Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-11-06, 18:35   #426
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

jeg har farga håret kontinuerlig siden jeg var 12 år, og ennå er det kjempe fint. sterkt, men tynt da. har tålt så masse, permanenter og masse farging og bleking og avfarging. og enda har jeg hår på hele hodet. FANTASTISK!!!!

hehe. ca 20 min så skal det spyles ut, og pakkes inn med hårkur også spyles ut også inni senga å slappe av, jeg er så forferdelig trøtt. holder på å sovne her jeg sitter. men jeg regner med at det kommer etter den uka jeg hadde.

neste uke er det heldighvis bare 16 timer jobbing. men uken etter det er 39 timer og uken etter det 47 timer. blir heldighvis mye penger .

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:41   #427
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Håret mitt er for tykt til noe som helst.. Ikke går det å lage permanent-krøller, noe jeg ikke trenger heller da, siden jeg har korketrekkere fra før, og ikke går det å glatte med glattetang, eller kreppe... ikke at sistnevnte er noe jeg ønsker å utsette meg for...

og da her jeg kanskje også 50 ord? latejeef er med i lateklubben og gidder ikke å telle...

Gammel 26-11-06, 21:45   #428
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Nå har jeg strikket ferdig 4 julehjerter i løpet av helga, i tillegg til et spiralskjerf som jeg nesten fikk ferdig - kom halvvegs i avfellinga, men rakk ikke å kjøpe nytt nøste i går... Skal prøve å få samboer til å handle for meg i morgen, for jeg rekker ikke å dra innom garnbutikk før stengetid - travle tider på jobb!
Gleder meg til å få opp diverse adventspynt- koselig med lys og greier... siste tilskudd er noen greiner med lys på - de var skikkelig fine.

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 23:25   #429
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Trodde faktisk advent var i dag jeg, men "heldigvis" tok jeg feil
Jeg klarer ikke helt å slappe av i kveld, for jeg vet ikke helt hva som skjer i morgen. Egentlig skulle mamma og jeg på shopping til Køben, men nå er lillegutt blitt syk og jeg vet ikke helt hvordan det blir i morgen. Får liksom ikke gledet meg til å dra og heller ikke vært skuffet over at jeg ikke kan dra...men men, vi får se an formen til lille gull i morgen.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 23:47   #430
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Jeg er ferdig med arbeidshelgami, og skal nå hoppe i dusjen... rakk akkurat ikke bussen hjem, så jeg måtte vente en halv time på neste buss... *stønn* og jeg var så innmari sulten, så jeg kjøpte ei pølse mens jeg venta... kaldt var det å sitte ute også... og jeg spiste pølsa litt fort...

Gammel 27-11-06, 00:05   #431
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Men du spiste

vel overstått helg!!

Ellers kan jeg fortelle at jeg idag skulle se will og grace med et vennepar, også var de ikke der?? Litt kjipt, men jeg rakk heldigvis hjem i tide til å få sett hele episoden.

Nyttårsforsett?? Legge merke til når jeg svarer i tusentråden

Nybegynnerinfo!

Sist redigert av Aline : 27-11-06 kl 00:20.
Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 00:14   #432
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Aliiiine! Femti ord! Jeeeeez ... Og sånne skal være moderatorer ...

Nille var visst litt i korteste laget lenger oppi her også ...

Nå sitter jeg i klisteret også, for jeg har ikke mer å si ...

Hmmmm ... la la la ... Skal vi se ... Gurimalla, er det mulig å ha så treg hjerne? Alkohol er definitivt ikke bra for hjernen altså ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 00:51   #433
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Jeg er så glad det ikke bare er meg!!Hehe..
I dag har jeg ikke gjort nesten noenting...Jeg sov på sofaen noen timer tidligere, og lagde Myas cookies....Det er det..
I morra tror jeg at jeg må ta en telefon til fastlegen min....Halsbetennelsen er tilbake, jeg har feber, og jeg eier ikke energi....Bortsett fra det, har jeg hatt en kjempefin helg med besøk av svigers!

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 03:57   #434
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Og jeg har hatt den beste avslutninga på helga

ellers ikke så mye nytt her heller, bortsett fra at jeg nurde ha sovet for leeeeeenge siden, og ikke gjør det. Skal opp i morgen og skrive siste sidene på drøftinga på eksamen. den må være ferdig inbundet på onsdag, så det er litt å gjøre ennå, men jeg tror vi blir ferdige, bare jeg får sovet og er passe konsentrert i morgen...

ellers så har jeg akkurat vært ute og kjørt volvo

Gammel 27-11-06, 10:54   #435
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

I dag skal hadde jeg tenkt (Om jeg får penger inn, så jeg kan kjøpe maling) å male en gammel kommode som jeg har undertøyet mitt i + nattbordet mitt, noen rammer, og en brødboks..
Jeg skal male det hvitt...men ikke KRITT hvitt....Litt sånn gammeldags..
Er så glad i den stilen..
Også vil jeg kjøpe nye gardiner i stua (De vi har nå er sorte), kjøpe meg "metallfat", glasslysestaker og fine telysholdere...
Vil gjøre stua litt nostalgisk...
Jeg skal ta bort noen "under"gardiner (noe som heter det?) på soverommet, og bytte sengetøy...
Kanskje stifte noe stoff på noen lerrett jeg har malt på (som ikke passer inn i det jeg har tenkt nå), og i det hele tatt, forandre litt stil.....

Er litt gira kan du si..

Får gjøre det beste ut av det...Vi leier nemlig, så ikke alt man kan gjøre noe med

Gammel 27-11-06, 23:51   #436
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Og her har det vært hektisk aktivitet i dag?? vi har gjort oss ferdig med esamen, og er utroooolig glade. Har vært masse små uenigheter, men annet er vel ikke å vente. men vi er fornøyde med det vi har fått til, og jeg har engod følelse... Ikke noe toppkarakter, men jeg er ikke redd vi skal stryke. I så fall blir jeg veldig overrasket.

nå har jeg sikkert 50 ord

Gammel 28-11-06, 06:31   #437
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Hmmm - må vel gjøre en liten innsats hver dag dersom målet med de 1000 skal nås ?? Var lat i går og hadde ikke særlig skrivelyst, masse jobbting som tok mye energi. Men nå skal jeg tenke mer på jul igjen - gleder meg sinnsykt til å bake pepperkakehus som skal fylle huset med deilig juleduft. Lukten av pepperkaker, svibler og gran er liksom essensen av jul for meg.. I fjor hadde vi edelgran til juletre - vakkert var det,men det hadde liksom ikke noe sjel siden duften manglet (og nålene satt ikke så veeeldig godt på heller!) - så hele familien er enig i at det må bli god gammeldags (selvhuggget) gran i år. Æ glær mæ!

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 10:37   #438
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Stod opp 8 i dag, for å være klar til å "løpe" til legen...de åpner halv ni nemlig..
Jeg ringte presis halv ni, men fikk ikke time før 11:20!!..
så nå sitter jeg her da...Deilig å komme seg opp tidlig egentlig, men kanskje ikke akkurat i dag, da jeg er totalt tett fra halsen og opp...
Tett i nesa, halsen, hodet og ørene...Jaja..
Skal på akutt-time i dag, så tror jeg får en annen lege enn fastlegen..Spørs om jeg ikke må bli sykemeldt denne uka...har jo noen timer jeg skal være på jobb, men jeg funker jo ikke litt engang..Til annet enn å sitte ganske stille i sofaen, og synes synd på meg selv*tihi*

Gammel 28-11-06, 10:39   #439
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Uffa!! Håper legen kan akutthjelpe deg!!

Jeg gir meg opp, assa!!! Jeg er litt borte for tiden, på alle plan igrunn, så at jeg ikke får med meg at jeg skriver å tusentråden overrasker meg ikke så særlig mye Håper det snart gir seg, for jeg skal nemlig intervjues om studieretningen min idag
Det kan jo blir spennende, så mye rart som jeg sier...

Blir spennende å se resultatet, da. Studiekatalog/brosjyre eller undervisningsbrosjyre eller noe Med bilde Jaja

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 10:44   #440
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Nå er det meg som må mase på deg Aline...50 ord!!..
vi er gode du og jeg...Haha...Passe på andre gjør jeg, men meg selv?Nei, det er jo så myyye værre...
De kan nok hjelpe meg...Gruer meg bare litt..Er litt redd leger...Og det er 20-30 min å gå dit, og jeg og kroppen min er ikke helt på lag for tida gitt..Men det ordner seg det

Gammel 28-11-06, 11:03   #441
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeg skal leverre eksamen i dag gledermeg til å bli kvitt den. Er så sinnsykt lei og har fått hele oppgven langt oppi halsen. men jeg tror ikke oppgaven er så ille da. Det er vel ikke noe A-oppgave, men slik jeg ser det så er det langt fra noen stryk, så jeg håper sensor er snill med oss...

nå skal jeg gå og sminke meg og ha på meg linser må vel være oppe i 50 ord nå...

Gammel 28-11-06, 14:37   #442
kristih
Seniormedlem

kristih sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
kristih er ny på veien

Idag er det avsluttning for mine små ballettjenter.. Jeg gleder meg veldig til å se foreldrenes ansikter . De har virkelig forbedret seg.. Jeg har handlet inn de vanlige klementinene og pepperkaker. Jeg skal faktisk unne meg en klementin eller to selv.. Det er jo noe av det beste ved julen..klementiner(og sjokis) kremt!!!

Gammel 28-11-06, 15:01   #443
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jeg koser meg også med noen klemmetiner nå før jul. Er noe spesielt med lukten¨og smaken. yummi... skal til å lagemeg en litt tidligmiddag jeg nå.. har ikke spist siden frokost, og det er så lenge siden, men jeg vil heller lage middag enn å spise kli... tror det blir tacokjøtt med salsa og litt sånt i dag. Har glemt å kjøpe salat, og har ikke så mye annet å lage mat av heller... butikken i morgen

Gammel 28-11-06, 21:01   #444
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Nå sitter jeg og venter på min snille, snille samboer jeg...Jeg var jo hos legen i dag, og gjorde litt ærend..Noe som tok helt knekken på meg..
Og da jeg kom hjem, hadde jeg fått hentelapp i posten, og orka ikke gå ut igjen og hente pakka...
Har bestilt litt ting fra Aura4Laura, og jeg GLEDER meg til å åpne snaaart!!!..
Skal lage meg middag når han kommer og...Sein middag men...Bedre enn ingen..

Gammel 28-11-06, 21:40   #445
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

hva er aura4laura da hyper? har aldri hørt om det jeg... jeg har derimot vært en snartur innom strawberrynet... og der er det mye jeef har lyst p der... men studentøkonomi, så dårlig deal...

og nå er det bare to dager igjen, og så får jeg begynne å lese julemysteriet og åpne kalenderen min igjen og så klart barne tv

Gammel 28-11-06, 21:50   #446
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

www.aura4laura.dk tror jeg adressen er...
Masse gøy..Jeg åpna pakka nå!!...
Sko, nyydelige metallesker (kakebokser), sommerfuglpynt, trillebag til farmor, smykkeskrin og litt...
Og alt er pakka inn i nyydelige esker..
Sånne dere ser på Tv vet dere..skikkelig amerikansk luksus..Weee!!!

Gammel 28-11-06, 21:56   #447
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

så kult da... jeg skal ned til byen på torsdag, og kjøpe julegave til mamma og pappa. de skal få gavekort på middag på en resturant, for de er jo aldri ute og finner på noe... vi spleiser jeg og søster da, og så får de en liten pakke i tilegg da. mamma skal få sko, og pappa en dvd..

Gammel 30-11-06, 08:55   #448
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Oj oj -her har jeg visst glemt å skrive noe - blir ikke 1000 innlegg av å glemme seg bort nei..
Fortsatt regn og mildvær, ikke mye julestemning å skryte av utendørs i alle fall. I morgen skal jeg i alle fall pynte på kontoret mitt - skal ha stjerner i forskjellig størrelse i vinduet, og så har jeg en fin lyskrans som jeg også skal ha opp. Må heller ikke glemme julekoppen - en stor kopp med nisse på.. Dessuten ser det ut til at svibelen jeg har satt i et svibelglass skal komme ut om ikke alt for lenge - DA blir det iallfall julestemning inne, om ikke annet!

Nena
Gammel 30-11-06, 12:09   #449
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

jeg har også en julekopp, den er stor, og rommer 0,6 l med væske og har mange nisser på og snø og annet julete ting.
men det er ikke kun julen den blir brukt. siden den er den største koppen jeg har, og eelsker jo te. så derfor brukes den flittig hele året. hihi

men jeg skal pynte med duker. som mormor har heklet og sydd. og div.ymse små nisser. stjerne i vinduet og en sånn omvendt V lysestake til å ha i vinduet.
og selvfølgelig kake boksene stående oppå veggskapene med innhold i. gleder meg jeg

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:12   #450
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Her må det gjøres en innsats siste måneden av året. Det må lages i snitt 18.4 innlegg per dag for å få til tusentråd for dette året. Greier vi det dere??

Ellers gleder ungene seg til nissen kommr og henger opp gaver på julekalenderen i natt. En koselig tradisjon vi har og utfordringen hvert år er jo å finne noe de har brukt for som ikke koster skjorta

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.