Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mye utslag på stixen=opp i vekt?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-11-08, 10:08   #1
Skippy
Seniormedlem

Skippy sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Mye utslag på stixen=opp i vekt?

Vanligvis drikker jeg 2-3 liter vann om dagen. Enkelte dager får jeg ikke drukket så mye som jeg har planlagt. Spiser fettrikt og lite karbo 10-15g pr dag. Når kvelden kommer nesten "brummer" og napper det i beina og det er kjempeutslag på stixen. Er skikkelig ubehagelig i kroppen. Og vips neste morgen er vekta opp 400-500g. Dette forsvinner jo, men hva er det som skjer i kroppen?

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 11:03   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Mye utslag på stixen=opp i vekt?

At det er kjempeutslag kan bety at du ikke drikker nok og du må ha en fast veiedag i uka, kroppen kan samle vann pga menstrasjon eller andre ting eller at du rett og slett ikke har fått ut alt i kroppen når du har gått på do om morgenen.
Tar du vitaminene til? Hvis ikke kan dette være grunnen til plagene i beina. Samtidig kan dette også bety at du begynner å bli sjuk.

Eg drikker 3 liter vann før kl 16.00 hver dag når eg er på jobb sånn at eg skal slippe å gå på do halve natta og så blir det vel en liter til i løpet av ettermiddagen og kvelden.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 14:05   #3
Skippy
Seniormedlem

Skippy sin avatar

Er flink pike og tar vitaminene mine jeg. De fleste dagene drikker jeg mye vann, men en gang iblandt blir det for mye surr til at jeg får drukket noe særlig og da blir det bare tull. Bare lurte på om noen visste hva som skjer i kroppen når den oppførerseg sånn merkelig.

Gammel 18-11-08, 14:06   #4
Skippy
Seniormedlem

Skippy sin avatar

Skal ta til meg tipset om å drikke mest på jobb, kan nå se frem til roligere netter.

Gammel 18-11-08, 15:10   #5
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Enkelte dager er nok sikkert bare sånn, er ikke sikkert det har noe med kuren å gjøre heller. Er dessverre inne i en periode med sykdom og dårlig vær som kan påvirke.
Håper det går over snart

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
15 cheezdoodles kl.18, når vil stix'en gi utslag/manglende utslag? tonemor Ketolysekuren 3 29-10-08 23:23
Ingen utslag på ketose-stixen :( Patrickdahl Ketolysekuren 11 19-05-08 15:22
Null utslag på stixen? Sandy Ketolysekuren 0 15-04-08 19:56
Får ikke utslag på stixen,kan perioden min ha noe med det å gjøre? themommy Spørsmål og svar 3 31-12-07 01:51
Hvor lang tid brukte du får du fikk utslag på stixen? Nillomien Ketolysekuren 6 06-04-07 01:27

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.