| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dagens fallgruve-KINO!Hva gjør dere med digg på kino, når partner ønsker det og man selv er vant til det? Jajaja, selvkontroll og "ingenting" er åpenbare svar, det er andre konstruktive svar jeg tenkte på. Bacongull er det jo ikke så mye av der, og det er ikke lov til å ta med! Finnes det NOE vi kan spise på kino (Cola light er standard for meg uannsett).
Min kostholdsfilosofi: AIBTB
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagens fallgruve-KINO!I all verden, er det ikke lov å ta med??
Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Sv: Dagens fallgruve-KINO!Her i USA ihvertfall ikke!
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Hvor: Nettopp!
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagens fallgruve-KINO!Ta med noen nøtter da, det får man vel plass til i ei lomme |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Sv: Dagens fallgruve-KINO!Hmm, ikke mye knaske-digg med nøtter vel? En håndfull og man er ferdig? Kanskje jeg får ha lomma full av selleristenger haha.
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Snacks til filmkveld / kino ? | haukhe | Dr Lindbergs | 3 | 09-11-07 19:12 |
| Dagens middag! nam,nam ... | AltforStor | Ketolysekuren | 0 | 21-08-07 21:15 |
| Fedon i dagens dagblad :) | jeef-micro | Generell ernæringsdebatt | 6 | 27-06-07 16:45 |
| Skaldemans kronikk - i dagens aften aften | janmesi | Nyheter / media | 2 | 06-06-06 14:46 |
| Dagens innlegg? | Anne | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 1 | 21-05-04 19:20 |