| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forbudt i Norge - eller ikke?Det er mange her som kan mye om mange kosttilskudd - og beklageligvis er det mange av disse som ikke selges i Norge. Men jeg tror det hersker litt forvirring rundt om det er forbudt eller ikke - og derfor tenkte jeg at jeg skulle bidra til økt forståelse (eller kanskje ytterligere forvirring?
Min kostholdsfilosofi: Fedon
|
|
|
#2 |
|
Administrator
Alder: 69
Ahhhhhhhhh ! Se det var oppklarende !!
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Noen som har peil på hva som er ADI i Sverige?? Tenkte meg en tur dit i nærmeste fremtid..
Min kostholdsfilosofi: -
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
Hmm... Vel...Det er lov å kjøpe kosttilskudd, som i Norge regnes som legemiddel, fra EØS-land, altså Sverige, Danmark eller England. Det er for eksempel ikke lov til å bestille et kosttilskudd fra USA som inneholder for mye av whatever. Det er heller ikke lov til å bestille et kosttilskudd fra England som inneholder steroider (selv om det ville vært litt ulogisk om du fikk tak i det).
Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat.
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Kan man bestille fra England, eller er det bare lov om man er der og tar med hjem?
Min kostholdsfilosofi: -
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
JeppDet er ingen problemer med å bestille kosttilskudd fra England. Utvalget er stort. Prøv www.nutricentre.com. Jeg tror du kan kjøpe kosttilskudd i USA og ta med hjem... men der bør du være litt forsiktig. Mange produkter inneholder mye skumle ting. (Selv om det ikke står i ingridienslista.)
Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat.
|
|
|
#7 |
|
Administrator
Alder: 69
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbudt i Norge - eller ikke?
Viss du førklarer vad ADI er før noe,så kanskje jag kan hjelpe dig
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#9 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbudt i Norge - eller ikke?anbefalt daglig inntak. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbudt i Norge - eller ikke?Ser det er liv i en gammel tråd ... Tror ikke det er riktig med denne tremånedersforbruksregelen fra EU og null fra USA. Sist jeg sjekket, var det lov å importere ett års eget forbruk fra EU og tre måneder fra USA. Man behøver ikke selv være på reise - man kan bestille pr tlf/web og få det hjem i posten. Alt skal i utgangspunktet fortolles (evt mva også, dersom det er dyrt nok), men det hender pakker går "rett gjennom" så man slipper.
Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...)
|
|
|
#11 |
|
Seniormedlem
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbudt i Norge - eller ikke?
jaha ja..
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
| Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! | HP | Induksjonen | 0 | 25-02-04 22:50 |
| Reglene for induksjonen | HP | Induksjonen | 0 | 13-02-04 23:46 |
| Aspartam . tillatt eller ikke?? | Iset | Atkins kosthold | 4 | 13-02-04 22:03 |