|
|
#1401 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: rogaland
Alder: 42
![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstHeia |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Euro dietten
|
|
|
#1402 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Couscous'en synes jeg er god. Funker greit å blande med salat og sånn. Ellers skulle jeg ønske at jeg bestilte mer av den potetstappa for den synes jeg metter og smaker veldig godt. Kyllingsuppa liker jeg også godt. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet (tidl. ketolyse)
|
|
|
#1403 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstoi, pastaen du laget med saus å senneps dressing så jo helt fantastisk ut! er ikke en reser på kjøkkenet så må få spørre hvordan du tilberedet det |
|
|
|
|
|
#1404 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sennepsdressing:
![]() Husk at både tomat og løk skal vi ha maks 250 g av om dagen, men det er jo ganske mye og rekker langt. Ellers må jeg si at denne Eurodiet-pastaen virker å være satt inn med teflon! All smak sklir rett av! Salter vannet godt og tilsetter krydder i vannet uten at det merkes noe særlig. Sist gang brukte jeg en skje av en hot chilipastesak og da kjente jeg *bittelitt* forskjell. Men mett blir jeg i alle fall. ![]() |
|
|
|
|
|
#1405 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstTusen takk for svar! |
|
|
|
|
|
#1406 |
|
Juniormedlem
![]() |
|
|
|
|
|
#1407 |
|
Juniormedlem
![]() |
Jeg har også hatt egg i omeletten innimellom denne uka. Det står jo at man kan blande det eller cottage cheese i omelettene for å få litt variasjon og de nevner ikke noe om at det ikke skal gjøres i fase 1. Så jeg har tatt sjansen i alle fall. |
|
|
|
|
|
#1408 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
![]() ![]() ![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstVelkommen alle nye. Her er det mange fantastiske og opplyste mennesker som dere kan spørre om dere lurer på noe innenfor lavkarbo.
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett
|
|
|
#1409 |
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 37
![]() |
Herom strides de lærde, tror jeg. Jeg har fått streng beskjed om at all ost og ekstra proteiner ikke skal spises før i fase 2. For husk at et egg er halvparten av fase 2-måltidet... så det blir jo nesten som å spise fase 2? f.eks spiste jeg to egg til middag i går.. Det er mine tanker i alle fall=)
|
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet
|
|
|
#1410 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstOk, takk for svar folkens.... |
|
|
|
|
|
#1411 |
|
Medlem
![]() |
Jeg er ung selv.. så jeg skjønner problemstillingen. Jeg ville i grunn vente til jeg var i fase 2, om jeg var deg.. for fase 1 skal jo liksom være en kickstart. pluss at da er du mer vant med kostholdet. Hvor lenge har du igjen i fase 1 da? Dessuten, man tåler LITE alkohol på denne dietten, og det kan variere drastisk med dagsformen! Jeg kan tåle en flaske vin, eller så kan to glass holde til at jeg er brisen:P Hvis du føler et absolutt behov, ville jeg holdt meg til HELT tørr hvitvin eller rødvin, eventuelt ren hvit sprit med karbo-fritt blandevann.. dvs sprite zero o.l., evt farris eller funsaft. Drikk lite. Husk at alkohol forbrennes i leveren, ikke i musklene, så det handler ikke om bevegelse men om tid. Samtidig brenner ikke kroppen fett mens den forbrenner alkoholen, så å drikke store mengder alkohol kan gjøre at vekttapet stopper opp.
|
|
|
|
#1412 |
|
Juniormedlem
![]() |
|
|
|
|
|
#1413 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstDag 3 er snart over - |
|
|
|
|
|
#1414 |
|
Medlem
![]() |
Jeg var også veldig sliten i begynnelsen.. spesielt i fase 1. Det blir bedre, da=)Om du synes det blir helt ulevelig får du heller høre om du får starte i fase 2.
|
|
|
|
#1415 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstStarten var kjempetøff for meg også. Var helt på grinern når jeg kom hjem fra jobben. Men nå etter en uke, har kroppen allerede vennet eg til det nye kostholdet.
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#1416 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstdet er godt å høre at det går over, gleder me!! har holdt på å felle en tåre eller to innimellom jeg også..... |
|
|
|
|
|
#1417 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
![]() ![]() ![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstHuff, jeg husker selv at jeg hadde verdens værste HODEPINE på dag 3. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da. Men heldigvis slapp den tak dagen etterpå. Håper du blir kvitt dine plager snarlig.
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett
|
|
|
#1418 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstI dag er aaaaalt mye bedre! |
|
|
|
|
|
#1419 |
|
Seniormedlem
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstSå fint at kroppen din begynner å venne seg til dette nye. Jeg er nå i min andre uke og synes det går lettere for hver dag.
|
|
|
#1420 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstJa det er jammen godt at det går lettere for oss etter hvert |
|
|
|
|
|
#1421 |
|
Seniormedlem
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstJeg er enig med deg i at grønnsaksuppen var fæl. Jeg greide nesten ikke å få den ned, selv om jeg hadde blandet den med kokte grønnsaker og grønnsakskraft. Men mye av det andre er helt greit.
|
|
|
#1422 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstlivet er ikke lett,, slanking er et herk ,,hvorfor har det rammet meg, hvorfor er alle mine venner tynne ,, hvorfor skjønner dem ikke at jeg må holde meg til diettten ,, hvorfor klarer ikke jeg og holde meg til den,, Sist redigert av arkine : 08-05-10 kl 15:32. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
|
|
|
#1423 |
|
Seniormedlem
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøstSånne vanskelige høytider skulle vi reist vekk til ett og samme høyfjellshotell alle vi eurospiserne. Så kunne vi sittet der sammen med posene våre
|
|
|
#1424 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
måtte jo bare le |
|
|
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
|
|
|
#1425 |
|
Juniormedlem
![]() |
HAHA ED`s høytidshotell!!! |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst | Mrs. Big | Eurodiett | 806 | 22-10-10 11:30 |
| Hjelp, jeg trenger motivasjon! | Tittentei | Ketolysekuren | 10 | 17-11-07 10:20 |
| Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins | Felix | Induksjonen | 10 | 09-11-04 22:24 |