Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-12-06, 18:29   #751
kristih
Seniormedlem

kristih sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
kristih er ny på veien

Sv: Tusentråden 2006

Nå har endelig regndekkenet til hesten kommet:-) Jeg kan ikke forstå at de var utsolgt på slikt nå i desember?? Skjönner det ikke. Har jo nesten ikke regnet noe som helst !!! Skal bli godt for samvittigheten å vite at den stakkaren holder seg litt törrere mens jeg er på jobb:-)

Telle, telle. Nå burde det holde..

Gammel 11-12-06, 19:02   #752
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Få se bilde av nye sveisen da??Det er jo så moro med bilder!!...
Kanskje ikke alle som vil "vise seg fram" her?...Jeg har venta på en stoor pakke med garn jeg , i lange tider..De har prøvd å levere den på døra og greier, når vi ikke har vært hjemme...Så fikk jeg lapp i dag, og var så glad og fornøyd da jeg skulle hente den på posten..Så fikk jeg beskjed om at den ikke var der i dag!!Måtte komme tilbake i morra..DRITTpost!jeg som skulle kose meg med nytt garn i kveld

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 19:34   #753
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Når mainn blainne mel og vatn, bli d te lim.

MEN når mainn så tesætt ægg å sukker bli d te ei kake.

KÅRR bli da limet tå?? No ska æ fortæl dæ d. D e d som får kaka te å bli settanes på baken, håftan og magan. Nyt førjulstia!

Gammel 11-12-06, 20:32   #754
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Lest hele dagen idag..Har 3 timers semester test i hotell-fag imorgen..Syns jag har vart flink,så jag ska gi mig selv lov til å se Top Models USA og city akutten i kveld..det var ju ett veldigt spennende slutt førre uka på cityakutten..spennande, spennande.. åssa begynner jag å bli førskølet også..har ikke tid til å vare syk denne uke..

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 20:47   #755
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Wow, det ser jo ut som at vi kommer i mål med tusentråden i år.
Jeg skal snart spise kveldsmat. Jeg laget dobbel porsjon med middagsmat, så det står klart på stekepannen klar til å varmes, så det blir enkelt og greit. Også har jeg eple til dessert. Blir så bra så. Også er det jo natt igjen, og så en ny dag ...

Gleder meg sånn til nettene om dagene jeg. Når jeg endelig kan legge meg. Eller, jeg gruer meg også, for jeg våkner jo hundre ganger hver gang jeg skal snu meg. Ikke så lett å bare hive seg rundt når man har en sikkert 5 kilos klump på magen.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 20:57   #756
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Som vanlig vært på jobb i dag.. mhm, så har jeg bestillt time hos frisøren i mårra skal klippes å limes.. øh.. klippes å stripes!! Jepp! Blir bra med noe nytt!

Nå har jeg nettopp sett en film, skal tusle å se om jeg finner noe godt å spise.. fikk ordentlig lyst på smoothie nå jeg.. Får se om jeg har yoghurt å det som skal til

Hejdå!

Gammel 11-12-06, 21:02   #757
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Film ja, det hørtes kjekt ut. Jeg så egentlig en elendig film hin dagen, og mistet helt lysten på å se film igjen, men jeg kjenner det hadde vært kjekt med en film likevel. Men vi har vel ingen tilgjengelig, så da får jeg vel bare glemme det. Nei, jeg får gå å legge poden (som skulle få leke i 5 minutter til, og har lekt i 15 minutter nå. ). Og SÅ skal jeg spise kveldsmaten min. Og så sikkert surfe litt mer her i kveld, og kansje brodere litt.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 21:11   #758
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har bestilt tid hos frisøren til onsdag jeg. Skal også "klippes og limes" (du er nå sør også Mila-ungen ), dvs. klippes og farges - fjerne gråe hår som kommer frem i tinningen. Syns det er urettferdig at menn som får gråe hår i tinningen blir kalt sexy og distingverte, mens vi kvinner bare blir "gamle".

På onsdag skal jeg kjøpe meg støvletter også... Høye svarte semskede.

Gammel 11-12-06, 22:34   #759
Mila

Mila sin avatar

Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Er jeg sør?? hva er du da da? vest? *mila leke morsom*

OOhh... Mila liker å bli kalt mila-ungen av Nille

Å når vi først er inne på støvletter! Gikk med det på juleborde på lørdag.. i str 38 trodde ikke mine egne øyner da jeg kom opp i dem!(bruker egentlig 39-40 i sko jeg.. ) (måtte låne av ei pga fant ingen finsko.. kan ikke gå med joggesko til skjørt heller... ) Så var dem sånn spisse i enden.. å det er ikke mine føtter vant til.. Men gikk greit, faktisk gode å gå på

Sist redigert av Mila : 11-12-06 kl 23:10.
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 23:16   #760
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Støvletter ja. Jeg har faktisk fått tak i et par som passer på mine føtter. Og jeg har kjøpt dem. Men har liksom ikke fått helt bruk for dem. Jeg mener; det har da regnet i 40 dager og 40 netter nå snart, så ...
Min kjære påpekte hin dagen at jeg enda ikke hadde brukt støvlettene jeg bare MÅTTE ha, men det ER jo ikke min feil at været er som det er ikke sant? Og dessuten, så skal jeg bruke dem på julaften for tenk! *har planene i orden. Og jeg skal sikkert bruke dem flere ganger i julen også. Garantert. Om jeg så skal føde med dem på.

Gammel 11-12-06, 23:26   #761
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

eksamen gikk bra... selv om jeg måtte "krangle" litt med ene læreren om det ene tegnet vi hadde med i presentasjonen vår. Jeg spurte læreren om det tegnet på fredag, og han viste det, men nektet for at han hadde vist oss det slik i dag... men det gikk bra allikavell. Er ikke noe vi får karakter på, men vi fikk bestått Nå gjennstår bare å se hvilken karakter vi får på skriftlige delen, for den er det karakter på...

Gammel 12-12-06, 00:01   #762
firth
Gjest

Grattis,-) Alltid gøy når man er ferdig med denne type ting.

I dag har jeg brukt kvelden på å redigere noen animasjonsfilmer elevene mine har laget i krl-formingsprosjektet jeg dro i gang. Artig å se hva de har fått til, selv om enkelte av videoene nok er ... Litt på kanten av hva enkelte aksepterer av illustrasjoner av bibelske historier;-)

Både jeg og unga har hatt det gøy da, det er vel kanskje det viktigste. Når de i tillegg har lært bittelitt, bør man nok være fornøyd.

Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 00:12   #763
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Alltid gøy å lære nye ting

jeg sitter nå og ser på et program på tv om ei dame somer født med to livmorer. hun er gravid i begge, og film-teamet har fulgt svangerskapet. Ganske spennende for en sykepleier som jobber på kuvøse avdeling det der

Og nå har jeg vel 50 ord??

eller hva MILA??

Sist redigert av jeef-micro : 12-12-06 kl 00:24. Årsak: mas fra pirkemila
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 00:30   #764
Mila

Mila sin avatar

Både pirkete å masete? Ja NOEN må jo passe på deg jo!! *ler*

Fillern.. nå må jeg komme opp med 50 ord jo..

Tv er en spennede sak, både bilder Å lyd!! Utrolig fasinerende.. *prater tull* 50 ord nå? Nå da? nå sikkert! gidder ikke telle, for når jeg er ferdig med denne setninga har jeg hvertfall 50 ord

Gammel 12-12-06, 00:32   #765
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Det lurer jeg på Jeef-micro; hvordan føder man liksom når man har to livmorer? Har man en ekstra lang skjede, og to livmorhalser der? Ja, for det må jo være åpning til begge i og med at begge er blitt befruktet? Men tenk om begge går i fødsel samtidig,- det er vel ikke akkurat usansynlig siden de ligger så tett, de blir jo påvirket av hverandre. På samme måte som magekramper og diarè kan fremkalle rier hos oss andre... Hm, i hodet mitt konkluderer jeg foreløpig med at hun helt sikker må ta keisersnitt...

*er i fødemodus*

Gammel 12-12-06, 00:34   #766
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

hehe tullemila...

Jeg har kjøpt meg rosa mobilveske til dennye mobilen min Jeg er egentlig ikke en rosa type, men den rosa mobilen jeg har kjøpt var jo bare så utrolig søt, så den måtte jo bare få en rosa veske å ligge i da...

så nå står jeg ganske i stil (når den mobilen bare kommer..)

og sikkert 50 ord nå?

Gammel 12-12-06, 00:35   #767
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Det programmet så jeg på også!!Og det gikk jo braHeldigvis..Jeg kanbli helt ødelagt av sånt jeg...I dag har jeg prøvd å lage "kranskekakemasse"..Dvs. marsipan av mandler MED skall...
Så har jeg skoldet mandler, som skal få ligge til onsdagen...Da skal jeg prøve meg på ordentlig marsipan..Så skal jeg innom helsekosten og kjøpe 86% sjokkis, som jeg skal smelte i vannbad, og ha på marsipanen...
Tipper jeg lager litt sånne avlange biter..Da er det så lett å bare dyppe en ende oppi sjokoladen...Mindre gris

Gammel 12-12-06, 00:38   #768
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

hun dama hadde opprinnelig to vaginaer også, men de var operert om til en.

Det ble det som kalles elektiv sectio (valgt keisersnitt), planlagt i uke 36. De er mulig å føde kun et av de to og så gå videre med neste barn, men de valgte på grunn av lite fostervann å ta keisersnitt i uke 33.

Hun var på ultralyd en gang pr uke/ annenhver uke for å kontrollere

Gammel 12-12-06, 10:56   #769
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Helt sprøtt..Men det villeste (såvidt jeg fikk med meg), var at de ikke fant det ut, før ho var 20 år???....
Kan liksom ikke skjønne at det kan ha vært såå godt skjult?....Hjelp...Kom til å tenke på en ting...Som sikkert, kanskje er litt ekkelt, men siden jeg er så jækla nysgjerrig, spør jeg allikevel..2 livmorer...Vil ikke det si 4(!) eggstokker?...Og alt det fører med seg?...Eller tar jeg feil nå Jeef?...
De sa jo at livmorene var helt uavhengig av hverandre...For et styr!!!

Gammel 12-12-06, 11:34   #770
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jeg vil tro hun har en eggstokk til hver livmor,men det sa de ikke så mye om, så det er mulig hun hadde 4... ellers så sa de jo at hun hadde to vaginaer, men de hadde jo operert "sammen" de. Hun sa også at hun hadde veldig ille mensperioder, og at hun kunne besvime da hun hadde mensen.

det kan jo godt hende begge fødselskanalene hennes endte i samme utgang (om du skjønner) og da vil de ikke oppdage det heller.

Gammel 12-12-06, 11:40   #771
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Det du mener, er at det ikke syntes utenpå?...
Er kanskje lettere å forstå da ja...Grenser for hva man kan overse liksom
Jeg bare tenker meg hvor vondt jeg har innimellom jeg...Jeg som bare har 1 livmor og 2 eggstokker...Men det gikk jo bra tilslutt!..Og de nydelige babyene..og Bittebitte små!!..Blir jo helt salig jeg, av sånt...

Gammel 12-12-06, 11:44   #772
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Kan ikke tenke meg at dette var noe som vistes utenpå nei. det er jo en del av nyfødt-undersøkelsen å sjekke penis og testikler hos gutter, og kjønnslepper hos jenter.

de babyene var ikke så innmari små... var de ikke rundt to kg hver da? de var i allefall over 33 uker i gestasjonsalder en uke yngre enn Lises lille...

Gammel 12-12-06, 11:55   #773
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Neida..Har jo sett mindre..Men jeg ser liksom ut til å glemme hvor små babyhender og føtter er......Også blir jeg like fascinert hver gang jeg får se de igjen....Og det er jo så nydelig..Og nå høres det ut som om jeg er veldig verpesyk her..Noe jeg faktisk ikke er ..Håper jeg blir det om noen år da...Hadde jo vært trist hvis ikke...

Gammel 12-12-06, 11:57   #774
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Samme her, er ikke verpesyk men blir helt gele av små skjønne bebisser!
De biiittesmå fingrene med de nyyydelige små neglene

De er jo til å spise opp

Nei, om jeg kunne velge, så hadde det vært ok med en baby som bare er søt og snill, som jeg kunne låne litt innimellom... Frem til jeg er klar for egne...

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 12:51   #775
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeg gåropg ønsker meg en to-kilos baby jeg... vil ikke ha de større... men prooriterer å finne noen å få den babyen med først da. Det er jo så koselig med små babyer

nå har jeg satt meg selv i sving på kjøkkenet her jeg har lagd sara bernhard kaker etter oppskrift her inne. de ligger til avkjøling før de skal få sånn sjokolade trekkting på seg. Og i ovnen står myas cookies

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.