| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 58
![]() |
Tenker ikke så mye på mat lenger ...Ser enkelte snakker om frokost, lunsj, middag, kvelds og mellommat.........hos meg holder det faktisk med 2 måltider, første måltid i 11-12 tiden, er ikke sulten før da.... og så går det 5-6 timer til neste (hender jeg putter inn noe utpå kvelden, et par osteskiver, noen nøtter hvis det begynner å rumle... ) Er i fin form og spiser KUN når jeg er sulten, liker denne måten å spise på |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Sv: Tenker ikke så mye på mat lenger....
Hei mamz, så godt å høre at du har funnet en måltidsrytme som passer for deg. Det er jo ikke antall måltider som teller men at du får i deg nok næring og er mett. Selv spiser jeg 2 egg med 25 gr smør til frokost. Da er jeg mett i timesvis og spiser lunsj på jobben kun for å være sosial, ikke fordi jeg er så sulten. Jeg orker ikke så store måltider om gangen, så jeg spiser 3 måltider om dagen. Før spiste jeg hele tiden, så for meg er 3 måltider helt supert (og spiser ingen ting i mellom). |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
|
|
|
#3 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tenker ikke så mye på mat lenger....Takk for svar |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tenker ikke så mye på mat lenger....Det holder som regel med to måltider om dagen for meg også. Hva angår vektvariasjon fra dag til dag kan det avhenge av så mangt; jeg samler feks groteskt med vann når det er veldig fuktig og klamt i været, typ tordenvær. I tillegg går jeg opp 1-2 kilo ved det jeg antar er eggløsning, sånn midt mellom hver menstruasjon. Reagerer også med vannsamling dersom jeg har drukket for lite vann dagen før.
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tenker ikke så mye på mat lenger....Heisann. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#6 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tenker ikke så mye på mat lenger ...Ja, er det ikke herlig...slipper å tenke så mye på mat |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg er ikke lenger kronisk syk | raskall | Livets lyse side | 19 | 18-05-10 07:28 |
| Ikke sulten lenger | marithja | Generell diskusjon | 15 | 15-10-09 10:59 |
| Går ikke ned lenger | VioLETTa | Ketolysekuren | 5 | 06-11-07 08:02 |
| Ikke lenger i ketose | nita58 | Ketolysekuren | 2 | 22-10-06 21:00 |