Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Windows klokka mi er helt kokko!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-10-06, 21:27   #1
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Windows klokka mi er helt kokko!

Jeg blir så frustrert. Windows klokka mi er helt kokko (den nede i høyre hjørne), dvs. den viser ofte helt feil klokkeslett (ser ut til å ha stoppet), og vil ofte ikke la seg oppdatere automatisk. Og når dette skjer, så får jeg ikke til å logge meg på messenger

Må inn via start meny - kjør - og diverse kommandoer (følger sånn feilsøkemeny), da ordner det seg som regel. Men for noe prakk. Hva er galt. Noen kloke hoder der ute.

Maskina er ny. Det samme er Windows versjonen.

Blir veldig glad om noen kan fortelle meg hva det er som kan til dette. Etter det jeg vet så har jeg ikke virus på maskina og bruker spyware-program.

Gammel 24-10-06, 23:18   #2
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Windows klokka mi er helt kokko!

Hvis maskinen er ny så ville jeg kontaket butikken / produsenten, for det kan være en maskinvarefeil.

Gammel 24-10-06, 23:32   #3
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Windows klokka mi er helt kokko!

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvis maskinen er ny så ville jeg kontaket butikken / produsenten, for det kan være en maskinvarefeil.

Takk. Det var lurt. Har jo allerede vært i kontakt med de en gang. Skader ikke med en andre gang.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00! Iset Generell diskusjon 7 07-02-06 12:42
Hormonene og syklusen min er helt på styr... Iset Fysisk og mental helse 16 19-10-05 08:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.