Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sulten og rar?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-12-07, 07:33   #1
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sulten og rar?

Er det normalt å ha en helt annen type sultfølelse? Jeg er ikke sånn "knurr" sulten mer, men om jeg ikke spiser etter klokka blir jeg nesten dårlig, svimete, kvalm...skikkelig uttafor. Jada jeg skjønner jo at den naturlige løsningen er å ha lunsjen litt før (men av og til så er det en lett saboterende frøken her...), men er dette det "vanlige"?

Ja jeg spiser bra!
I dag har jeg spist 2egg og 5bacon til frokost,
en boks tunfisk med majo (mye majo) pluss alfalfaspirer til lunsj
og masse kyllinglår med hvitløk og brokkoli til middag.

Ost og baconcrisp som digg, nå sitter jeg her med en hel sukkerfri gele...

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 09:23   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Sulten og rar?

Jeg er på dag 5 forresten...

Gammel 02-12-07, 09:36   #3
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 44
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Det er helt vanlig ja. Det går seg til, og hvis du føler deg dårlig hjelper det helt sikkert og spise litt oftere.

Hvorfor lager du forresten flere tråder med samme tema?

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 09:45   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Flere ganger? Vel fordi jeg er ny (i dette forumet) og ikke har funnet ut av det helt enda... Det er litt vanskelig å få oversikten med alle disse underforumene... Oppdaget "spørsmål og svar" i dag! Må vel beskrives som å ikke se skogen for bare trær

Gammel 02-12-07, 10:13   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Høres ut som det er blodsukkeret som er i ferd med å stabilisere seg, og det tar litt tid for enkelte. Jeg var UTROLIG uvel (sulten, hodepine, trøtthet osv) første uka i ketose, men etterpå ble jeg helt forandret. Det var nesten som en bryter som ble slått på, og jeg tenkte ikke på mat, jeg hadde ikke problemer med blodsukker-svingninger i det HELE tatt og kunne faktisk gå hele dagen uten mat uten å merke NOE ubehag (selv om jeg selvsagt ikke gjorde det, det bare skjedde en dag jeg hadde det travelt).
Så bare hold ut, det blir bedre for de aller fleste.

Gammel 02-12-07, 10:23   #6
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 44
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Flere ganger? Vel fordi jeg er ny (i dette forumet) og ikke har funnet ut av det helt enda... Det er litt vanskelig å få oversikten med alle disse underforumene... Oppdaget "spørsmål og svar" i dag! Må vel beskrives som å ikke se skogen for bare trær

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sulten jeg ... Noen som vil være så snille å se på dette ...? Gwenpa Ketolysekuren 16 28-08-07 10:22
Sulten på ketolyse! **Angelica** Ketolysekuren 12 20-02-07 19:19
sulten hele tiden.... nita58 Ketolysekuren 13 02-11-06 00:28
sulten på lavkarbo? bikini Ketolysekuren 16 31-05-06 12:23
jeg har vært så sulten idag og i går... skjønner det ikke Iset Induksjonen 2 23-02-04 18:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.