|
|
#201 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Auguststarternes tråd
Kjører på med munnskyllevann (listerine) om morgenen og kveld, i løpet av dagen tar jeg sugetabletter (1 - 2) kjøpt på apotek for frisk pust. Mine inneholder i tillegg sink, som visstnok er et av de mineralene lavkarbofolk kan risikere å få for lite av.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#202 |
|
Juniormedlem
Hvor: Hedmark
![]() |
Sv: Auguststarternes tråd[quote=Medli;921745]Selv varierer jeg for øyeblikket mellom omelett og en egen versjon av denne: |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#203 |
|
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Auguststarternes trådHei |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 46
![]() |
Sv: Auguststarternes trådJeg veide meg i dag tidlig med vekta på to forskjellige steder på badegulvet. Den ene plassen viste vekta 76.1 (!!! Det er jo mer en start vekta min jo) og den andre plassen på gulvet viste vekta 72.9... Tror ikke noen av de stemmer. Er vekten min helt ødelagt? Den er digital. Hvilket underlag skal den helst stå på? |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Auguststarternes trådFikk i meg frokost idag (egg og bacon som min snille pappa lagde til) Flinke meg |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#206 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 57
![]() |
Sv: Auguststarternes trådGikk jo som det måtte gjøre, ettersom jeg ikke har vært flink pike denne uka |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#207 |
|
Juniormedlem
Hvor: oslo
Alder: 43
![]() |
Sv: Auguststarternes trådDå er dette min fjerde dag på ketolyse og ting går egentlig betre enn forventa! sultfølesen har stagnert og blir sjelden meir enn fire måltid per dag! Har vore i ketose sia dag to og merker det veldig godt på magen. Er ikkje like oppblåst som før. ja heile kroppen føles betre enn før ketolyse, så viss dette fortsette så e det jo berre supert. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#208 |
|
Medlem
Hvor: Porsgrunn
Alder: 45
![]() |
Jeg synes disse porsjonsomelettene jeg har linket til i bunn er supre å ha med seg i veska når jeg skal ut å shoppe, trille tur med guttungen, på besøk eller som en snack etter trening. (Blir alltid ihjelsulten da...
|
|
|
|
#209 |
|
Juniormedlem
Hvor: oslo
Alder: 43
![]() |
Jepps! såg nett det i eit anna forum og! |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Medlem
Hvor: Nordvestlandet
Alder: 40
![]() |
Sv: Auguststarternes trådvekten har allerede begynt å rikke på seg i riktig retning !! |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: I sol og varme:)
Alder: 46
![]() |
Har ikke varmekabler, men det er nok litt hell på gulvet. Det eneste er at i alle andre rom har jeg som regel klær på... Badet er liksom der man veier seg. Hehe jeg finner vel ut av det.
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lindberg/Egenkomponert
|
|
|
#212 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Auguststarternes trådHvor ofte veier dere dere? Jeg har tenkt å kun veie meg en gang i uken for å ikke bli for opphengt i vekta, men det frister jo selvsagt. har også tatt mål av mage, lår og bryst. |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Medlem
![]() |
Jeg hadde tenkt å veie hver Mandag, men det har blitt til at jeg går på vekta hver morgen... Nå SKAL jeg vente til Mandag for jeg blir så skuffa når det ikke er noe forandring... Man blir jo såååååå opphengt av den vekten!!!
|
|
|
|
#214 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sikkert lurt. |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Gjest
|
Sv: Auguststarternes trådHei. har noen av dere prøvd oopsies? Har sjekka og fant ut at det var noe som kunne brukes til mye; se bilder her |
|
|
|
#216 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
![]() |
Sv: Auguststarternes trådHei! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#217 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Auguststarternes trådDamn... Ikke mer omelett på meg på ei stund nå! Har bare spist mindre og mindre av porsjonen i det siste, i dag gikk nesten halve i søpla. Tar en evighet å tvinge den i seg (brukte over 10min på den første halve porsjonen), og i dag klarte jeg å brekke meg av det også (gjerne deler av baconet som har sånne ekle 'tråder'). Skal heldigvis bake knekkebrød i dag, opprinnelig tenkte jeg å ta de med til lunsj men nå tror jeg at jeg tar de som frokost noen dager i stedet for omelett. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Medlem
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Tusen takk! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo
|
|
|
#219 |
|
Medlem
![]() |
Jeg begynte forrige mandag...
|
|
|
|
#220 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Auguststarternes trådMiddagsforslag folkens! Bør prøves, dette var naaaaaaaaaaaaaaam
|
|
|
|
#221 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De er greie å ha, det er ikke mye "mat" i dem, men de er fine å legge pålegget på.
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
|
|
|
#222 |
|
Juniormedlem
![]() |
De heter Nycodent Frisk Pust. Da jeg kjøpte dem på apotek 1 for ei uke siden var de på 2 for 1 salg. ^^ |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Seniormedlem
Hvor: Hamar
Alder: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Auguststarternes trådUff.. jeg burde virkelig bli bedre på å skrive ned det jeg spiser i løpet av en dag! men, holder meg jo fortsatt i ketose, så satser på det går greit ut helgen, så kan jeg begynne med skrivingen på mandag |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#224 |
|
Medlem
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Sv: Auguststarternes trådVarmen er over ! Jeg har vandra rundt i kjole hele forrige uke (var så varm og god i kroppen, så sol og 9 grader var nok til å få meg i kjole |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo
|
|
|
#225 |
|
Gjest
|
Sv: Auguststarternes trådGod morgen everybody! Her i det vakre trøndelagen er det nydelig vær! Dessverre våknet jeg med en kraftig hodepine i dag, muligens forårsaket av et inntak av rødvin |
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kaffetråd | nøtta | Smoothies / drikke | 7 | 23-02-11 10:09 |
| Julekake-tråd? | Sepia | Ketolysekuren | 14 | 04-11-08 19:17 |
| MCT tråd? | Distrea | Spørsmål og svar | 2 | 30-05-07 18:21 |