| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
![]() |
De bæra, de bæra... de GODE bæra...Men, akk og ve.. Dei har satt ein solid stoppar for vekttap what so ever! Skjønar det at eg ikkje tåler korg etter korg med jordbær jah... Sjølv om eg framleis var i ketose etter ørten gode raude små, så ser det ut som om vekta no er på veg oppover istadenfor nedover... Ikkje så masse jordbær på meg nei, i den næraste framtida, viss eg skal nå mine mål i tide!
Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming!
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De bæra, de bæra... de GODE bæra...hehe... vi lærer etterhvert... men korg på korg med jorbær?? får du ikke rallyrompe da?? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Fedon
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
![]() |
Sv: De bæra, de bæra... de GODE bæra...Åhnei du!
Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming!
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De bæra, de bæra... de GODE bæra...Vet ikke helt hva du legger i "korg etter korg" (snakker du om å spise flere kurver om dagen??), men jeg har nå spist jordbær og bringebær flere ganger på en uke, jeg, uten at det ser ut til å virke negativt. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |