| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#51 |
|
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Er så lei..Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke "foret" de med informasjon de kan bruke "mot" deg. Dette gir de bare sjangsen til å finne ting å pirke på. Enkelte mennesker fortjener ikke andres oppmerksomhet, så det å overse de totalt kan være en veldig effektiv måte å få de til å slutte å snakke.
Min kostholdsfilosofi: I startfasen, vet ikke hvor jeg ender.
|
|
|
#52 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er så lei..
Min kostholdsfilosofi: Fitline
|
|
|
#53 |
|
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Er så lei..Huff fikk sterke flashbacks tilbake til ungdomsskolen jeg nå. Vet ikke hva jeg kan si, men jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Dette er ting jeg faktisk sliter med fortsatt... 11 år etterpå. Jeg blir faktisk dårlig i magen bare vi kjører forbi den skolen jeg gikk på. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no -
|
|
|
#54 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er så lei..Si ifra til læreren din , og be henne ta det opp med de som mobber. Hvis de sender noe på mobil eller nett så lagre det som "bevis". Mobbing er det nulltoleranse for. Og de som bedriver det kan bli utvist. Hvilken arbeidsgiver vil ha en omsorgsarbeider som er utvist pga mobbing? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann
|
|
|
#55 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er så lei ...
Du er dødskul StineH Skulle ønske du gikk på skolen med meg og var venninna mi
Den her likte jeg! Skulle ha tenkt på det for ti år siden.
Bra at det finnes sånne lærere også. Jeg fikk beskjed om å forandre meg når jeg gikk til læreren på barneskolen og fortalte at jeg ble mobbet. Nå har jeg gått til psykolog for å finne selvfølelse et sted inni meg. Jeg har gått gjennom livet å trodd at det var noe galt med MEG fordi jeg ble mobbet. Men nå har jeg oppdaget at folk liker MEG. Selv om jeg ikke prøver å være noen andre. Vi satt på lesesalen og diskuterte mobbing i går og desverre er det ikke bare på skolen slikt foregår. Jeg blir lei meg og frustrert. Jeg har hørt om jobber som er typiske hønsegårder (som desverre ofte er i omsorgsyrker) har tatt inn menn for å løse opp klikkene på arbeidsplassen. Men jeg har oppdaget at ved å være et positivt menneske som gir positive tilbakemeldinger kan man snu et negativt arbeidsmiljø. Prøv å holde hodet hevet og lat som du er positiv og glad. Det er mulig det hjelper. Jeg har mange ganger tatt på den glade maska og stått imot. Selv om man gråter på innsiden kan det gjøre at menneskene rundt deg ikke ser samme nytten i mobbingen (de vil gjerne at du skal knuses) og at de kanskje ser at man kan klare seg bedre med en positiv innstilling! Vær sterk og finn et sted der du er lykkelig. Ikke la dem knuse deg. Det er de ikke verdt! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#56 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Sv: Er så lei ...Jeg hadde alle foutsetninger for å bli mobbet på skolen, men jeg ble det merkelig nok aldri. Jeg hadde ikke tålmodighet til å drive med sånne "jenteleker" (Nå liker vi henne og ikke henne, å nei hun likte vi forrige uke, men ikke denne uka osv), og bitching. Så det bare prellet av. Og da var det ikke noe gøy lenger. Så forsøk å overse dem. Eller, som du gjorde, vær superhyggelig tilbake. Det fungerer også veldig fint å spille dum, og be de uttdype hva de mener (Hæ, hvordan det? Kan du forklare nærmere? Javel, hvordan da, hva mener du?) osv, til de går lei eller tom for argumenter
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#57 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Er så lei ...Jeg ble alltid mobbet fordi jeg var lærerunge, jeg var glup og læreryndling...
|
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|