Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nok er nok ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-09-08, 15:14   #26
Anitra
Seniormedlem

Anitra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nok er nok ...

Lykke til

dette kommer til å gå kjempefint

Gammel 28-09-08, 21:31   #27
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Skal man ikke spise kjøttdeig? Trodde det var helt ok jeg, for jeg har nemelig spist masse av det - gryteretter ol. som er kjempgodt.

Bør jeg slutte med det altså?

Ellers lykke til - jeg er også helt i starten og helt ny på ketolysekuren. Er både skeptisk og spent på hva som skjer med meg.....
Håper at denne gangen, så............

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:01   #28
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 65
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Skal man ikke spise kjøttdeig? Trodde det var helt ok jeg, for jeg har nemelig spist masse av det - gryteretter ol. som er kjempgodt.

Bør jeg slutte med det altså?

Nei, bare spis! Det står ingen steder her at du ikke skal spise kjøttdeig, men Antoinette6 sa at hun ikke spiste så mye. Pass bare på at du også spiser nok fett ved siden av, så blir det så bra så.

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 10:29   #29
Mr.K
Juniormedlem

Mr.K sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Alder: 46
Mr.K er på en erverdig vei

Det er fett... he he he he Forresten er det noen form for pastiller eller liknende en kan spise på ketolysekuren?

Mr.K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 11:22   #30
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Du kan jo titte i denne tråden
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21611

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.