Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Såååå fett!!!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-02-07, 00:57   #1
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Såååå fett!!!

Hei alle sammen, ny her. Min første dag var Søndag. Hadde egentlig tenkt å vente til Skaldemanboka hadde ramla ned i postkassa, men klarte ikke å la vær å tjuvstarte

Jeg er ikke helt grønn når det gjelder lavkarbo... Fulgte Atkins opplegget for noen år siden og gikk ned en hel del... som la seg på igjen med renter da jeg datt av lasset. Det der med å øke karber funker definitive ikke for meg. Jeg er et svakt menneske

Jeg skal vel ned en 20 kg eller så, men jeg bruker ikke vekt, så Skaldemansnora blir veiledningen (Den, plus at jeg har ei bukse i skapet som satt som et skudd da jeg var på Atkins...)

Poenget for meg er at det er en livsstilforandring... om det tar 2 år før jeg kommer inn i Atkinsbuksa, så tar det 2 år. Jeg er bare drittlei av å ete forholdsvis sundt, bare for å løpe ut å kjøpe en størrelse større hver gang jeg shopper. Det pluss at karber gjør meg daff og uopplagt generelt (og grinete i følge min bedre halvdel)

Gleder meg virkelig til å lese boka!!! I mellomtiden går det i smørstekt biff med bittelite grønnsaker til. Og skal man tro på ketostixen så var jeg i ketose allerede etter 24 timer med min nye livsstil

Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 01:06   #2
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Såååå fett!!!

velkommen og lykke til

Gammel 07-02-07, 09:49   #3
stinasol
Seniormedlem

stinasol sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 45
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

velkommen

stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 10:02   #4
lille meg
Medlem

lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Mandal
Alder: 49
lille meg er på en erverdig vei

Stå på.. Du klarer det!!

lille meg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 10:31   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Velkommen!!

Og lykke til. Dette fixer du!!

Gått på ketolysekuren i en uke, minka 2 cm rundt magan, 3,5 kg borte..
Lavkarbo virker!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 11:35   #6
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Velkommen og lykke til!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 19:25   #7
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Hjertelig velkommen, og lykke til

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 20:07   #8
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Ønsker deg hjertelig velkommen!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 20:24   #9
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Akkurat samme som meg, jeg datt også av Atkins da en skulle øke karbohydrater. Satser nå på ketolyse jeg og, og gjør ikke endringer før jeg har gått ned EN GOD DEL!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:26   #10
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Takk, takk alle sammen. Det er virkelig et flott samfunn vi har her

Etter 4 dager kan jeg rapportere at ting går etter planen, har ikke fått noen bok enda, men spiser etter mitt eget opplegg. I går lagde jeg en stor posjon biffstuing, stekte litt paprika, squash og sopp i smør, freste den oppskjærte biffen og blanda alt sammen. Putta i litt muggost i smøret og lot det surre en stund. Det var så godt at jeg hadde det til både frokost og lunsj i dag

Formen er helt på topp bortsett fra at jeg er litt uttafor, dvs spaca i hue, men det går over etter noen dager, det husker jeg fra forrige gang

Det føles som om noen har tent et bål i kroppen min (må være fettbrasan Skaldeman snakker om), jeg er som en stråleovn, hehe.

Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:29   #11
Fluffy
Nytt Medlem

Alder: 60
Fluffy er på en erverdig vei

Hei Brim...
Da har du og jeg noe til felles. Jeg begynte på søndag, men i motsetning til deg klarte ikke jeg å holde meg unna vekta. Jeg merker jo at noe skjer.. lol. Jeg har da kvittet meg med 3 kg allerede. Helt utrolig når jeg tenker på hvor mange kalorier jeg har dyttet i meg i løpet av disse dagene.

Jeg avviker litt fra boken jeg da. Spiser mine grønnsaker sammen med kjøttet, Klarer liksom ikke bare spise kjøtt for å så spise grønt etterpå.

Ellers så synes jeg dette er en fett diet! Er stort sett mett og god, men spiser mer når jeg er sulten. Funker som bare det!

Fluffy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Å kombinere fett og karbohydrater Fettet Lavkarbo generelt 3 10-02-06 18:06
Hjelp. Mer fett og mindre protein.. Samt tall gymnastikk. andersdupp Spørsmål og svar 15 19-01-06 10:29
På forsiden... André Buskevekster Lavkarbo generelt 1 19-09-04 13:37

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.