Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Smaksløs olje??

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-01-05, 12:18   #26
Tiril77
Seniormedlem

Tiril77 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 48
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Kjøpte Cocosa extra virgin i helga.. men ble litt overrasket over at den var så fast.. Trodde jo det var mere olje jeg! (men på en annen måte kjekk også da, siden man bare kan ta det på skje som kosttilskudd) Det sto på boksen at den blir flytende ved 24 grader, og da er det jo ikke noe problem å ha den i ferdig varm mat.. men i salat da?? Hvordan varmer dere den opp da? Tar litt i en kopp og varmer i microen eller???

Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 13:53   #27
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Det enkleste er å spise den på skje....eller i varm mat. På salater kan du ta en god Virgin Olive Oil....eller avaokadoolje

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 21:46   #28
Ulex
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 58
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Varmpresset rapsolje fra nærbutikken smaker ingenting men det norskproduserte kaldpressede rapsoljen jeg fant på mega syns jeg er fantastisk god og ikke var den så dyr heller. Den hadde en nøtteaktig smak. Jeg syns HP og Nille burde gi rapsoljen en ny sjanse, de har sikkert smakt på en som var for gammel. Jeg lagrer min i kjøleskap.

Kjøpte den norske kaldpressede forrige gang, men syntes flaska var så upraktisk å tømme av. Vi har en kaldpresset svensk nå, merke Druvan. Men jeg synes ikke de smaker noe som helst, altså, verken norsk eller svensk. Har sikkert tatt livet av smaksløkene med for mye chili.

Avokadoolje hørtes godt ut, det skal jeg se etter. Helsekosten var forresten utsolgt for extra virgin cocosa i dag, de skulle få inn mer i morgen. Må være mange sørlendinger som har lest om cocosa i det siste.

Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
MCT-olje vs kokosolje Begod Kosttilskudd 147 28-04-20 19:01
Oregano Olje - Oil Of Oregano Nille Kosttilskudd 7 30-01-12 17:54
Bacon og olje Anitave Lavkarbo generelt 7 01-07-06 00:56
Eterisk olje - timian Marianne Fysisk og mental helse 0 01-01-05 19:04
hvilke olje i maten? Lissa Lavkarbo generelt 16 03-06-04 10:03

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.