| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
![]() ![]() ![]() |
Soyamel vs keto bakemix?Lurer på om det bare er smaken som er forskjellig eller om de er ulike på binde evnen? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen!
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soyamel vs keto bakemix?Soyamel inneholder vel mye mer karber enn bakemixen som er mest basert på soyaproteiner, om jeg ikke husker helt feil!
Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soyamel vs keto bakemix?Bruk bakemixen, men ta hensyn til at den inneholder litt mere karbohydrater. Er det Torkilds bakemix? Den inneholder 8 g k pr 100 gram, og soyaprotein 2.8. Det er ikke store mengder det er snakk om, men er du på en kur med veldig lite karbohydrater så bør du vurdere hvor mye du spiser i forhold til om du brukte bare soyaprotein. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 38
![]() ![]() ![]() |
Sv: Soyamel vs keto bakemix?Kan man bruke mandelmel som erstatning for sojamel og bakemix? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soyamel vs keto bakemix?
Det var snakk om soyamel, ikke protein!
Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soyamel vs keto bakemix?Hmm... Ja, jeg tror det. Jeg tar forbehold om at jeg ikke baker så mye. Jeg syns all "bakst" på lavkarbo er dårlig i forhold til høykarbo, så jeg har ikke mye erfaring med det. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
![]() ![]() ![]() |
Sv: Soyamel vs keto bakemix?Takk for svar. Blir nok å gå til innkjøp av soya protein. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen!
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Soyamel-ketolyse bakemix | Monen | Ketolysekuren | 12 | 20-02-07 00:59 |
| Forskjellen på soyamel, ketoylse soyaprotein og ketolyse bakemix?? | Thse | Ketolysekuren | 2 | 29-05-06 12:55 |
| Keto-Diabursticks som er utgått på dato | Albertine | Lavkarbo generelt | 1 | 27-02-05 19:01 |
| CKD diett (keto for de som trener vekter) | NK | Andre dietter | 13 | 07-06-04 21:08 |