| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#51 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nett og "flørting", hvor går grensa?
Om kjæresten til broren min hadde gått bak ryggen hans...not my business. Det samme skjedde faktisk en god venn av meg. Han fant det ut, og de gikk fra hverandre. Men jeg sa altså ikke noe, not my business det heller. Og om "dama" mi var utro...hvem taper på det? Det er jo den som ER utro som har problemer - det er mitt syn på det! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#52 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nett og "flørting", hvor går grensa?
Respekter synet ditt selv om jeg er uenig i noe av det. Men veldig enig med deg i at det er den som er utro som taper mest her, og at utroskap er langt fra det verste i et forhold. Sist redigert av herregud : 10-11-10 kl 00:50. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat
|
|
|
#53 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nett og "flørting", hvor går grensa?Enig her.. Hadde en jævel vært utro mot min søster så skulle hun fått høre det ja. Hvorfor skal jeg la henne gå og bli snytt på den måten? Å bli lurt bak sin rygg? Og kanskje "alle" vet om det utenom henne? Nei.. ville spart henne for den ydmykelsen og fått han sparket på dør.. Om utroskap ikke er det verste i et forhold, da vet ikke jeg hva som er verst.. Vold så klart, men har man en voldelig partner burde man da også avslutte det forholdet.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er så glad jeg "fant" dere på nett;O) | kirhy | Lavkarbo generelt | 3 | 22-11-09 20:25 |
| Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! | donjuanwannabe | Atkins kosthold | 17 | 21-09-09 19:26 |
| Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |
| hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? | cilemora | Lavkarbo generelt | 7 | 01-01-08 02:41 |