|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
![]() |
Gruff ...Kjipe dagen... Skulle ha vært på easylifekurs i kveld, men trur neppe det blir no, har gått opp siden forrige gang jeg var der... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruff....Det er helt normalt å gå litt opp og ned, du sier ikke noe om hvor mye og over hvor lang tid. Jeg kan svinge over ett kilo pluss og minus avhengig av om jeg har spist mye salt, hvor jeg er i menstruasjonssyklus, om jeg har drukket lite vann, om jeg har vært syk/hatt smerter, etc.
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
|
|
|
#3 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Gruff....gått opp ca en halv kg den siste uka. Er i ketose, spiser ikke over 15kh om dagen og trener masse.... Kansje jeg spiser feil? Vet en halv kg ikke er mye, men syns det er kjipt. Hadde ikke brydd meg hvis ikke det var for kurset i dag. Blir veid der, og da er det IKKE morro å ha gått opp... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Sv: Gruff....
Dra allikevel, du trenger oppmuntringen og kanskje også få snakket litt om oppgangen din. Hvis du trener masse kan det rett og slett bare være vann - eller så har kroppen din "pause". Ser du har gått ned en del - jeg har gått ned 10 kg, og har stått stille i "evigheter" nå - gått opp kanskje 1 kg også går jeg ned igjen og vipper rundt minus 10 kg. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruff....du kan jo ha gått opp i muskelmasse kanskje? Litt dumt å veie seg på kvelden på et kurs.. Veier jo alltid mer da enn på morgenen :P |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
|
|
|
#6 |
|
Medlem
![]() |
Veeldig enig der ja..... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
![]() |
Har liksom lyst til å dra, for pleier å være veldig hyggelig, men vet de kommer til å spørre hvorfor, og siden jeg har gått over til ketolyse, følger jeg på ingen måte kursopplegget:P har ikke lyst til å lyve, og sier jeg sanheten, er vel faren for å møte en haug med kommentarer om at det er klart jeg går opp så mye fett som jeg spiser... Tror liksom ikke det hjelper på motivasjonen. Målt meg har jeg gjort regelmessig. har gått inn SYKT mye i livet..faktisk 40cm...men kjennes på buksene at jeg har stått stille der i det siste også... Ellers er dette ikke meningen å syte, for har virkelig trua på ketolysekuren, men er vel heller bekymret på om jeg spiser feil eller tuller det til på en eller annen måte.... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Skjønner godt hvordan du tenker - har stått stille i ukesvis jeg også nå... men vet ikke om jeg orker å ta så mye tak før jul - er ikke helt "min" tid denne siste tida før jul |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
![]() |
Sv: Gruff ...Blir dere ikke veid med en sånn vekt som deler opp i muskelmasse, fettprosent, vann osv.? Det er jo ikke sikkert du har gått opp i fettprosent selv om du har blitt tyngre? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-)
|
|
|
#10 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Gruff ...
|
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
|
|
|
#11 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Gruff ...Nerthus: Nei, det er absolutt ikke den enkleste tiden på året å gi seg igang på en ny runde med "hardslanking" Selv trur jeg (med mindre jeg raser opp i vekt) at jeg skal unne meg en planlagt sprekk i jula. Har ikke hatt noen frem til nå, så det fortjener jeg |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Seniormedlem
Begynte i fjor høst med generell lavkarbo men gikk jo ikke ned et gram på over et halvt år... så da hadde jeg 2 uker med karbo-fråtsing og ble j... dårlig... begynte på spisdegslank i april - og gikk ned 10 kg fram til tja, september ca? Gikk ned 6 kg glatt, så litt stillstand pga ferie og sånt (spiste lavkarbo, men ble ikke så kontrollert), så resten fram mot sept. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Gruff ...Så utrolig flink du har vært |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Seniormedlem
...og her blir du også! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem
![]() |
Ja blir nok her ja |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Gruff ...Gå du, kurset kan bare gjøre godt i slike situasjoner. Gikk selv på GR for en del år siden, og da stod vekta bom i 2 uker, utrolig kjipt, men veldig godt å ha en gjeng å snakke med det om
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Litt gruff fra meg | Albertine | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 53 | 26-02-05 21:16 |