| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseHei! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
|
|
|
#2 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseVær tålmodig og gi det tid er første bud. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseEn uke er ingenting. Han har gått ned to kg, kroppen tar dette inn etterhvert. Det spørs om han må velge seg opp eller ned i lavkarbospekteret, enten inn i ketose eller godt utenfor. Er han inne i ketosen kan han kjøre på med ekstra fett, da får han mer energi! Nok vann er også viktig. Hva med egg og bacon på kvelden istedenfor de fire skivene?
Min kostholdsfilosofi: AIBTB
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseHar dere regnet på hvor mange gram kh han har fått i seg pr dag denne uken? Sist redigert av unaturligslank : 25-08-10 kl 22:51. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+
|
|
|
#5 |
|
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseTusen takk for tilbakemeldingene. Ble litt beroliget nå. Skal begynne å måle på lørdag morgen, så det blir likt hver uke, og velge en filosofi. Så lenge vi er på riktig vei, er vi tålmodige. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelse
Blir din mann mett? Syntes det så ut som veldig lite mat, spesielt lunsjen så utrolig mager ut. Husk at på lavkarbo er sult helt unødvendig. Han skal spise når han er sulten og stoppe når han er mett, av riktig sammensatt mat. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseHei
Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
![]() |
Denne delen med å bli sliten går over!!! Men ja de første ukene kan det virke tungt, og jeg svettet noe helt sinnsykt da. Men etter den første mnd så er utholdenheten myyye bedre enn da jeg startet. Det vanlig i starten å bli fort sliten.
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf
|
|
|
#9 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseStress ned! Det har gått bare en uke - det tar nok noen uker før kroppen er i gang med ordentlig fettforbrenning. Noen er slappe en uke - noen er slappe fire uker - ta det som det kommer, sørg for å hvile når det er mulig. Det er nemlig VERDT det å komme seg gjennom den litt tøffe starten. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseJeg synes også det høres ut som dere spiser for lite fett. Selv er jeg ikke så redd for nøtter, blir litt lei av bacon innimellom. Spiser tyrkisk yoghurt med masse hakkede paranøtter og valnøtter og bær (helst bringebær og blåbær). En god porsjon gjør at jeg holder det gående til lunsj (og vel så det). Kutt ut skummet melk, drikk heller helmelk og ha gjerne litt seterrømme på salaten. En god dæsj fløte eller creme fraiche i middagen gjør også sin virkning. Ofte spiser jeg ikke fra middag ene dagen til frokost neste dag. Ikke vær redd for fett, men sjekk karboene i maten. Lykke til! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseHusk at det er veldig vanskelig å måle på nøyaktig samme sted hver gang..Må nok se det litt mer over tid
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
|
|
|
#12 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spør du meg så er det plent umogleg!!! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
|
|
|
#13 |
|
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelseTusen takk for alle tilbakemeldingene |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
| Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! | Celba | Lavkarbo generelt | 11 | 18-08-11 14:32 |
| Grønnsaker som ikke gir økning i blodsukkeret | novise | Lavkarbo generelt | 4 | 18-02-09 22:12 |
| 15 karber daglig og økning ... Ketolyse | emma1 | Spørsmål og svar | 11 | 25-05-08 21:30 |
| Økning av karboinntak/ut av ketolysekuren? | livsti | Ketolysekuren | 2 | 26-03-08 23:14 |