| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Opp i vekt med Skaldeman?
Du er undervektig allerede og hadde ikke hatt det minste vondt av å legge på deg en del kilo, finn for all del ikke på å gå ned noe mer!
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
|
|
|
#27 |
|
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Opp i vekt med Skaldeman?Jeg har ligget på 53 kg lenge nå, så jeg går nok ikke ned mer uten mer trening eller mindre mat. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#28 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Opp i vekt med Skaldeman?Hei alle, og takk for svar! Jeg hadde helt glemt hele tråden, og ble skikkelig overrasket da jeg så alle svarene idag |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra april 2010
|
![]() |
| Emneord |
| vektoppgang |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
| Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! | Celba | Lavkarbo generelt | 11 | 18-08-11 14:32 |
| Hva er den store forskjellen på ketolysekur og spis deg ned i vekt med Skaldeman? | Søster | Spørsmål og svar | 4 | 10-06-08 09:25 |
| Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? | Tidligere bruker | Spørsmål og svar | 7 | 20-02-07 14:16 |
| Spis deg ned i vekt - Sten Sture Skaldeman | Nille | Lavkarbobøker | 9 | 04-02-06 17:24 |