Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

ADHD hos voksne

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-09-10, 11:11   #51
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: ADHD hos voksne

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Han er ikke sjekket for det, men tanken har streifet oss.. Kanskje vi skulle prøve på nytt??

Her er forøvrig mannen til min tidligere sjef, han ble lei av å se sønnen sitte inne og skru på pc'n til ingen nytte: http://www.wired.com/techbiz/people/...martlist_sonne De har åpnet avdelinger i alle land, og jeg tror de er i ferd med å vurdere Norge. Stod om det i DN for noen mnd siden.

Edit: Adftenposten var det: http://www.aftenposten.no/amagasinet/article3098005.ece

Sist redigert av Carisma : 19-09-10 kl 11:17.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:35   #52
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Her er forøvrig mannen til min tidligere sjef, han ble lei av å se sønnen sitte inne og skru på pc'n til ingen nytte: http://www.wired.com/techbiz/people/...martlist_sonne De har åpnet avdelinger i alle land, og jeg tror de er i ferd med å vurdere Norge. Stod om det i DN for noen mnd siden.

Edit: Adftenposten var det: http://www.aftenposten.no/amagasinet/article3098005.ece

Tuusen takk! Skal printe dette ut og ta det med på møtet i morgen!

Gammel 30-09-10, 13:56   #53
Balance Belly
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Balance Belly er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Hei!
Bor sammen med en mann som har fått ADHD diagnose i godt voksen alder.
Mange ting har falt på plass for meg, men det er ikke enkelt for å si det sånn! Er det noen av dere fantastiske mennesker på lavkarbo som har ADHD, eller som lever med noen som har ADHD???
Nå snakker jeg om folk i godt voksen alder, over 45

Hei.
Vil anbefale deg boken "Vi føler oss annerledes" av Doris Ryffel-Rawak, 2008. Dypdykk i i den typiske symptomatikken ved AD/HD hos voksne. Jeg har ikke lest den selv, men kom over den i jobbsammenheng.

Balance Belly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Grete Roede Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ADHD/ADD og lavkarbo Minni1 Lavkarbo generelt 33 25-02-11 22:12
ADHD og redusering av karbohydrater? millaza Barns kosthold 30 13-06-09 22:37
Bare for voksne? lita Ketolysekuren 8 07-04-07 15:52
Adhd mofe Fysisk og mental helse 28 25-03-06 22:39
Barn med ADHD og dyr? Calla Generell diskusjon 1 28-07-05 11:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.