Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Ny på lavkarbo.no

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-09-08, 23:04   #1
Mamzen5
Juniormedlem

Mamzen5 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Sør Norge
Alder: 56
Mamzen5 er på en erverdig vei
Smile

Ny på lavkarbo.no

Hei!

Jeg er en jente på 39 år, gift og 3 barn. Jeg startet med lavkarbo kosthold for 5 uker siden, og har tilsammen gått ned 6,1 kg. Problemet mitt er at jeg er veldig flink i ukedagene, men har vært litt fæl til å skeie ut dersom vi har vært på noe spessielt i helgen. Dersom god (karbomat) mat kommer innforbi en avstand på 1 meter sliter jeg.

For 2 uker siden kjøpte jeg Ketoleboka + piller. Jeg nok litt for ensidig i kosten, og har egentlig ikke lyst på mat. Savner mest å kunne spise frukt. Blir litt småkvalm av lavkarbomat

MEN har hørt at man kan være det litt i begynnelsen, og at det vil gå over. Jeg har iallefall ikke tenkt å gi opp. Gleder meg til å bli kjent med dere.

Mamzen5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 23:08   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ny på lavkarbo.no

Velkommen hit og lykke til med ketolyse

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 23:17   #3
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Velkommen hit Du har kommet til det rette stedet !

Les, lær, kos deg og lykke til

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 01:36   #4
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Frukt er godt.
En av fordelene med Fedonkosten er frukt.

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 00:25   #5
Mamzen5
Juniormedlem

Mamzen5 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Sør Norge
Alder: 56
Mamzen5 er på en erverdig vei
Wink

Tror kansje at jeg skal holde meg til ketolyse et par uker til og så gjerne prøve meg på Lindberg.

Mamzen5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 20:47   #6
Heksehilda
Seniormedlem

Heksehilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Hei og velkommen.

Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 22:36   #7
ijad
Juniormedlem

ijad sin avatar

ijad er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Mamzen5, her.

Hei!

Jeg er en jente på 39 år, gift og 3 barn. Jeg startet med lavkarbo kosthold for 5 uker siden, og har tilsammen gått ned 6,1 kg. Problemet mitt er at jeg er veldig flink i ukedagene, men har vært litt fæl til å skeie ut dersom vi har vært på noe spessielt i helgen. Dersom god (karbomat) mat kommer innforbi en avstand på 1 meter sliter jeg.

For 2 uker siden kjøpte jeg Ketoleboka + piller. Jeg nok litt for ensidig i kosten, og har egentlig ikke lyst på mat. Savner mest å kunne spise frukt. Blir litt småkvalm av lavkarbomat

MEN har hørt at man kan være det litt i begynnelsen, og at det vil gå over. Jeg har iallefall ikke tenkt å gi opp. Gleder meg til å bli kjent med dere.

Velkommen

Er ny her selv, men har allerede fått gode råd og støtte fra flere i forumet. I tillegg er det veldig lærerikt.
6.1 er jo kjempe bra Jeg går på eurodiet nå og skal på fedon etterhvert. Har akkurat det samme problemene i helgene som deg, hjernen min er stillt inn på helg+sosialt liv = mat! Så må jobbe en del med dette, i tillegg så er jeg glad i å kose meg med vin på frredagskvelden.

Lykke til videre du også

ijad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach + trening Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.