|
|
#776 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Nei jeg teller ikke karber og sånt. Jeg kjenner vel på kroppen når jeg har fått for lite fett (og ser det på vekta....) |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#777 |
|
Seniormedlem
|
|
|
|
|
|
#779 |
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 50
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hurra Stegforsteg!! Gleder meg også til jeg når 60-tallet, men det er en stund til tenker jeg. Vel, har omsider komt tilbake til før-påskevekt, og jeg vil si det IKKE var verdt det den lille sprekken jeg hadde. Kanskje hadde det stått stille likevel, men jeg tenker nok det er pga sprekken jeg. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig
|
|
|
#780 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Gratulerer med å nå 60 tallet, steg for steg!! Skikkelig bra! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LKHF
|
|
|
#781 |
|
Seniormedlem
|
|
|
|
|
|
#782 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Er det noen av dere som har vært på tur mens dere har vært på diett forresten? Hvordan var det? I morgen reiser jeg til ei venninne på østlandet og blir til torsdag, og på onsdag skal vi på metallica konsert. Jeg vil så gjerne holde meg til dietten mens jeg er der. Hun jeg skal bo hos lar meg helt sikkert låne kjøkkenet, men jeg synes det er litt flaut å styre for mye. Jeg trenger nok en plan. Har dere forresten forslag til veiamat jeg kan ha med meg? |
|
|
|
|
|
#783 |
|
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Lag oppsieruller, lollipopbrød feks. (Er ikke så glad i oppvarma omeletter osv jeg - så det foreslår jeg ikke til deg....) Minstens Chillisuppe var også god oppvarmet, og kunne lett puttes i "porsjonsbokser" (bruk creme fresh istedet for rømme) |
|
|
|
|
|
#784 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 48
![]() ![]() |
Har faktisk tenkt på det samme. Gubben har fått en ukestur i Riga sammen med jobben som feirer ti år.. Vi jentene skal også være med. Å da blir det jammen en utfordring å skulle holde lavkarbon. Og så skal æ være to måneder bortreist i sommer. Nå er det heldigvis nordover til mamma, så ho lar mæ nok dirigere på kjøkkenet.. Men det blir rart å være på hytta med hele slekta i ukesvis.. Meeen, det får bare gå på et vis. Styre unna potet og så videre og ikke gi opp.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon.
|
|
|
#785 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Wevi: hva slags protein har du oppi da? som tåler romtemperatur? |
|
|
|
|
|
#786 |
|
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 44
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Steg for steg: Gratulerer!!! Så deilig altså! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#787 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hey, Namba!!! Så bra at noen har fått uttelling denne uka! Jeg fikk mensen nettopp nå, så jeg innbiller meg at det har noe å si for stillstanden og generell oppblpåsthet. |
|
|
|
|
|
#788 |
|
Seniormedlem
Nei teller ikke fett. Hvis man får i seg for mye fett - kommer det ut igjen iform av "fettdiare" - og siden insulinet ikke er så "aktivt" lengre blir det heller ikke lagret fett på kroppen.... |
|
|
|
|
|
#789 |
|
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Såå flinke dere har vært! Jeg har ikke vært så aktiv i det siste, men har liksom ikke vært så gøy når drittvekta har stått stille. Namba, du sourte hvor lenge jeg hadde holdt på, jeg husker ikke helt datoen her og nå, men hadde gått ned 10 kg på litt over sju uker. Så har det stoppet i ca to uker, men nå tusler det nedover igjen. Når det står stille såå lenge, og tilogmed gå OPP, så blir man skikkelig demotivert. Skulle hatt mensen for to uker siden også, men den er jo ikke kommet. Hadde håpet det vat det som gjorde det, men fikk jo ikke mensen, så kan jo ikke være det heller... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
|
|
|
#790 |
|
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ah - jeg har vært på Zumba i dag |
|
|
|
|
|
#791 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Namba, jeg har vært špå tur. Går greit, for spiser så mye ute. Bestiller mer grønnsaker i stedenfor potet,ris etc og salater til frokost...Men siden dere skal på østlandet, er det til noen dere kjenner eller blir det utespising? Lettere når man spiser ute, for jeg liker ikke si at jeg slanker meg, og vil ikke være til bry, og da kan middag bli vanskelig... |
|
|
|
|
|
#792 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja, Steg for Steg, det er kjempemorro. Føler jeg får litt mer rytme av det også. Det trenger jeg...Men har vel bare trent to ganger siden jeg startet på kuren, så burde nok sjerpe meg litt... |
|
|
|
|
|
#793 |
|
Medlem
![]() |
Grattis StegforSteg!
Flinkis'n =) Våre dåpsbilder tørr jeg ikke se på engang .. Urrrgh!
Kjekt å få den beskjeden også da
Nå er jeg der. Mista litt motet nå.. Går opp igjen no som jeg endelig hadde gått ned neste 10 kg.. Men men, sånn har det vel egentlig gått hele veien, men blir så deppa når vekta går opp. Å stå stille er ille nok, men men må vel bare smøre oss med tålmodighet.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
|
|
|
#794 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?*krysser fingrene for at Eilinee er gravid* |
|
|
|
|
|
#795 |
|
Medlem
![]() |
Ja vi får krysse fingrer og tær |
|
|
|
|
|
#796 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?God tur Namba! Høres gøy ut med Metallicakonsert, selv om jeg ikke er noen superfan av de. Live musikk er noe helt annet! |
|
|
|
|
|
#797 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Det er deilig å tenke sånn slektskap |
|
|
|
|
|
#798 |
|
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg er også snart halveis - og det er fantastisk å tenke på |
|
|
|
|
|
#799 |
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Åå skulle sett hva du hadde skrevet før .. kunne vi tatt en kopp te sammen =) Jeg fikk beskjed om at det var begrgen men nei det var det jo ikke |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
|
|
|
#800 |
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Hihi lavkarbon... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
| Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |