Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysetabletter

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-08-07, 19:05   #1
Bell
Medlem

Bell sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 53
Bell er på en erverdig vei

Ketolysetabletter

Hei!
Jeg lurer på om ketolysetablettene er nødvendige for å gå ned/for at kroppen skal ha det greit?
Jeg har ikke søtsug,og bortsett fra å bli inni granskauen svimmel innimellom,har jeg det greit. Har gått snart 3 uker på kuren uten tablettene. Gått ned 6 kg,men har "noen" igjen....

Jobber i barnehage,men har vært i permisjon fram til nå. Hva skal jeg spise mens ungene og de andre ansatte spiser brød osv,tro?
De henger seg jo veldig opp i ting som er litt forskjellig fra det "vanlige", og jeg vil helst unngå at barna nekter å spise brød,og vil spise masse pålegg bare fordi jeg gjør det.... (Da tenker jeg jeg får høre det både av styrer og foreldre...).

Bell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ?? Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:08   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysetabletter

Hei.

Ketolysetablettene er laget for å tilføre kroppen en del næringsstoffer som vi kan mangle under kuren. Og for å unngå leggkramper osv... Men dette står veldig godt forklart i boka.
Noen går lettere ned i vekt når de bruker de.
Du kan bake brødet som er oppskrift på i boka. Det er veldig godt.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:33   #3
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysetabletter

Som forslag til matpakka kan du jo f.eks legge en omelett på en skive nabobrød. Ellers kan du si du har rester fra middagen

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke ketolysetabletter? ivalodia Ketolysekuren 10 28-04-10 20:43
Ketolysetabletter. Torkil vil du utdype litt? Eva Ketolysekuren 5 29-01-06 14:58
ketolysetabletter nøtta Generell ernæringsdebatt 8 26-10-05 13:01
Kan man begynne på kuren Ketolysetabletter? Chumpsy Ketolysekuren 2 31-07-05 01:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.