den ene sida da jeg var yngre.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-12-10, 11:13   #4729
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Hvor: Jevnaker
Alder: 38
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Aha, så det er greit ja! Det er bra da jeg er asymmetrisk i kjeven eller hva jeg skal si, men biter skakt da. har aldri hatt reggis :P skoletannlegen mente det var nødvendig, men ble aldri noe av. tannlegen jeg har nå mente det var samme. det så greit ut :P

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 20-12-10, 13:39   #4730
Fredrikke07
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 44
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ser ut som om det har blitt snakket om den før her inne!

Det kommer ikke opp noe når jeg trykker på linken..

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-12-10, 13:53   #4731
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke07, her.

Det kommer ikke opp noe når jeg trykker på linken..

Så dumt at den ikke virker!

Om du går på Utvidet søk og søker Wawel og Innlegg, kommer du til siden jeg prøvde å vise deg!

Gammel 20-12-10, 13:59   #4732
kennygirl
Seniormedlem

kennygirl sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 39
kennygirl er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av lommerusk, her.

Noen som vet hvor man får kjøpt slik te?
http://www.hellopro.co.uk/Ty_phoo_Te...r-societe.html

De har den på sunkost her jeg bor, men du kan bestille den her

Den med solbær er min favoritt

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 20-12-10, 21:38   #4733
Fredrikke07
Medlem

Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Så dumt at den ikke virker!

Om du går på Utvidet søk og søker Wawel og Innlegg, kommer du til siden jeg prøvde å vise deg!

takk skal du ha!
Men jeg finner ikke ut hvor sunn den egentlig er alikvel...noe jeg har oversett kanskje?

Gammel 20-12-10, 21:44   #4734
drodla
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke07, her.

takk skal du ha!
Men jeg finner ikke ut hvor sunn den egentlig er alikvel...noe jeg har oversett kanskje?

Står det ikke noe på den?

Gammel 20-12-10, 22:47   #4735
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk
Angry

Hei! Noen som kan svre på om det er normalt å ha ulik tykkelse på lårene? Jeg har ca 1,7cm foskjell! Er jeg helt unormal??

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-12-10, 23:00   #4736
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg var på jakt etter slike begere i sommer! Men fant ikke. Hvor kjøper man slike?

Jeg har flere sett - fås vel på Nille, Jernia og Tuppevare? Men er vel helst sommervare antagelig.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-12-10, 23:02   #4737
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

De finnes overalt, jo... Men det er mange dårlige versjoner. Det er ett must å ha skikkelig skål under isen, og så er det best å ha ett lite sugerør slik at man kan suge opp det som har dryppet ned i skåla også.

Noe sånt som dette bør du IKKE gå for etter min mening:

Det blir bare søl.

Men finner du noe slikt som dette, så er det gull:

Vi har begge de to du linker til. Ungene liker begge og jeg synes det blir likye mye søl med begge.

Gammel 20-12-10, 23:05   #4738
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hei! Noen som kan svre på om det er normalt å ha ulik tykkelse på lårene? Jeg har ca 1,7cm foskjell! Er jeg helt unormal??

Hvis lårene dine alltid har vært sånn er det ikke noe å bry seg om. Men om de har blitt sånn nylig og det ene er f.eks. hardt / varmt / rødt så ville jeg tatt en tur til legen.

Gammel 20-12-10, 23:39   #4739
Fredrikke07
Medlem

Opprinnelig lagt inn av drodla, her.

Står det ikke noe på den?

Jo , selvfølgelig, bare jeg som ikke aner om noe av det er "fy, fy".

Dette er ingrediensene:
sweeteners (latinol E966, acesulfame potassium E950), whole milk powder, cocoa butter, cocoa mass, emulsifiers (soya lecihthin and E 476), flavours, cocoa solids min 36%.

Pr. 100 g
52, 5 g karbohydrater
lactose 9,5 g
lactitol 38,9 g
starch 0,8

Gammel 21-12-10, 11:30   #4740
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Nei, det er vanlig å ikke være lik på begge sider av kroppen på forskjellige steder. 1,7 cm er lite. Har du sett de som sammenligner ansiktets to sider? De er hos alle ulike. Mange har forskjellig lengde på bena. Det er verre enn tykkelse fordi det kan gå utover ryggen. Den venstre puppen min er mindre enn den andre. Det er også vanlig. Rompa mi er heller ikke lik på begge sider.
Det finnes ikke perfekte kropper. Det er for at det skal bli plass til sjarm, vet du

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 21-12-10, 13:14   #4741
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Jeg fikk en sms fra ei venninne i går kveld litt over klokken 22 hvor hun lurte på hvordan det gikk med meg etc. Koselig sms. Sambo skulle opp igjen klokken 03 i natt da han måtte på jobb klokken 04 så vi la oss tidlig; litt over klokken 21. Det vil si at jeg IKKE fikk lest denne sms´en i går kveld. Vel, etter et par timer, rett før klokken 24 fikk jeg en ny sms fra venninna mi hvor ho er omtrent sur og fornærmet for at jeg ikke svarte på sms´en hennes. "Hvorfor svarer du ikke når jeg sender deg sms og spør hvordan det går med deg?? Dette gidder jeg ikke!"

Dette har skjedd mange ganger at hun sender sms om kveldene når jeg har lagt meg og så blir hun fornærmet når jeg ikke svarer med en gang. Det føles nesten som om jeg har øyeblikkelig svarplikt overfor henne og jeg får et forklaringsbehov...

Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil jo gjerne ha sms fra henne, og jeg sender mange til henne også, men jeg krever ikke svar umiddelbart! Jeg føler jeg blir stresset.....

Gammel 21-12-10, 13:30   #4742
drodla
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil jo gjerne ha sms fra henne, og jeg sender mange til henne også, men jeg krever ikke svar umiddelbart! Jeg føler jeg blir stresset.....

RING til henne og forklar hvordan du tenker rundt mobilbruken din.

Gammel 21-12-10, 13:32   #4743
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Jeg fikk en sms fra ei venninne i går kveld litt over klokken 22 hvor hun lurte på hvordan det gikk med meg etc. Koselig sms. Sambo skulle opp igjen klokken 03 i natt da han måtte på jobb klokken 04 så vi la oss tidlig; litt over klokken 21. Det vil si at jeg IKKE fikk lest denne sms´en i går kveld. Vel, etter et par timer, rett før klokken 24 fikk jeg en ny sms fra venninna mi hvor ho er omtrent sur og fornærmet for at jeg ikke svarte på sms´en hennes. "Hvorfor svarer du ikke når jeg sender deg sms og spør hvordan det går med deg?? Dette gidder jeg ikke!"

Dette har skjedd mange ganger at hun sender sms om kveldene når jeg har lagt meg og så blir hun fornærmet når jeg ikke svarer med en gang. Det føles nesten som om jeg har øyeblikkelig svarplikt overfor henne og jeg får et forklaringsbehov...

Vær ærlig og si fra. Hun kan jo ikke bli fornærmet for sånt. Jeg hadde nok blitt ganske så irritert på henne. Si i allefall i fra at dette ikke er ok. Hun må godta at du kan av forskjellige grunner være sen til å svare på meldinger.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 21-12-10, 15:43   #4744
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Jeg tenker litt på alle dere her som lager så mye lavkarbo gotteri til jul.

Jeg skal lage sukkerfri konfekt i kveld. Rett og slett fordi mora mi spurte om jeg kunne ta med noe av det. Og det syns jeg var en god anledning! Faren min har dia2 og hun er insulinresistent (selv om hun ikke vil inrømme det...), og har blitt mer og mer interessert i lavkarbo. Enhver anledning er en god anledning til å vise de gode alternativene som finnes!

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Hun må godta at du kan av forskjellige grunner være sen til å svare på meldinger.

Spesiellt nå som du er syk må hun vel forstå at du ikke er tilgjengelig til enhver tid? Skal du ha plikt til å ha med/på mobilen for å tekkes henne? Hvis hun ikke forstår vanlig folkeskikk i forhold til det, så bruk sykdommen som unnskyldning, at du trenger litt fred og hvile og ikke alltid er "på nett"!

Gammel 21-12-10, 17:45   #4745
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Leser i smart clubs kundeavis at de har egenprodusert tynnribbe. Har de virkelig alet opp grisene på bakrommet??

Gammel 21-12-10, 18:58   #4746
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Leser i smart clubs kundeavis at de har egenprodusert tynnribbe. Har de virkelig alet opp grisene på bakrommet??

Skulle tro det var plass til både fjøs og slakteri på Smart Club

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 21-12-10, 20:49   #4747
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg fikk en sms fra ei venninne i går kveld litt over klokken 22 hvor hun lurte på hvordan det gikk med meg etc. Koselig sms. Sambo skulle opp igjen klokken 03 i natt da han måtte på jobb klokken 04 så vi la oss tidlig; litt over klokken 21. Det vil si at jeg IKKE fikk lest denne sms´en i går kveld. Vel, etter et par timer, rett før klokken 24 fikk jeg en ny sms fra venninna mi hvor ho er omtrent sur og fornærmet for at jeg ikke svarte på sms´en hennes.

Jeg kjenner igjen det med enkelte som ikke har forstått dette med vanlig høflig telefonbruk. feks at det er vanlig å ikke forstyrre folk etter et visst tidspunkt med mindre det er "fare" på ferde...Og vi risikerer jo å bli vekt iom mange bruker mobilen som vekkerklokke. Så den ligger jo ofte ved siden av oss.

Jeg kjenner også igjen dette med sovemønster...Mann legger seg også ofte tidlig...og da hender det jeg og gjør det.

Jeg har tatt det opp med venninna mi og hun skjønner det delvis. Hun skjønner ikke problemet med å sende sms sent...for hun har jo sin mobil liggende i stua iom de har fast tlf også. Noe ikke alle har. Vi snakket om det i et selskap forøvrig...og alle så nær som hun skjønte at det ikke skal ringes eller smses sent. Hun skjønner det også nå. Hun ble ikke fornærmet, bare forundret....

Så ta det opp med henne du.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 21-12-10, 21:42   #4748
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Så vidt jeg vet, og har erfart, så funker alarmen på mange mobiler selv om den er slått av, ellers går det an å slå av både lyd og vibrasjon. Det løser dog ikke problemet med litt dårlige antenner hos folk, da ... .

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 21-12-10, 21:46   #4749
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Så vidt jeg vet, og har erfart, så funker alarmen på mange mobiler selv om den er slått av, ellers går det an å slå av både lyd og vibrasjon. Det løser dog ikke problemet med litt dårlige antenner hos folk, da ... .

Alarmen virker selv om batteriet er tatt ut... i allefall gjorde min det. jeg var nødt å slå av alarmen før jeg sendte den inn til service.

Gammel 21-12-10, 21:49   #4750
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Jeg har også venner som sender melding til alle døgnets tider.. slitsomt. Søsteren min også.. kan sende melding midt på natten om noe som virkelig er helt uviktig.. Håpløst!

Spesielt siden jeg våkner av vibreringen på tlf, selv om lyden er av..

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.