| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Moss
Alder: 42
![]() |
Slankeoperert, nå ketolyseHei alle sammen! Først vil jeg takke for et fantastisk forum hvor jeg lærer masse ved å lese deres erfaringer og råd. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Gastric bypass okt 2008 - Ned 62 kg, opp 15 kg på 8 år. Vil ned 15 igjen! Juli 2016 Ny start!
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 45
![]() |
Sv: Slankeoperert, nå ketolyse.Hei og velkommen
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slankeoperert, nå ketolyse.Både Iset og Impulsiw er GBP- opererte i hvert all.
Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slankeoperert, nå ketolyse.Det går helt fint ja. Jeg er ikke manisk overhodet (og nå er jeg altfor lite manisk, jeg har spist endel snop i det siste, huff, det er blitt ei hvilepute at jeg nesten er undervektig, det er litt nifst). Men det de fleste vektopererte reagerer på er fett + karbo sammen, det er mange som ikke er klar over dette, selv ikke sykehusene. De tror fett = dårlig for vektopererte, men faktum er at de fleste tåler helt fint fett så lenge det ikke spises sammen med (raske) karbohydrater! Lavkarbo er forresten kjempegunstig for oss siden vi skal ha mest mulig proteiner og ikke fylle oss opp med karbo, så det er for meg et mysterium hvorfor ikke sykehuset egentlig anbefaler oss lavkarbo?
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Slankeoperert, nå ketolyse.Jeg er og gbp operert. Ble operert for 4,5 år siden.
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er ketolyse best? Og fungerer ketolyse for alle? | pityriasis | Ketolysekuren | 4 | 07-08-10 10:49 |
| Slankeoperert... | isolde | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 4 | 21-07-10 20:13 |
| Iset! (slankeoperert) | Helene | Generell ernæringsdebatt | 2 | 07-01-08 19:38 |