| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 70
![]() |
Hoppet av ketolyse til fordel for AtkinsKroppen min godtok ikke så mye fett som krevdes for å være i ketolyse, så jeg hoppet av den. Vurderer å prøve meg på Atkins istedet. Er det mindre fett der ? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hoppet av ketolyse til fordel for AtkinsJeg kjenner ikke så godt til Atkins, men vet det er inndelt i forskjellige faser. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Sv: Hoppet av ketolyse til fordel for Atkins
Nei det er ikke mindre fett på Atkins. Og Atkins får så langt som å si at lavfett Atkins ikke funker. Det anbefales minst 20 gram karbo om dagen.
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hoppet av ketolyse til fordel for AtkinsPå hvilken måte godtok ikke kroppen din fettinntaket? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 70
![]() |
Sv: Hoppet av ketolyse til fordel for AtkinsGikk totalt 2 uker på kuren. Den første uke spiste jeg ikke nok fett og fikk ikke utslag på ketostixen. Den andre uka økte jeg fettmengden og fikk utslag. Men jeg følte meg kvalm ( det kan jeg leve med) og så fikk jeg sterke magesmerter (der galleblæra ligger ) under ribbeina på høyre side. Har fjernet galleblæra for mange år siden og aldri hatt vondt etter operasjonen, før nå sist uke. Stoppet mest pga smertene. Som forøvrig forsvant når fettmengden ble redusert. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 65
Sv: Hoppet av ketolyse til fordel for AtkinsJeg har fortsatt galleblæra inntakt, men hadde akutt galleblæreinfeksjon for en del år siden (gallestein som hadde satt seg fast i gallegangen). Har gått på ketolysekuren med godt resultat tidligere, men husker at jeg fikk det jeg kaller "murring" i galleblæra (ikke anfall, men ubehageligheter - de som har hatt det vet hva jeg snakker om). |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#7 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Sv: Hoppet av ketolyse til fordel for Atkins
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 4x4 intervalltrening | Begod | Trening | 75 | 03-05-10 17:53 |
| En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 01:03 |
| PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
| Fra ketolyse til SB? | Monix | South Beach | 2 | 20-02-07 09:08 |
| Hva syns dere om dette? CKD-diet | Iset | Lavkarbo generelt | 15 | 15-07-05 14:20 |