| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 47
![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?Eg synest ketolysebloggen.blogg.no skal få bestemme dette sjølv. Ho er ei vaksa dame og så lenge jenteungen har det bra, veks og har godt humør, så er det ingen grunn til at vi skal kritisere og gjere slik at ho føler ho er ei dårleg mor, for det er ingen tjent med.
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag
|
|
|
#27 |
|
Pauset
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?
Du er nybegynner på lavkarbo-kosthold, og spørsmålene du stiller viser jo at du har en del å lære enda- hvorfor ikke ta til seg det folk her inne som har lang erfaring og mye kunnskap om dette? Nellie for eksempel, har drevet med lavkarbo i årevis, og fikk barn for ikke alt for lenge siden, jeg ville vært litt mer ydmyk enn du er nå. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
|
|
|
#28 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?Det er fantastisk hvor mye prestisje og hovering man finner hos enkelte mødre som ammer eller har ammet. Noen går ikke av veien for å fortelle andre hvor komplette idioter de er som gjør ting annerledes enn dem selv. De er helt overbevist om at akkurat den metoden de selv har valgt, er den optimale og uovertrufne metoden. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#29 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?Det jeg VET er at inuittmødre på grønland har vært målt til 500 ganger så høyt PCB-innhold i melka som vi har. De er delvis i ketose store deler av året, og så spiser de mye ting som sel og hval. Så det kan være en kombinasjon der.
Min kostholdsfilosofi: AIBTB
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Uhhm...akkurat den holdningen går vel igjen på mange områder, spesielt her inne, det er svært mange her som, etter å ha spist lavkarbo i en måned, er overbevist om at de er eksperter og at f.eks ketolyse er det eneste riktige. Sist redigert av Sugarpill : 29-08-10 kl 14:51. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
|
|
|
#31 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
http://www.tidsskriftet.no/?nyhe_id=20990
|
|
|
|
#32 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?Det du viser til her er jo i hovedsak problemer med miljøgifter generelt, ikke i forbindelse med ketogent kosthold og amming. Det er jo ikke så interessant hva en tilfeldig jordmor måtte synse om saken... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Jordmødre er jo faglærte personer på dette, så jeg vil i høyeste grad si det er relevant hva de mener om det.
|
|
|
|
#34 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?Ammehjelpen selv sier at å slanke seg og gå ned 1kg i måneden er helt akseptabelt |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
|
|
|
#35 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 53
![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?Startet på ketolyse for en uke siden, og har bare gått ned 400g, er så skuffa ;( hadde trodd dette skulle gå litt fortere, men jeg må vel ikke miste mote nå når jeg er så godt i gang, kom i ketose samme kvelden som jeg startet med kuren så det var jo en fin start |
|
|
Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE
|
|
|
#36 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?Tviler på at det har noe med trening å gjøre, du hadde sikkert ikke så mye vann i kroppen da du starta, dessuten skal du bare ned ti kg, og da går det nok saktere enn for en med betydelig overvekt |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
|
|
#37 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Drikker du nok vann? Spiser du riktig? og ikke minst nok? Spiser du annet ved siden av som kan være litt mer karbo i? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
| Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp! | caroline72 | Ketolysekuren | 38 | 07-02-11 19:19 |
| Hvorfor opp i vekt i dag? | nybegynner85 | Spørsmål og svar | 3 | 04-05-10 17:50 |
| Vet du hvorfor jeg går opp i vekt? | Chantelle | Lavkarbo generelt | 18 | 17-06-09 21:16 |
| Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? | Thalen | Ketolysekuren | 13 | 12-02-09 09:44 |