Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-11-06, 02:56   #151
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Og hva er det med mannfolk (igjen!) Her erman på besøk hos en mann, og han har greid å henge kjøkkengardina si opp ned... Jeg har spurt om å få snu den, men nei... "det gjør jeg når det passer meg" I helga skal han få besøk av sine foreldre, og snill som jeg er sier jeg at han da må snu kjøkkengardina si... og hva skjer? jo da... Jeg får kjeft for at jeg henger meg opp i ubetydelige detaljer og siden dette bryr han midt på ryggen, så bør det bry meg like mye, om ikke mindre, siden det ikke er min kjøkkengardin det er snakk om... hvorpå jeg spør om han ikke vil ha det litt pent hjemme hos seg i helga når han får besøk da... og han sier at "er det så stort problem for mora mi, så får hun snu gardina når hun kommer"

MANNFOLK!

Gammel 04-11-06, 09:10   #152
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 53
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Jepp, nå er sentralfyren her endelig skrudd på. En lunk er det.. håper det blir litt mer futt på den etterhvert. Vi holdt virkelig på å fryse til is her!

Været i Oslo er veldig pent nå, et par plussgrader og blå himmel og sol.
Jeg har tatt fram vinterkåpa mi, som jeg akkurat får på meg... mumle.. Jeg fantaserer om å kjøpe meg en ny vinterjakke, en svart, kul en med jukseskinn på hetta... håper bare kontoen min blir enig med meg sånn om en ukes tid.

Gammel 04-11-06, 10:57   #153
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Må si vi er litt trege med denne tråden her... vi har bare to mnd på å greie masse innlegg da... kom igjen folkens!

jeg var på fest i går. Masse folk, og kun ei jeg faktisk kjente fra før... I dag skal jeg i 30-årsdag til ei jeg gikk sykepleien sammen med. Det blir sikkert gøy... hørte rykter om ost og kjeks, så jeg er litt spent...

og i morgen skal jeg på jobb

Gammel 04-11-06, 11:28   #154
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Hepp, må si meg enig med Jeef-micro her: skrive her, folkens!
Tenk om alle som LESTE i tråden skrev ett innlegg hver.. hadde fort blitt 1000 innlegg, da!
Trodde først jeg måtte være dypsindig for å skrive her; nå bryr jeg meg ikke om at det blir mest pjatt... om sentralfyr og sånn .. Men jeg kan jo prøve å skrive noe serriøst også??

Gammel 04-11-06, 11:57   #155
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

je serriøst er bra, men av og til er det gøy å skrive om ting som egentlig ikke betyr så mye også... som at man ikke vet helt hva man skal skrive om i tusentråden, eller om ett eller annet man har sett som har vært litt rart...Jeg kan fortelle at jeg satt på bussen i går, og der var det ei dame som satt og pilla seg i nesa.. Det er jo ille nok på et sted hvor det faktisk er en del folk, men det som fasinerte meg mest, var at hun faktisk hadde hansker på seg da hun gjorde det.... håper bare hun vasket hanskene sine da hun kom hjem...

Gammel 04-11-06, 12:17   #156
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

hi hi.. dama, da!
Ja, det er mye lettere å skrive litt sånn om mer useriøse temaer..
Men dæsken, hva skal jeg skrive om nå da.. er ute på dypt vann!
--tom i hodet-- Dette truer med å bli et serdeles useriøst innlegg...!
Får bli en oppfordring til de som leser tråden om å skrive noe.. som blir litt bedre enn dette..

Gammel 04-11-06, 12:37   #157
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

I dag gikk startskuddet for juleshoppinga for meg! Det er så gøy, gleder meg som en unge til tida framover nå!
Jeg kommer til å bli så blakk! Det er det eneste problemet
Men, men, det er jul bare en gang i året (og resten av året finner jeg andre ting å blakke meg på hi hi)

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 13:20   #158
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jeg har også planer om en bytur i dag... skal i bursdag til ei veninne, og aner virkelig ikke hva vi skal finne på å kjøpe til henne. det er 30 årsdag, så vi må liksom kjæpe en litt bra gave også da... men jeg er sååååå tom for ideer, og jeg har jo studentøkonomi, så jeg går ut i fra forståelse for at gaven ikke blir av de dyreste...

ellers må jeg lage meg ei lita liste over hva jeg skal kjøpe til hvem i bursdagsgaver... vanskelig det der...jeg har så utrolig mange venner, og alle skal ha en liten ting.... og som sagt... studentøkonomi

Gammel 04-11-06, 16:25   #159
kristih
Seniormedlem

kristih sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
kristih er ny på veien

Jeg hater fruktfluer.. De er så ekkle og små at hvis du puster inn litt hard så suger du de inn i nesa.. fysj... Jeg levde i den tro at det ikke ble noen fruktfluer hos meg iår... Så plutselig var de der. En hel sverm.. Nå jager jeg de rundt kjökkenet med en sprayflaske og papir.. usj..

Gammel 04-11-06, 16:58   #160
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Fruktfluer er udigg!!!

Var på Ikea i går og tittet på kjøkken.. har laget tegning og driver og regner ut hva herligheten kommer på.

Ble litt julepynt, julepapir og ikke minst pepperkakedeig og. Angrer på at jeg ikke kjøpte et pepperkakehus der, men det blir jo flere turer i forbindelse med nytt kjøkken og da byr anledningen seg garantert igjen

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 17:43   #161
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

jeg gleder meg til jul. så sinnsykt masse. eneste aberet er at jeg føler at med jul hører pepperkaker og kakemenn til, dert blir kanskje litt vanskelig å lage med proteinpulver. :P men skal lage noe anna istedet for. mor har bestilt en stooooor porsjon med siljes fantastiske bringebær fromasj med rørte bringebær til. vi skal feire julen på en hytte (les: luksusvilla) i idylliske Sirdal.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 19:11   #162
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

da har jeg vært i byen på en shoppingrunde.. Jeg har kjøpt 30-årsdagsgave til i kveld, og det ble gavekort på parfymeri... vi er to som spleiser. Og så har jeg kjøpt en bursdagsgave til ei anna veninne. hun ønsket seg bling-bling, så jeg kjøpte smykke og to sett øredobber... vi er tre som spleiser på den da, men ikke noe stordag, så hun får ikke så dyr gave. Og så har jeg ei tredje veninne som akkurat har hatt bursdag, og hun får gavekort på HM... tror alle får gaver som passer godt til dem. Nå venter jeg på skyssen min opptil 30-årsjubilanten

Gammel 05-11-06, 00:08   #163
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

I dag har jeg hatt fri, og skulle ut å handle sammen med søsteren og niesen min. Men det regnet hunder og katter, så vi ga oss etter en liten stund. Fikk værtfall vært på strikkebutikken og kjøpt inn tråd til et par nye prosjekt!
Så etter det har jeg stort sett bare strikket i dag, også rekt opp litt, strikket igjen og rekt opp enda mer... Men nå ser det endelig ut til at jeg er på rett vei!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 02:36   #164
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

og jeg har vært i bursdag til ei veninne, og sitter nå i mørket og skriver innlegg...gøy å se om jeg faktisk treffer de rette knappene på tastaturet, Jeg har alltid trodd jeg har vært så avhengig av å se hvor jeg trykker, men jeg ser at jeg faktisk treffer på de fleste bokstavene på første forsøk.. til tross for ei flaske vin... eller kanskje på grunn av vinen?

Gammel 05-11-06, 17:20   #165
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Hepp hey.

Det er søndag og jeg venter på at middagen min skal varme seg ferdig i kjelen.
Skal bli godt med litt bønnegryte!
Ellers så har jeg ikke så mye å meddele akkurat nå..?
*telle*
Har akkurat nok med ord i dette innlegget, jo!!
Eller? joda, tror det ja!!

Snakkas!!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 18:06   #166
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

det bør du ha Aline, ellers blir mitt slettet pga to på rad... Jeg er på jobb, og ikke akkurat stresset her jeg sitter. Skal faktisk spise fiberrik til middag... på en søndag... jaja er man på slankern så...
ellers ikke så mye nytt åšsi

bare babler for å få nok ord egentlig... som vi alle gjør her inne

jepp go søndag folkens!

Gammel 05-11-06, 19:31   #167
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Så har vi (jeg med 12-åringen på slep) vært barnevakter for tantebarnet på 9 mnd. Gikk bra, det, han våkna på natta, men fikk han til å sove igjen. I morres sto vi opp, minsten og meg; han var smørblid og prata og kosa sag.. og mor og far fikk sove helt til kl 1100! Ikke værst!

Gammel 05-11-06, 21:17   #168
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Jeg har også vært barnevakt i dag, til niesen min på 2 år. Jeg tok henne med til foreldrene mine som var barnevakt for to andre tantebarn. Så i dag har jeg kost meg sammen med alle tre. Har selvfølgelig rukket å strikke litt innimellom også, ble ferdig med en lue, og har begynt på et par pulsvarmere.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:54   #169
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeg er også barnevakt... men det er jo jobben min.. i morgen er det skole igjen og da skal vi ikke starte før kl kvart over ti

ellers er ting rolig på jobb. Jeg får sitte på med ei hjem, så jeg sparer meg en halvtimes venting på bussen hjem. Litt godt, selv om jeg må gå et stykke for å komme hjem, og det plasker ned der ute... jaja har med mp3-spiller og kan sikkert ringe en venn om det blir for skummelt ute i mørtet...

Gammel 08-11-06, 16:23   #170
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Skrive, da folkens! Skrive ,skrive: det er jo nesten midten av november!
Ellers så blir det som en (Jeef?) sa, at vi sitter på nyttårsaften og niskriver innlegg... syns jeg ser det... 800 innlegg før midnatt.. ti hi!
Vel. Her i gården vil vi helst ha snø nå, selv om jeg går som en pingvin på isen... Vi har 2 snowracere og elsker aking i vinterettermiddagsmørket!
Snø snø snø!!

Gammel 08-11-06, 16:29   #171
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Jeg har faktisk ikke skrevet i denne tråden før..Litt fordi jeg synes det er litt skummelt tror jeg...Med disse reglene og greier..
Som jeg forøvrig ikke husker her jeg sitter...
Hehe...
Får håpe jeg komme gjennom nåløyet...Om jeg bommer, merker jeg vel det ganske kjapt!?
Joda...Ellers går det fint...*telle telle*.....
Skal til psykologen i dag, og på legesenterert og hente ny sykemelding..Blæh...
God dag til alle sammen..

Takk Aline, for heiinga!!..Kom meg i da i mål

Sist redigert av Hyper : 09-11-06 kl 10:13.
Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 16:45   #172
Grethe
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Er vel ikke så mange regler her ? Bare man kommer over 50 ord og ikke har to innlegg etter hverandre? Her i Valdres er det surt og kaldt, vi fikk snø...også forsvant den igjen og den som ikke rant vekk ble til IS! Ser at en i et tidligere innlegg mente at brodder hadde litt høy gammel dame faktor...tror jeg skaffer meg rullator!

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 17:30   #173
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Hei i trondheim er det skikkelig drittvær for tiden.. vi hadde kjempekoselig skomakergatasnø, og jeg fant frem jule cd'ene mine og greier...

men nå er det drittvær.. det er regn og vind, og trærne ligger nesten vannrett... og det er litt småskummelt. Da jeg var liten, og den berømte nyttårsstormen var, så løftet taket på huset hjemme seg. Husker pappa var oppe midt på natta og festa taket på nytt.... det sitter liksom litt i enda

Gammel 08-11-06, 20:53   #174
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Om ikke Hyper snart legger til ord blir jeg nødt til å slette
Heia heia heia heia!!
Som skrevet over her er det 50 ord som gjelder
Og nå må jeg skrive mere... Hva skal man si?
Jeg gleder meg til sommeren, jeg...! Og lyse lange udeprimerende dager..
Med sol på nesen!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:28   #175
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

føler meg som en gjenganger her jeg... har holdt på å jobbet med eksamen nå, og er helt uggen i skuldrene etter å ha bært en sinnsykt tung sekk. pyton. Og siden jeg gjorde det ganske bra på slike drøftingsoppgaver da jeg gikk sykepleien så setter jeg et vist press på meg selv for å få en bra karakter på denne oppgaven også. har vært litt småproblemer med meg og hun jeg jobber sammen med da (vi må være grupper) jeg er nok mere en individualist når det komemr til slike ting...

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.