Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-11-06, 17:10   #201
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg er nå ferdig med å vaske soverommet mitt... og snakker om brannalarmer og middag, så tror jeg naboen under her har hatt et lite uhell... det ligger en noe svart ildfastform nede på plena her... og den er ikke min, selv om jeg rett som det er utløser den hersens alarmen... Jeg skal ha spearribs til middag i dag, men er litt usikker på tilbehøret... får se om jeg finner på noe lurt...

Gammel 10-11-06, 17:25   #202
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

jeg er nå ferdig med å vaske soverommet mitt... og snakker om brannalarmer og middag, så tror jeg naboen under her har hatt et lite uhell... det ligger en noe svart ildfastform nede på plena her... og den er ikke min, selv om jeg rett som det er utløser den hersens alarmen... Jeg skal ha spearribs til middag i dag, men er litt usikker på tilbehøret... får se om jeg finner på noe lurt...

Det hørtes digg ut.
hvor har du kjøpt disse hen da tro??....
Jeg har spist sånne på Big Horn steak house en gang...
Snadder!!
hva med rømme som tilbehør?..
Med litt pressa hvitløk kanskje?...
Også salat selvfølgelig??

Eller blomkålmos?

Nå blir det mye babling her, men ser ut som jeg glemmer meg litt innimellom....Bare svarer jeg, også teller jeg ikke

Sist redigert av Hyper : 10-11-06 kl 20:50.
Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 17:36   #203
Grethe
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

La dere merke til at jeg faktisk fikk innlegg nr.200 i denne tråden? Er kjempestolt! Nå er det bare 797 igjen hvis mattehjernen min ikke er lammet så sent på ettermiddagen.
Synes Waldorfsalat eller lignende er godt til Spareribs,men så synes jo jeg at Waldorfsalat er godt til det meste da :-) Nå står middagen og koker, men det ser ut til at gjestenen lar vente på seg. Jeg hater folk som er upresise....trodde virkelig at jeg hadde lært dattera mi bedre enn dette?

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 17:44   #204
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

hmm.. tror ikke hvitløk er tingen i dag, for jeg får besøk senere... litt usikker på hva han synes om hvitløksånde... jeg kan ikke fordra å ha dårlig ånde... eller å føle at jeg har en eller annen kroppslukt i det heletatt... driver og rydder litt på stua og vasker litt klær akkurat nå da, så det ser litt ok ut til helgen. Litt deilig å komme hjem fra jobb, og slippe å se på ei stue som flyter av rot... '

men mat først...

Gammel 10-11-06, 18:08   #205
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 53
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Har du vært " åp soklen " i dag, du da Jeef? syns den var så bra..!
Masse grattis med 6000 innlegg!! Og du er desidert 1000-tråd-mester: tenk hvis alle som skrev her skrev like mange innlegg som Jeef-micro!

Jeg skal støvsuge madrassen min i morra, jeg. Og vaske gulv... denne gangen skal jeg vaske på stua også: pleier mest å støvsuge der, men nå... Det SER ikke skittent ut, men jeg forventer å få meg en liten wow-opplevelse når jeg ser i bøtta etterpå...

Gammel 10-11-06, 18:37   #206
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

hehe har besøk av trykkleif-larsen for tiden, og han vil jo også være med på tusentråden... går litt fort i svingene av og til...

jeg har sånn typisk "tiden-før-jul" greie... sliter med matlysten, og orker nesten ikke spise noe. prøver å spise sundt det jeg spiser da... og jeg vet det går over julaften når jeg kommer hjem fra jobb og mamma står på kjøkkenet og steker ribbe og pynter karamellpuddingen (hjemmelagd så klart).

Gammel 10-11-06, 19:33   #207
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sitter og hekler litt jeg nå..
Må prøve kjole og sko etterpå, som jeg skal gå med på senterfesten i morra....
Orker ikke flere helger med vonde sko!!

Og ikke skal jeg hjem etter jobb i morra heller, så må finne ut i dag, om jeg har alt jeg trenger....
Øredobber, kjede osv....OG seff prøve på..
Kjolen passa fint sist jeg prøvde, men det er kanskje en måned siden...
Må "fylle" ut litt oppe tror jeg....hehe..Der var den litt stor sist...

Gammel 10-11-06, 19:46   #208
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Men du Hyper altså.. Tror innlegget ditt lenger oppe står i fare for å bli slettet siden det ikke inneholder nok ord...

Nå skal jeg bort til søsteren min å sitte barnevakt for niesen min, se på "skal vi danse" og strikke litt. (selvfølgelig)

*telle, telle* her, har jeg nok ord nå snart??

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 19:47   #209
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

du har ikke en lekker push-up å ha under da? så får du løftet og fylt ut litt

Jeg sitter her og venter på besøket mitt jeg da... Han skulle komme i kveld sa han, så jeg håper nå han ikke har sovnet... det hender seg, og da våkner han i allefall ikke av at jeg ringer...
skjønner ikke at det går an å sove seg gjennom så mye jeg... han har ei vekkeklokke som høres ut som en flyalarm, og den er det bare så vidt han våkner av... Jeg har ei helt vanlig vekkeklokke, og våkner av det lille "kneppet" før alarmen går av...

Gammel 10-11-06, 20:45   #210
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Lurer på om jeg skal holde meg våken til kl 2400 for å se på Jonny Depp...... Han er så snæksen jepp... Må forresten kjøpe meg 7th gate eller hva den heter. Og sjokolade (film) og...og.. he he. Julegaver til meg selv! Ja!!

Hva heter medlemmet som har skrevet 8 innlegg på tråden her i dag?

Gammel 10-11-06, 20:53   #211
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Kan ikke ha BH under tror jeg...kanskje hvis jeg finner en sort en..
Da blir det bare et par ekstra stropper, men det skal jeg da alltids kunne leve med..
Nå er jeg litt i tvil da...på om jeg skal være klassisk, og veldig pynta i morra, eller om jeg skal være litt tøff....
Har en sort, lang elegant kjole ,med sorte sko og sjal..

Men så har jeg en hvit kjole med tyll neders, som jeg kan ha knallrøde sko til og rødt, bredt belte i livet....

Hjelp noen!

Gammel 10-11-06, 21:50   #212
Grethe
Medlem

Synes at du skal gå for den hvite kjolen med rødt tilbehør, høres tøfft ut.
Chili, vet du noe om den filmen med Johnny Depp? Er den verdt å sitte oppe og vente på ? Jeg synes Johnny er noe av det flotteste som finnes...men det er jo grenser for hva et A-menneske greier da og når jeg tenker over hvor trøtt jeg var i dag morrest

Gammel 10-11-06, 22:04   #213
Grethe
Medlem

Skynd deg å skrive flere ord Hyper ellers blir du slettet og da blir jeg det også for jeg får to innlegg etter hverandre. Det står at filmen er en grøsser i avisen , men ikke så mye mer. Jeg er fullstendig analfabet når det gjelder videomaskinen vår så jeg får ikke tatt opp filmen...søren og!

Gammel 10-11-06, 22:14   #214
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er ikke din skyld at du har to innlegg etter hverandre Grethe, så da skal iallefall ikke jeg slette deg ... Men meningen i innlegget ditt faller kanskje bort siden Hyper sitt ble sletta Må passe på å skrive nok ord jeg og, ellers må jeg slette meg sjøl.

ha en fortsatt god fredagskveld !

Gammel 10-11-06, 22:18   #215
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Jeg skrev jo akkurat flere ord i innlegget mitt joDa rakk jeg det ikke da..
Beklager så mye...var absolutt ikke meninga det..Går vel ikke an å fikse det heller nå...Æsje...Jeg svarer uten å tenke på hvilken tråd jeg skriver i..Men nå skal jeg skjerpe meg altså. Ikke mindre enn 50 ord fra nå av!!

Gammel 10-11-06, 22:34   #216
Grethe
Medlem

Godt forsøk Hyper , men når Nille sitter med falkeblikket sitt så er det ikke godt å slippe unna. Jeg har nå fått med meg ukens høydepunkt på tv....Nytt på Nytt . Er ikke mange ganger jeg har synes at det programmet er dårlig,men det forundrer meg av og til at man kan synes at spydigheter er så god underholdning? Men et gammelt ordtak sier ( Vet ikke om det er gammelt ordtak men det er sant i alle fall) at skadefryd er ekte fryd...

Gammel 11-11-06, 00:55   #217
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jepp vet ikke helt hva jeg skal skrive om nå da..Jo jeg er en levende katastrofe... Jeg var så lur at jeg kjøpte meg skriver, for å ha å skrive ut skole-arbeid med i høst. Jeg får den ikke til å virke, og vet dere hva problemet er? joda, det er jeefern, som ikke får til å legge papiret riktig i skuffen.. Hallo liksom. det skal ikke være mulig å legge det papiret feil da...

og i dag streika hårføneren min også... tror det er noe rart med meg og elektriske apparater...

Gammel 11-11-06, 11:56   #218
Grethe
Medlem

Det var da voldsomt...en levende katastrofe? Trodde faktisk at det var jeg som hadde den ærestittelen. Men for min del så er det ikke elektriske produkter som er problemet , men ting som har motor og går på bensin! Det meste ender i en sky av blå røyk ...så da trygdekontoret ville hjelpe meg med å ta sertifikat og bil så nektet jeg...Har drept en jordfreser og to snøfresere, og jeg vet ikke hvor mange påhengsmotorer som aldri ble det de kunne vært på grunn av meg. Nå kan du skrive neste innlegg Jeef-Micro

Gammel 11-11-06, 13:34   #219
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Fikk ikke sagt noe om "sleepy Hollow" i går .. kl 2050 hadde jeg lagt meg... Satte vekkerklokka på 2345, jeg og så så jeg 1/2 time på Johnny... (har gjort sånn før, jeg, hvis det er noe jeg veeeldig vil se som begynner seint..)
Filmen er sånn litt gotisk skrekk..? 1799 er året, og Johnny Depp er en politimann (som ikke helt liker synet av blod..) Som drar til landsbyen Sleepy Hollow for å etterforske 3 hodet-kuttet-av-drap... spennende og morsom, ikke sånn superbra, syns jeg. Har sett den før, så i går ble det mest å glo på Depp og tenke "pen,pen"! gidder ikke å telle ord nå, det MÅ da være over 50!

Gammel 11-11-06, 13:59   #220
Grethe
Medlem

Jeg pinte meg selv og satt oppe og til slutt ble det 2 filmer på meg, først en skrevet av Stephen King også den med Johnny Depp til slutt. Synes det var en ekkel stemning i filmen selv om den ikke var så grøssete at det gjorde noe. Men Depp spilte godt, det gjør han jo som oftest. Går en film med han på Kanal + for tiden, Finding Neverland. Skikkelig sippefilm Anbefales hvis man er i det sentimentale hjørnet.

Gammel 11-11-06, 17:46   #221
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

hehe ble ikke noe film på meg nei.. måtte jo få trøst for at føneren min ikke virket, så jeg fikk besøk Derfor jeg er litt treg på avtrekkeren til mitt neste innlegg også... forstyrrende element i rommet liksom. Men koselig å få besøk sånn midt på natta da...selv om jeg faktisk måtte kjøre å hente han for han mista bussen...

Gammel 11-11-06, 19:34   #222
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ser ikke ut som at vi runder tusen i denne tråden i år nei.
Men, men. Det er til neste år alt skal skje vet dere. Ja, hvertfall skal jeg føde da, og det håper jeg blir til neste år. Poden sier at når rakettene går opp, da ligger jeg og føder. Men jeg har planer om å vente en uke eller tre-fire til. Me får sjå. Nå skal meg og poden inn på rommet hans og sette på fengende (barne)musikk og rydde før vi skal spise kveldsmat.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:49   #223
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

håper du holder ut til etter nyttårsrakettene jeg også Lise... de er litt for små før uke 35...

Jeg sitter på jobb akkurat nå, og kjeder meg vel egentlig en smule. Skoene er vonde og utgåtte, og jeg har gått mye i sokkelesten i dag... bra jeg skiller mellom jobbesokker og hjemmesokker... sure er de sikkert også, og jeg er syt&klag A/S i dag...

Gammel 11-11-06, 22:55   #224
Grethe
Medlem

Hvis vi runder tusen innlegg i denne tråden før nyttår så burde i alle fall Jeef få en diplom til å henge på veggen :-) Jeg trodde forresten at du var student Jeef? Eller jobber du bare i helgene ? Her har alt gått i sakte fart idag, leddene mine liker ikke været som har kommet over østlandet , og nå har det blitt så kjempeglatt også. Blir mye Ibux og dritt på meg idag...æsjameien.

Gammel 11-11-06, 23:16   #225
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg også håper det Jeef. Poden ble født i uke 36, og det var for tidlig også. Svigerinnen min fødte i uke 32 i sommer, og det var lite det, -for ikke snakke om hvilke tøffe runder det stakkars små barnet har vært gjennom. Nei, jeg kniper igjen så godt jeg kan. Og tar gjerne med meg pc og camper i sengen siste måneden om jeg må.

Det er så spennende å ha et helt menneske inni magen, som dytter, og sparker og hikker og stryker og kommuniserer gjennom magen. Han presser seg ut i hendene til pappan når han kommer, og leker med innsiden av hendene hans. Når jeg har hendene på magen, så kommer han ofte ut på en måte som gjør at jeg kan "massere" på ryggen. Også dytter vi litt på hverandre. Han dulter litt og jeg dulter litt frem og tilbake. Også har han skjønt at når jeg sier au og dytter på en spesiell måte, da må han flytte litt på seg. Gleder meg til han kommer ut.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.