|
|
#626 |
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 50
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Åh, det kryper sakte nå, selv om jeg er bra flink synes jeg. Vel, skal vel ikke klage før det stopper heeelt opp eller at jeg får mensen hele tiden. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig
|
|
|
#627 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Fy søren, føler meg kjempeflink. Har gått intenst i 2 timer og har hatt 30 min styrketrening |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#628 |
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
|
|
|
#629 |
|
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja, det er så irriterende når vekta står stille. For det kan enten være at du gjør noe feil eller så bare stopper det til tider. Det er så dumt, for vet jo aldri om det er noe jeg spiser/ikke spiser eller om den bare har pausa seg for en periode... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
|
|
|
#630 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 45
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Etter å ha truffet Mona K på helsekosten på Metro senteret i dag, meller jeg meg inn i tråen her. Vi kom tilfeldig i snakk og fant ut at vi begge går på ketolyse og at vi starta i Februar begge to. Ganske morro å møte på noen i samme situasjon som man aldri har kjent fra før av. Vi utveksla erfaring og ga hverandre tips og råd. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-ren mat-paleo
|
|
|
#631 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hmmm.. Ja det er noe dritt når en ikke vet om det er kroppen som stopper litt eller om det er noe man spiser som er partystopper! Jeg for min del, tror rett og slett at jeg går opp og ned pga av den forbaskade mensen som alltid kommer.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
|
|
|
#632 |
|
Medlem
![]() |
Hei og hjertlig velkommen hit Kristine |
|
|
|
|
|
#633 |
|
Medlem
![]() |
Wow du bor på fetsund du også ? hihi det er jo bare sprøt! så gøy ! |
|
|
|
|
|
#634 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Velkommen i februar-gjengen KristineR-S! Så morsomt å treffe en likesinnet sånn tilfeldig da! |
|
|
|
|
|
#635 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Velkommen, Kristine. Morsomt hvordan ting skjer så tilfeldig! |
|
|
|
|
|
#636 |
|
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Så langt gikk veiefri påske |
|
|
|
|
|
#637 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hehe, det skjønner jeg, men hadde vært deilig om vi klarte å holde oss unna vekta! Men også greit for å følge med om man overspiser. Gleder meg til å kjøpe ny vekt i morgen, håper den funker bedre! |
|
|
|
|
|
#638 |
|
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg tror nok jeg kunnet drept for en sjokolade for tiden, men det har vel noe med at det er kombinasjonen påske og mensen |
|
|
|
|
|
#639 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hehehe. Ja, men tror at siden jeg har atkins barene, så hjelper det. Nå har jeg såååå lyst på sjokolade, jeg og, så tar tilbake det jeg sa. Var nok ikke i sjokolademodus når jeg skrev sist. Men, trodde jeg skulle savne det mye mer, sånn som i begynnelsen. Men ris har jeg lyst på nå...Og smågodt...Huff da... |
|
|
|
|
|
#640 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Elinee: Neida er ikke langt unna ;p Satse på denne uken gir litt resultater, men jeg merker at jeg er blitt kjempe sløv med å spise salat! Det er dumt for det er som regel for lite grønnsaker og salat som er grunnen til at vi stopper opp! Får skjerpe meg! |
|
|
|
|
|
#641 |
|
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Da har jeg gått meg kveldstur, godt var det |
|
|
|
|
|
#642 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Kveldstur hørtes godt ut, og det skal jeg legge inn i rutinene når bare mannebeinet kommer hjem igjen. Litt feil å gå fra sovende barn. |
|
|
|
|
|
#644 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Grrr sukk snufs arghhh... |
|
|
|
|
|
#646 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja syns jeg har vært flink. Men de så det ikke =( |
|
|
|
|
|
#647 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?glemte å si god natt =) Måtte en tur inn til oslo å hente gubben (husredd) så nå kan jeg sove trygt å godt i natt =) |
|
|
|
|
|
#648 |
|
Seniormedlem
|
|
|
|
|
|
#649 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg og, 65kg mamma, tror det er derfor det går litt treigt her nå. Dårlig med både grønnsaker og salat. Skal handle nå, så får sjerpe meg. Jeg skal også gi et stooort påskeegg til kjæresten min. Blir en liten styrkeprøve for meg og. Men det går nok fint. |
|
|
|
|
|
#650 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Gratulerer med overstått bursdag, Mona K. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LKHF
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
| Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |