Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 11-12-10, 12:11   #4601
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk Da blir det middagen i dag

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 11-12-10, 13:05   #4602
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Vanlegvis brukast fargepatronene til slikt berre dersom det er tomt for svart, for å lage svart. Har skrivaren stått lenge utan å vere i bruk? Det er faktisk det verste for dei, dei bør brukast innimellom for å "halde i gong" skrivehovuda/dysene, så dei ikkje størknar og tettar seg til med blekk. Slik var det i alle fall når eg jobba på helpdesk for Canon for godt over 5 år sidan. I gamle dagar kom kvar patron med skrivehovud, men no er det meir vanleg å integrere skrivehovuda i sjølve skrivaren, så om det er verkeleg TETT, så må skrivaren på service for å få opna dei/skifta dei. IKKJE prøv å løyse opp med white spirit eller liknande, det kan vere totalt drepen.
(Hihi, snodig å snakke om slikt igjen, gjorde det jo omtrent kvar dag då på den tida, lenge sidan sist!)

Tusen takk for svar, Furine Jeg tenkte på om det kunne være det at det var uttørket eller tett, men det er ikke lenge siden jeg skrev ut noe med farge, mener jeg ... Vel, kanskje det begynner å bli noen uker siden når jeg tenker meg om , men er det for lenge? Jeg bruker den jevnlig til svart/hvite utskrifter, men det betyr kanskje at fargedysene eller skrivehodene likevel kan være tette?

Jeg har skiftet svart patron, men selv svart/hvitt-bilder mangler detaljer når jeg skriver ut ... det var derfor jeg tenkte at fargepatronene kanskje også ble benyttet. Når jeg skriver ut testark er det ikke farger på det i det hele tatt, men det svarte mønsteret er som det skal være.

Håper virkelig ikke den må på service . Jeg har bestilt nye fargepatroner, for etter all rensen jeg har foretatt begynner de å bli ganske tomme ...

Det er Canon jeg har forresten

Sist redigert av Huldr : 11-12-10 kl 13:14.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 11-12-10, 13:56   #4603
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Tusen takk for svar, Furine Jeg tenkte på om det kunne være det at det var uttørket eller tett, men det er ikke lenge siden jeg skrev ut noe med farge, mener jeg ... Vel, kanskje det begynner å bli noen uker siden når jeg tenker meg om , men er det for lenge? Jeg bruker den jevnlig til svart/hvite utskrifter, men det betyr kanskje at fargedysene eller skrivehodene likevel kan være tette?

Jeg har skiftet svart patron, men selv svart/hvitt-bilder mangler detaljer når jeg skriver ut ... det var derfor jeg tenkte at fargepatronene kanskje også ble benyttet. Når jeg skriver ut testark er det ikke farger på det i det hele tatt, men det svarte mønsteret er som det skal være.

Håper virkelig ikke den må på service . Jeg har bestilt nye fargepatroner, for etter all rensen jeg har foretatt begynner de å bli ganske tomme ...

Det er Canon jeg har forresten

Hihi, det var det eg trudde, at det var ein Canon (veit ikkje om andre har fargepatronene delt opp på samme måten). Nokre veker burde ikkje vere nok til at dei skulle tørke, nei. Sorry, men no kjem eg med "Canon helpdesk-preik" - men det er fakta altså; brukar du originalpatroner? Om skrivaren framleis er under garanti ville eg ikkje brukt noko anna enn originalpatroner. Leverer ein inn på service og dei oppdagar at ein har brukt uoriginale patroner (ja, for dei kan visst sjekke slikt) så får ein ingenting på garantien. Er den for gamal for garanti har det jo ingenting å seie, men.. For å vere heilt ærleg så vil eg ikkje ha Canonskrivar sjølv. Har HP (men eg ville aldri ha kjøpt HP datamaskin - er litt farga av sambu - men skrivarane deira er bra), og har aldri hatt problem med den, sjølv om den har stått stille i eit halvt år mellom kvar gong eg har brukt den. Men eg har Canon kamerautstyr, og VELDIG nøgd med det.
Men det høyrest ut som det er trøbbel med dysene på skrivaren din, ja... Kjedeleg... I desse dagar er jo mange skrivarar ganske billige, men eg ville ikkje gått for den aller billigaste (om du må ha ny) for dei billigare versjonane er ofte meir grådige på patronene... Du kan jo alltids ta kontakt med Canon sin helpdesk på telefon eller epost og spør om råd. Ser at dei framleis brukar Serviceproffen (ja dei heiter det! ) som verkstad. Lykke til i alle fall, kjedeleg når teknikken sviktar.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-12-10, 14:31   #4604
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Hihi, det var det eg trudde, at det var ein Canon (veit ikkje om andre har fargepatronene delt opp på samme måten). Nokre veker burde ikkje vere nok til at dei skulle tørke, nei. Sorry, men no kjem eg med "Canon helpdesk-preik" - men det er fakta altså; brukar du originalpatroner? Om skrivaren framleis er under garanti ville eg ikkje brukt noko anna enn originalpatroner. Leverer ein inn på service og dei oppdagar at ein har brukt uoriginale patroner (ja, for dei kan visst sjekke slikt) så får ein ingenting på garantien. Er den for gamal for garanti har det jo ingenting å seie, men.. For å vere heilt ærleg så vil eg ikkje ha Canonskrivar sjølv. Har HP (men eg ville aldri ha kjøpt HP datamaskin - er litt farga av sambu - men skrivarane deira er bra), og har aldri hatt problem med den, sjølv om den har stått stille i eit halvt år mellom kvar gong eg har brukt den. Men eg har Canon kamerautstyr, og VELDIG nøgd med det.
Men det høyrest ut som det er trøbbel med dysene på skrivaren din, ja... Kjedeleg... I desse dagar er jo mange skrivarar ganske billige, men eg ville ikkje gått for den aller billigaste (om du må ha ny) for dei billigare versjonane er ofte meir grådige på patronene... Du kan jo alltids ta kontakt med Canon sin helpdesk på telefon eller epost og spør om råd. Ser at dei framleis brukar Serviceproffen (ja dei heiter det! ) som verkstad. Lykke til i alle fall, kjedeleg når teknikken sviktar.

Uh-oh ... Ikke originalpatroner nei . Igjen streifet det meg før du svarte at det kunne bli trøbbel av det ... Kjøpte den i mars 07, så det er i alle fall innenfor reklamasjonstida, men da spørs det om det er noe å gjøre med, ja . Jeg kjøpte den fordi den hadde bra scanner (kan kopiere dokumenter inn på pc) og valgte Canon fordi den hadde separate patroner, sånn at jeg kunne bytte ut en og en. Den kostet 1300, ikke av de aller billigste, har hatt billig-skriver før og vil ikke ha det igjen . Men jeg har jo ikke så overvettes god råd heller at det gjør noe, så veldig kjedelig om jeg ikke kan bruke den mer ...

Noterer uansett HP-skriver bak øret, skal kjøpe pc også over jul, så kanskje jeg trenger noen råd igjen da . Jeg har hatt Pentax som min favoritt når det gjelder foto forresten. Men har ikke digital speilrefleks ennå, så vet ikke hva jeg kommer til å gå for der (har Panasonic Lumix kompakt). Har forsåvidt hørt mye pent om Canon

Sist redigert av Huldr : 11-12-10 kl 14:39.
Gammel 11-12-10, 14:48   #4605
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Når vi snakker om skrivere, jeg hørte nylig at skrivere er laget for å gå i stykker. Særlig blekkskrivere. Det var en som hadde skrudd opp sin etter at den gikk i stykker, og han fant ut at det var en pute (eller noe sånt) som ble våtere og våtere jo mer blekk som kom på. Da den ble våt nok, så kortsluttet den skriveren!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 11-12-10, 14:58   #4606
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Når vi snakker om skrivere, jeg hørte nylig at skrivere er laget for å gå i stykker. Særlig blekkskrivere. Det var en som hadde skrudd opp sin etter at den gikk i stykker, og han fant ut at det var en pute (eller noe sånt) som ble våtere og våtere jo mer blekk som kom på. Da den ble våt nok, så kortsluttet den skriveren!

Ja, det er mye juks og bedrag ... den første skriveren jeg hadde var en billig-skriver (6-700 den gangen) som det bare ble tull med, og jeg fikk ikke brukt den særlig mange ganger. Jeg fikk tilbud om ny skriver kostnadsfritt, men uten blekkpatroner i. Det var jo omtrent like dyrt å kjøpe patronene, så jeg takket nei, jeg ...

Elektriske og elektroniske produkter i det hele tatt er vel konstruert for å i hvert fall ikke holde lenger enn reklamasjonstida på fem år ... En gammel vaskemaskin eller et gammelt kjøleskap kunne holde i 30-35 år, men nyere ting, nei. Bra vi har såpass lang reklamasjonstid som fem år i hvert fall!

Sist redigert av Huldr : 11-12-10 kl 15:29.
Gammel 11-12-10, 15:23   #4607
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Det var jo og en sånn chip i skriverne som gjør at de slutter å virke etter et visst antall utskrifter, men det finnes et program som man kan laste ned for å nullstille denne chipen. Så det på den dokumentaren som gikk på nrk. Den finnes på netttv.

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-12-10, 15:24   #4608
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Takk for tipset, Vimsen! Det er vel ikke det som er galt her, siden den svarte funker fortsatt, men bra tips

Gammel 11-12-10, 15:36   #4609
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Det var jo og en sånn chip i skriverne som gjør at de slutter å virke etter et visst antall utskrifter, men det finnes et program som man kan laste ned for å nullstille denne chipen. Så det på den dokumentaren som gikk på nrk. Den finnes på netttv.

Har du en link eller litt mer info? Fant ikke noe. Lenge siden den gikk?

Gammel 11-12-10, 18:27   #4610
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Har du en link eller litt mer info? Fant ikke noe. Lenge siden den gikk?

Her er linken. Men programmet er bare tilgjengelig til tirsdag: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/688543/

Gammel 11-12-10, 20:55   #4611
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

hvor lang tid tar det fra etter at vannet har gått, til at man føder? sånn ca. da

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 11-12-10, 21:00   #4612
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

hvor lang tid tar det fra etter at vannet har gått, til at man føder? sånn ca. da

Umulig å si. Første gangen for meg tok det 27 timer fra vannet gikk til ungen var ute. Andre gangen måtte de ta vannet og da var vel ungen ute etter 3 timer.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 11-12-10, 21:19   #4613
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Umulig å si. Første gangen for meg tok det 27 timer fra vannet gikk til ungen var ute. Andre gangen måtte de ta vannet og da var vel ungen ute etter 3 timer.

Mine skvatt ut under to timer. Det gikk veldig fort. Jeg lå på fødebenken og løste kryssord da sistemann ble født.

Gammel 11-12-10, 21:20   #4614
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

såpass har en venninne som ligger på sykehus nå.. fått modningspiller i 2 dager og så drypp og nå gikk vannet nettopp.. så håpet jeg kanskje skulle få dra på babybesøk i morgen

Gammel 11-12-10, 21:27   #4615
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

såpass har en venninne som ligger på sykehus nå.. fått modningspiller i 2 dager og så drypp og nå gikk vannet nettopp.. så håpet jeg kanskje skulle få dra på babybesøk i morgen

Jeg trengte en modningspille og da gikk det vel ca. 12 t før ungen var ute.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 11-12-10, 21:47   #4616
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

ok.. hun har fått 3 piller, og drypp nå.. så håpe det blir baby til i morgen da

Gammel 11-12-10, 22:32   #4617
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Ofte når jeg drømmer så kan jeg forstå drømmene mine, eller jeg har drømt dem før. Men i natt drømte jeg noe jeg aldri har drømt før.. Aldri vært i nærheten av en drøm ala denne. Så hva betyr den? Kan noe fortelle??

Jeg drømte at jeg gikk i en bank for å be om lån. Alt var ok og papirer skulle underskrives. Men mannen i banken henter noe på printeren ser jeg at blodårene på hendene blir skarpe rød i fargen. Den skarpe fargen i årene nærmer seg fingrene. Plutselig begynner jeg å blø fra alle fingrene. Blodet pipler fort og ekte blodrødt.

Blir skeptisk jeg...

Gammel 11-12-10, 22:37   #4618
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ofte når jeg drømmer så kan jeg forstå drømmene mine, eller jeg har drømt dem før. Men i natt drømte jeg noe jeg aldri har drømt før.. Aldri vært i nærheten av en drøm ala denne. Så hva betyr den? Kan noe fortelle??

Jeg drømte at jeg gikk i en bank for å be om lån. Alt var ok og papirer skulle underskrives. Men mannen i banken henter noe på printeren ser jeg at blodårene på hendene blir skarpe rød i fargen. Den skarpe fargen i årene nærmer seg fingrene. Plutselig begynner jeg å blø fra alle fingrene. Blodet pipler fort og ekte blodrødt.

Blir skeptisk jeg...

Blod
Rødt blod er først og fremst et tegn på liv, energi og vitalitet. Men det kan også symbolisere sykdom. Drømmer om blod kan også være en oppfordring fra underbevisstheten om å bruke energi positivt, til andres og din egen glede.

Ikke bli skeptisk til "rare" drømmer - jeg ELSKER mine rare drømmer (og tro meg... de ER utrolig rare!). En periode jeg slet med depresjon gikk jeg til en terapeut/healer, og han brukte mine drømmer til å "avgjøre" dagens tema. Det er det kuleste jeg har gjort i hele mitt liv! Jeg drømte ting som han kunne si symboliserte at jeg feks hadde opplevd slik og slik når jeg var liten - noe jeg ikke husket. Jeg fortalte mamma om dette - og hun ble helt blek - og kunne fortelle meg om ting jeg ikke husket, i dette tilfelle om såkalte "venninner" som ikke behandlet meg bra - gjentatte ganger.

Kjøp deg en drømmebok! I dag bruker jeg drømmene mine til å hjelpe meg med å se på ting jeg bør jobbe med, eller tenke gjennom Underbevisstheten er en fin veileder spør du meg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 11-12-10, 22:42   #4619
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

jeg har en sånn drømmetydningsbok og uansett hva jeg drømmer så går det tilbake til sex i følge den boken.. HEHE :P freud :P

Gammel 11-12-10, 23:16   #4620
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Blod
Rødt blod er først og fremst et tegn på liv, energi og vitalitet. Men det kan også symbolisere sykdom. Drømmer om blod kan også være en oppfordring fra underbevisstheten om å bruke energi positivt, til andres og din egen glede.

Ikke bli skeptisk til "rare" drømmer - jeg ELSKER mine rare drømmer (og tro meg... de ER utrolig rare!). En periode jeg slet med depresjon gikk jeg til en terapeut/healer, og han brukte mine drømmer til å "avgjøre" dagens tema. Det er det kuleste jeg har gjort i hele mitt liv! Jeg drømte ting som han kunne si symboliserte at jeg feks hadde opplevd slik og slik når jeg var liten - noe jeg ikke husket. Jeg fortalte mamma om dette - og hun ble helt blek - og kunne fortelle meg om ting jeg ikke husket, i dette tilfelle om såkalte "venninner" som ikke behandlet meg bra - gjentatte ganger.

Kjøp deg en drømmebok! I dag bruker jeg drømmene mine til å hjelpe meg med å se på ting jeg bør jobbe med, eller tenke gjennom Underbevisstheten er en fin veileder spør du meg!

At underbevisstheten veileder vet jeg... Jeg har tolket mange matematikk og fysikkoppgaver oppgaver på den måten. Og andre drømmer jeg har drømt har jeg klart konkretisere, men denne skjønner jeg ikke.
Jeg har ALDRI drømt noe lignende tidligere. Og jeg husker bare hvor skremt jeg ble av å se at blodet piplet ut. Den følelsen hadde jeg fremdeles da jeg våknet. Blodet piplet hele tide utav alle fingrene.. Jeg måtte sjekke fingrene da jeg våknet..

Gammel 11-12-10, 23:24   #4621
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Lurer på hva som er sterkt nok til å holde fasongen på håret mitt gjennom en hel kveld ute!! ?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 12-12-10, 00:39   #4622
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Bør man ta tilskudd av kalium? Jeg leste en plass at mange får i seg for lite kalium og kan bli syke av det. Mener kanutten og har snakket om kalium flere ganger. Men er kalium farlig dersom man tar det uten å ha behov for det?

Gammel 12-12-10, 00:39   #4623
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

jeg har en sånn drømmetydningsbok og uansett hva jeg drømmer så går det tilbake til sex i følge den boken.. HEHE :P freud :P

hahaha. Jeg tror ikke jeg skal undersøke hva mine drømmer betyr, jeg..

Gammel 12-12-10, 00:49   #4624
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

jAjA

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Bør man ta tilskudd av kalium? Jeg leste en plass at mange får i seg for lite kalium og kan bli syke av det. Mener kanutten og har snakket om kalium flere ganger. Men er kalium farlig dersom man tar det uten å ha behov for det?

JA! Det kan føre til hjertestans!

Gammel 12-12-10, 01:09   #4625
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

hvordan vet man om man får for mye eller for lite da? :S

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.