Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Angående fettinntak

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-02-10, 15:16   #26
moochie
Medlem

moochie sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Haugesund
Alder: 43
moochie er på en erverdig vei

Sv: Angående fettinntak

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Sweet Peppermint fra London er veldig god! Hvis du liker lakris-smak Den er søtet med lakrisrot, så den trenger ikke jeg noe søtstoff i! Og jeg bruker vanligvis MYE sukker i teen (før ketolyse riktignok...)

Å ja, den er også digg Sitter faktisk å drikker en kopp nå

moochie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 17:09   #27
Indiekid
Medlem

Indiekid sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 41
Indiekid er på en erverdig vei

Jeg prøvde en ganske ordinær pose-te i går kveld. Svart te med røde bær, eller noe sånt. Også hadde jeg en dæsj kokosnøttolje i...det var litt rart, men funka egentlig overraskende bra..(de to shottene jeg tok med olje derimot, gjorde at jeg lå kvalm hele natta)..Også hadde jeg et par suketter i...er egentlig bare overlykkelig over at jeg kan drikke te/kaffe igjen, jeg.

Indiekid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 13:59   #28
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Litt inspirert av denne tråden fikk jeg kjøpt inn en krukke cocosa igjen i går og har prøvd en teskje i tekoppene (jeg drikker stort sett bare urte-/krydder-te, koffein får jeg nok av i kaffen) - det smaker helt ok, og artig bieffekt: det er super behandling for mine tørre vinterlepper.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 17:40   #29
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Litt inspirert av denne tråden fikk jeg kjøpt inn en krukke cocosa igjen i går og har prøvd en teskje i tekoppene (jeg drikker stort sett bare urte-/krydder-te, koffein får jeg nok av i kaffen) - det smaker helt ok, og artig bieffekt: det er super behandling for mine tørre vinterlepper.

Den bieffekten har jeg også vært glad for!
Merker det godt om jeg ikke har drukket te på et par dager!

Gammel 06-02-10, 18:20   #30
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Når jeg bruker kokosmelk i mat, så tar jeg altid litt av det som er igjen på lokket/kanten og smører hendene mine med. Det er ''fuktighetskrem'' med effekt som varer lenge

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 18:32   #31
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

På min lokale MEGA står te-en på to plasser - Twinings og Lipton på en plass og den økologiske teen på en annen plass....Poenget er at selv om ikke teen finnes i en hylle så kan det være den finnes i butikken - bare på en annen plass. Og jeg tror faktsik det er Yogi te som står under økologiske varer.....Noen som vet om den er økologisk?

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 20:11   #32
moochie
Medlem

moochie sin avatar

Hvor: Haugesund
Alder: 43
moochie er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

På min lokale MEGA står te-en på to plasser - Twinings og Lipton på en plass og den økologiske teen på en annen plass....Poenget er at selv om ikke teen finnes i en hylle så kan det være den finnes i butikken - bare på en annen plass. Og jeg tror faktsik det er Yogi te som står under økologiske varer.....Noen som vet om den er økologisk?

Skulle ønske vi fikk den på "vanlig" butikk her.. vet Yogi te er organisk

Jeg har forresten også Cocosa (foreløbig 1ts i hver kopp) i teen når jeg er hjemme, den uten smak, og merker ikke forskjell, foruten om når jeg ser ned i koppen, og ser noe som flyter på toppen.

moochie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 15:26   #33
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

For å prøve å få i meg litt mer fett har jeg nå begynt å tilsette litt cocosa i kaffen.Det går helt greit å drikke men jeg føler meg kvalm og ganske proppa en stund etterpå. Er dette vanlig i begynnelsen før man har vent seg til det eller er det bare meg som er rar og overfølsom for fett ??????????

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 16:01   #34
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av moochie, her.

Skulle ønske vi fikk den på "vanlig" butikk her.. vet Yogi te er organisk

Øh, all te er organisk Men noe er økoøogisk dyrka.

Det heter organic på engelsk og økologisk på norsk. Organisk er noe helt annet Man kan i grunn si at det som er nedbrytbart er organisk, slik som planter og trær.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 16:45   #35
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

For å prøve å få i meg litt mer fett har jeg nå begynt å tilsette litt cocosa i kaffen.Det går helt greit å drikke men jeg føler meg kvalm og ganske proppa en stund etterpå. Er dette vanlig i begynnelsen før man har vent seg til det eller er det bare meg som er rar og overfølsom for fett ??????????

Mange som må øke fettinntaket gradvis for å ikke bli kvalme og få vondt i magen!
Ikke noe uvanlig, nei!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fettinntak når en har fjernet galleblære Marij Ketolysekuren 10 01-11-12 17:42
Angående alkohol Lilli Generell diskusjon 3 25-08-09 10:26
Angående fett Karbokarbo Ketolysekuren 3 22-12-08 23:16
Angående matvaretabellen Sirius Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 04-03-08 22:06
Angående Stevia HP Kake/dessert og snacks 10 19-01-05 19:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.