Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 18-08-10, 21:50   #2926
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kolve, her.

Hvorfor veier kvinner seg når tante rød er på besøk, når de vet at da går vekten opp.
Også skriver dem at de er så skuffet for at vekten økte.

Jeg går ikke opp noe som helst i forbindelse med mensen, har aldri gjort det.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 18-08-10, 21:51   #2927
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hva med en sånt antiskli-matte som egentlig er ment til å ligge under en gulvmatte?

Vi har en memoryskummadrass som er helt syk til å krølle seg mot ene kanten. Prøvde sånn matte, den endte opp i en kjempekrøll på midten...

Gammel 18-08-10, 22:22   #2928
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nope. Sukkeralkoholet erytrithol (sukrin) er framstilt via fermentering. Det er laget i hovedsak av bær og sopp og enkelte frukter. Melon er et bær, et innmari stort et . Men kh i det er fortsatt kh du må regne med . Melon er dog ikke det verste du kan spise, da.

Så dårlig gjort Jeg som hadde håpt det var en liten omvei

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-08-10, 22:29   #2929
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Dårlig gjort, vøtt, men det er som sagt ikke så mye kh i melon. Vannmelon har vel rundt 7, honningmelom 5 og kanaoup rundt 4.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-08-10, 23:10   #2930
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg går ikke opp noe som helst i forbindelse med mensen, har aldri gjort det.

Ikke jeg heller. Heldige oss, hehe

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 19-08-10, 00:58   #2931
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Såh...om jeg har optimalt blodtrykk (120/80 eller hva det er), så vil det da forklare litt hvorfor jeg har en ganske driftig.....seksualdrift?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 19-08-10, 07:53   #2932
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Såh...om jeg har optimalt blodtrykk (120/80 eller hva det er), så vil det da forklare litt hvorfor jeg har en ganske driftig.....seksualdrift?

Uhm ... Uten å oute meg selv for mye, så har jeg ikke hatt særlig problemer med libidoet, selv når blodtrykket var litt lavt ... . Så jeg vet ikke om dét har så mye å si!?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-08-10, 16:09   #2933
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Uhm ... Uten å oute meg selv for mye, så har jeg ikke hatt særlig problemer med libidoet, selv når blodtrykket var litt lavt ... . Så jeg vet ikke om dét har så mye å si!?

Bare lurte siden det var noe med sex og blodtrykk i en annen tråd

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 19-08-10, 16:32   #2934
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Bare lurte siden det var noe med sex og blodtrykk i en annen tråd

Tror ikke det er en direkte sammenheng annet enn det at om man er litt pjusk - svimmel/ør som følge av lavt blodtrykk feks - så føler man seg vel gjerne ikke så veldig yr der og da.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 19-08-10, 17:45   #2935
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

I følge Skaldemann så blir man mer yr av lavkarbo

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 19-08-10, 19:36   #2936
Grolla
Medlem

Grolla sin avatar

Grolla er på en erverdig vei

Over til noe annet enn sexprat

Noen som har noen erfaring med pizzabunn oppskriften på ketolyse bakemix boksen?

Start 06.05.10: 87,9 kg.
Delmål 1: 75 kg
Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-08-10, 19:40   #2937
Ina64
Medlem

Ina64 sin avatar

Alder: 61
Ina64 er på en erverdig vei

Når det står flere steder ( i innlegg) at folk spiser for lite grønnsaker, da lurer jeg på hva som er nok grønnsaker.

Og hva slags grønnsaker spiser dere som spiser nok?

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 19-08-10, 19:47   #2938
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Grolla, her.

Over til noe annet enn sexprat

Noen som har noen erfaring med pizzabunn oppskriften på ketolyse bakemix boksen?

Jeg likte den ikke.....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 19-08-10, 19:49   #2939
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ina64, her.

Når det står flere steder ( i innlegg) at folk spiser for lite grønnsaker, da lurer jeg på hva som er nok grønnsaker.

Og hva slags grønnsaker spiser dere som spiser nok?

jeg bruker ketolysekuren. spiser 15/20 karbohydrater om dagen. Mesteparten kommer fra grønnsaker som vokser over jorden

Det er nok for min type kostholdsfilosofi

Gammel 19-08-10, 19:53   #2940
Ina64
Medlem

Ina64 sin avatar

Alder: 61
Ina64 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

jeg bruker ketolysekuren. spiser 15/20 karbohydrater om dagen. Mesteparten kommer fra grønnsaker som vokser over jorden

Det er nok for min type kostholdsfilosofi

Jeg må bare innrømme at jeg ikke er flink til å variere. Lager som oftest en salat (veier ikke), eller koker en slik grønnsakspose med blomkål og brokkoli. Men jeg skulle så gjerne hatt tips til hva slags type grønnsaker som er gode, og rett og slett bare tips til hva jeg kan lage.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 19-08-10, 19:57   #2941
Grolla
Medlem

Grolla sin avatar

Grolla er på en erverdig vei

Du kan ha blomkål og brokkoli i en ildfast form, ha litt fløte over og ost på toppen. Du kan lage blomkålmos. Blomkålris.

Start 06.05.10: 87,9 kg.
Delmål 1: 75 kg
Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-08-10, 19:57   #2942
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Jeg må bare innrømme at jeg ikke er flink til å variere. Lager som oftest en salat (veier ikke), eller koker en slik grønnsakspose med blomkål og brokkoli. Men jeg skulle så gjerne hatt tips til hva slags type grønnsaker som er gode, og rett og slett bare tips til hva jeg kan lage.

Dersom du søker på Grønnsaker og leter litt nedover, vil du finne flere tråder om temaet, både ideer og oppskrifter etc!

Gammel 19-08-10, 20:00   #2943
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Ta en titt her: http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=327 Her har jeg samlet en del oppskriftrer som er tilbehør.

og her
http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=130 har jeg samlet middagsoppskrifter.

Kanskje de kan hjelpe

Gammel 19-08-10, 20:08   #2944
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Gerd er en engel som vanlig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 19-08-10, 20:17   #2945
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Jeg liker grønnsakene best råe... omtrent, eller smørdampet. Det må være tyggemotstand i dem! På spagettivis kalt al dente..

Jeg spiser alle grønnsaker som vokser over jorden.. Eller alle grønnsaker i det hele og det store. Hvis man spiser lavkarbo og ikke ketolyse vil jeg si at omtrent alle grønnsaker er lovlige.. Vet ikke om noen som IKKE er lovlige..

Gammel 19-08-10, 20:18   #2946
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

jeg tror jeg har spist mer grønnsaker det siste året enn de siste 5 årene på høykarbo *ler* - og det er DEILIG!!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 19-08-10, 20:22   #2947
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Fikk for to timer beskjed om at søskenbarnet mitt døde.....
Fikk for en time beskjed om at søskenbarnet mitt døde ikke likavel, men ligger i dyp koma!!!

Jeg har grått mye de siste timene grunnet begge tilbakemeldingene, så nå gråter jeg, omtrent hele tiden.. vet ikke hvorfor...... Fordi at han ikke er død eller fordi at han døde????

Gammel 19-08-10, 20:44   #2948
Borghild
Seniormedlem

Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Føler med deg Kanutten. Da gråter vi begge, mistet søsteren min i går.

Gammel 19-08-10, 20:49   #2949
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Føler med deg Kanutten. Da gråter vi begge, mistet søsteren min i går.

Kondolerer...

Gammel 19-08-10, 20:50   #2950
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Nope. Aner ikke hva blodtrykket mitt ligger på nå, men tidligere var det i grenseland litt høyt, men seksualdriften var null...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.