| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Svimmel og kraftløs og litt deppaHar holdt på med lavkarbo i to-tre uker nå. Det fungerer fint, egentlig, men jeg har siste uka vært fullstendig utmattet, kraftløs og svimmel. Det kan ha sammenheng med at det siste 5 ukene har vært et høyt tempo med mye stress, og at det nå har normalisert seg. Mannen mener det kan være omleggingen av kostholdet. Jeg skjønner at han kan tro det ettersom det sammenfaller i tid sånn omtrent. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: tja, si det....
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svimmel og kraftløs og litt deppaFår du i deg nok grønnsaker? Nok proteiner? Nok fett? Nok vitaminer? Nok vann? Får du nok søvn? Tar du tilskudd? Spiser du jevnt? Spiser du for lite, eller for mye? Er du sulten? Har du gått ned i vekt? Nok b-vitaminer? (deppa) D-vitamin? (stress) Når er du svimmel? Er du kvalm? Trives du med kostholdet? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: -
|
|
|
#3 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svimmel og kraftløs og litt deppa
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Siden boka kommer til uka, trenger jeg litt hjelp ... | lillekine | Ketolysekuren | 4 | 21-07-07 10:47 |
| Nyt på nytt | nalana | Åpne dagbøker | 26 | 21-11-06 14:16 |
| Jeg skal øke litt på karbene.. | manikken | Lavkarbo generelt | 11 | 25-05-06 14:06 |
| Er litt svimmel ,dag3! | geisha | Induksjonen | 3 | 11-08-04 22:01 |