Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Svetter en del, også om natten

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 31-05-08, 22:36   #26
matti
Juniormedlem

matti sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: norge
Alder: 71
matti er på en erverdig vei

Sv: svetter en del, også om natten

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du, de siste dagene? Det er jo ikke toneangivende for noe!
Du må gi det mer tid enn det, og å veie seg hver dag synes jeg høres ut som lett tortur, hva med å velge en dag i uka? Jeg vet ut fra hva mange har fortalt her at vekta kan variere helt opp til pluss minus tre fire kg pga matmengde. Ikke minst kan man binde vann nå og da, pga menstruasjon, saltinntak etc.
Og som Megvel skrev et eller annet sted her inne, og som jeg er hjertens enig i: Det er ikke et platå før det har gått minst en måned med stillstand!

tusen takk for svarene fra deg og fra Nike også. skal huske det dere skriver. ja jeg er på vekta hver dag. det er for mye. ser det, det er bedre med f.eks en dag i uken. og..dette med og skrive påå det en spiser kan være lurt for en nybegynner.
og...skal til oslo i slutten av uken som kommer. finnes det restauranter som har lavkarbo kost eller finnes enda denne vegetar kafeen som var i ??var det smuget det hette, ikke langt fra akersgata og der avisene holder til?

matti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nå må du pinadø skjerpe deg gutt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.