Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 12-10-04, 10:52   #676
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ja, vi trenger vel vinterdekk her snart vi også. Samme deilige været her... SOm jeg nå skal ut og nyte. Tiden går så fort nå plutselig. Det er jammen meg ikke lenge til desember... Advent, juleforberedelser, julegaveinkjøp, og ikke minst:Robins 3 års dag. Gleder meg masse. Også håper jeg å at vi kan klare å stelle i stand et julebord treff for oss også da ( ja, oss karbojunkier. )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 12-10-04, 13:35   #677
Mr-JG
Nytt Medlem

Mr-JG sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Sogndal
Alder: 52
Mr-JG er på en erverdig vei
Thumbs up

bidrar jeg og

heisan, morsom tråd dette her... Fant den idag, og satte meg ned å begynte å lese fra begynnelsen.. så oppdaget jeg plutselig at den var blitt temmelig lang..

Jeg tok meg en hel uke fri fra skolen i forrige uke og reiste en tur til hjemtraktene. Flott vær og lange fjellturer på rypejakt var rett og slett fantastisk. God trening var det og, merket stor fremgang i formen fra begynnelsen av uken til slutten. Jeg tror ikke det er noe som er bedre for kropp og sjel enn fjellturer (noen fine bilder ble det og)

Herlig!!

Nærmer seg 1000 nå HP

Mr-JG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen enda! :-/
Gammel 12-10-04, 21:51   #678
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det var flotte bilder det Mr- JG!
Ja, den er veldig lang denne tåden blitt, men det er et stykke igjen til 1000 enda
jeg har skummet gjennom den i dag jeg også, og duverden så gøy vi har hatt det!
Masse sanger og lyrikk. Også er grillfesten blitt til julebord

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 12-10-04, 22:55   #679
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Også er grillfesten blitt til julebord

NEEEEEeeeeei! En grillfest kan ikke bli til et julebord!! Det blir altfor kaldt! Uansett om det blir julebord eller ikke - så vil jeg ha grillfest etter 1000 innlegg i denne tråden. Jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil! Nå kunne jeg jo ha skrevet "jeg vil" en åtte ti ganger til, så hadde jeg fylt opp kvoten også.....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 12-10-04, 23:22   #680
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt Grillfest Julebord God Natt

Gammel 12-10-04, 23:28   #681
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Er du våken nå Guro? Og finner ikke på noe å skrive? Ikke jeg heller... Men jeg kan jo skrive at jobben jeg har utsatt og utsatt de siste ukene, helt til fristen i morgen, tok meg nøyaktig 15 effektive minutter akkurat nå. Så mye var det å grue seg til liksom....

Gammel 12-10-04, 23:34   #682
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Jeg er kjempevåken ........

og her kommer en litt "stygg" en :

Frekk sykepleierstudent

En sykepleierstudent deltar i kurs om menneskelig anatomi. Etter hvert begynner hun å irritere læreren med sitt "folkelige" språk.
En dag han forteller om fenomenet ufrivillig muskelsammentrekninger, kan han ikke dy seg for å spørre henne, i en heller spydig tone: -Du som prater så usjenert om ting, kan du kanskje fortelle oss hva rasshølet ditt gjør når du har en orgasme?
-Kan jeg vel, svarer hun freidig. -Han er hjemme å passer ungene!

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-10-04, 00:12   #683
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Kommer heller ikke på noe å skrive, men fikk nettopp en frekk sms:

"Kyss meg doktor, kyss meg!"
"Nei vet De hva fru Andersen, det kan jeg virkelig ikke! Strengt tatt, så burde jeg ikke ligget her og p**t Dem heller"

Ikke femti ord enda, men der tenker jeg nok vi har det.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 13-10-04, 00:19   #684
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Da var ikke min så ille heller Nalana.
Lurer på om jeg får litt kjeft i morra av noen
Håper alle de som logger seg på i morgen tidlig ikke setter noe i halsen

Ja, hvilket emne skal vi ta opp nå da, det er jo full fart i smoothie tråden og vi er bare 3 medlemmer pålogga og 30 gjester .. og de gjestene er jo ikke noe tess i den sammenhengen. Kansje vi skal flytte "partayet" hit til 1000 tråden som vi skal greie å få til et julebord? Ble detta sånn ca. 50 ord eller

Får ikke sove jeg skjønner dere

Gammel 13-10-04, 00:23   #685
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Jeg får ikke sove enda jeg heller, men hadde liksom tenkt å se på farmen på web-tv snart. Ja, ja, det er jo hyggelig å være her da, i hvert fall når det er litt sånn live, nesten som chatting. Gidder ikke telle, men denne siste setningen burde sørge for at det er minst 50 ord her.

Forresten, skal vi være litt uskikkelige musti, og fylle opp tråden med flere groviser?

Begynner litt forsiktig jeg, med en skrivefeil fra en by i Norge.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg skrivefeil.jpg (52,3 KB, 0 visninger)

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 13-10-04 kl 01:36.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 13-10-04, 00:26   #686
MHM

MHM sin avatar

MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nalana

Forresten, skal vi være litt uskikkelige musti, og fulle opp tråden med flere groviser?

Jaaaa...
Jeg kan ingen selv da, men jeg står gjerne her som heia-gjeng og gapskratter av alt dere måtte finne på. Særlig på denne tiden av døgnet er ikke kravene store til at jeg skal le. Lo godt av de første dere skrev i hvertfall!

Gammel 13-10-04, 00:31   #687
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Bilder sier jo mer enn tusen ord, men kan vel ikke regne med at noen er så snille her inne, derfor får jeg tørrprate litt ved siden av den søte vitsetegningen jeg legger ved.
Må forresten bytte PC hvis vi skal fortsette her en stund, har nesten alt det morsomme på kose.PCen, og nå sitter jeg på jobbe-PCen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg walking stick.jpg (42,1 KB, 9 visninger)

Gammel 13-10-04, 00:37   #688
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Kan ikke flere groviser jeg nå eller husker dem ikke i alle fall.
Men dere, helt ærlig banan,- er det noe hold i det julebordet det er snakk om ... tia går veldig fort da. Og skal vi samles et sted så bør vi få ut alle fingrene på en gang å gjøre noe med det.
Noe som alle som vil/har råd til kan være med på. Jeg kan skaffe noen Lavoer
Vi får ligge tett sammen for å ikke fryse, eller så får vi drikke noe som varmer godt i magen.

Gammel 13-10-04, 00:41   #689
MHM

MHM sin avatar

Jeg tror alle venter på at noen skal ta initiativ og arrangere et julebord... Vi er store i kjeften, men blir det noe julebord med oss tro? Jeg er enig i at det bør være billig i hvertfall, slik at ikke det blir noe hinder for å samle flest mulig. Oj, så seriøs jeg plutselig ble nå a'! Har noen byttet ut sovepillene mine med suketter?

Gammel 13-10-04, 00:44   #690
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

det er kanskje mer realistisk å vente til sommeren med grillfest

når jeg skriver slik som dette, så er det fordi den terapeutiske katten har tatt plass på barmen min. har trening med å holde og kose med samme hånd, og så blir det langsom skriving uten store bokstaver med den andre

Vedlagte bilder
Filtype: gif blotter.gif (17,9 KB, 20 visninger)

Sist redigert av nalana : 13-10-04 kl 01:17.
Gammel 13-10-04, 00:54   #691
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Tar opp den seriøse tråden til MHM jeg. Som Nalana sier så er det kansje best å vente med en samling til sommeren. Alle har utgifter som fy på denne tiden av året og det kan bli vanskelig for mange å skrape sammen nok til en ekstra utgift. Forresten så vet jeg ikke hvordan medlemmene her inne er fordelt utover landet. Det har jo også en viss betydning for hvor i dette langstrakte landet vi skal samles. Det er bare det at jeg har såå lyst til å treffe mange av dere. I dag på jobben f.eks. så satt jeg å gleda meg til å komme hjem for å få logga på her for å se hva som hadde skjedd i løpet av dagen. Raring jeg... men jeg har vel aldri opplevd en gjeng som er så ulike og like på en gang. Og alle er så villige til å gi av seg selv og støtte opp om hverandre. Jammen er vi heldige som har HP som starta Lavkarbo.

Gammel 13-10-04, 00:55   #692
MHM

MHM sin avatar

Må legge inn årene, kaste inn håndkleet, nå går de gamle hjem osv....
Kan ikke sitte her hele natten, og prøve å finne på femti ord gang på gang... Særlig ikke når jeg akkurat har postet i en annen tråd at det tapper meg for energi å tilbringe for mye tid ved pc-en. Men så var det ekstra koselig med Musti og Nalana nå i kveld da... Nattaklem til dere fra meg! Takk for mange smil!

Gammel 13-10-04, 01:01   #693
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Tror jeg egentlig bør krype i køya jeg også. Har store planer om å få gjort skikkelig reint her i morgen til gubben kommer hjem på torsdag. Skal prøve å ikke bruke så mye tid her inne,- trur eg.... Blir ikke lett men.. mulig jeg tillater meg selv noen sprekker

Sove godt alle sammen, så sees vi imorgen

Gammel 13-10-04, 01:06   #694
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

God natt til deg også musti. Jeg kan ikke legge meg enda, må bytte ut bildet med noe som bare er sånn passe grovt, og så skal jeg finne et passende et til dette innlegget også. Har jeg sagt A, så sier jeg B også, men det får jo være måte på bakoversveis på alle i morgen da . Det kan ta litt tid, for jeg velger groviser nesten i blinde, da de er så dårlig merkede

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sterk pappa.jpg (18,6 KB, 8 visninger)

Sist redigert av nalana : 13-10-04 kl 01:31.
Gammel 13-10-04, 10:35   #695
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Her har det jammen vært party i natt Så hyggelig at noen tar ansvar...

Tror de har hatt det ganske livlig rundt seg. Og det er jo flott når de først skal være oppe hele natta Fin start på dagen for oss morgen fugler det. Deilig at dagen kan starte med litt godt humør, får litt ekstra å gå på utover dagen .

Takk takk natteravner

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 13-10-04, 10:56   #696
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Skjønner jeg ikke skulle gått og lagt meg i går..

Dette går jo unna som det suser... hvis det fortsetter slik, så blir det gjerne grilling mens det er kaldt.. Men atte.. Dette kan jo være både grillogjulebordtråd da.. For jeg vil ha både i pose og sekk, og gjerne bag og koffert også....

Gammel 13-10-04, 12:04   #697
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Fin start på dagen for oss morgen fugler det.

*ler*

Morsomt å kalle seg selv morgenfugl når innlegget er skrevet klokken fem-over-halv-elleve. Jeg som da sto opp før sju er jo nesten som natte-ravn å regne jeg da!!

Men uansett - morsomt å lese alt som skjedde her i går kveld/natt. Mange morsomme vitser og mye "natte-humor". Har hatt en fin morgen i dag jeg - med å prøve å oppdatere meg.

Stå på!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 16-10-04, 17:16   #698
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ja, siden dette er mitt innlegg nr 2000 - fant jeg ut at det var en god ide å poste det i 1000- tråden !! Må jo få tråden igang så det blir "etter jul og nyttårs men før sommeren selskap" kanskje i uke 3 ...

Da har jeg gjort min misjon hittil i dag. Postet oppskrifter og alt mulig rart. (De er oversatt nå Ryli dear !! )

Så kom igjen folkens, vi vil vel fremdeles ha grillparty til sommeren igjen !!

Nå er det veø femti ord vel, - jada det er det !

Hurra for meg

Gammel 16-10-04, 19:29   #699
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Jeg var jo så godt i gang med å poste vitser, og siden det er lørdagskveld, og det hadde vært greit med litt partystemning, så fortsetter jeg med det.

.................................................. .........................
Fant ikke flere vitser eller vitsetegninger som lot seg poste, så dere får klare dere med denne søtnosen så lenge. Jeg får surfe litt rundt etter noe morsomt, så hvis noen følger på her i kveld, så er jeg nok klar med flere innlegg snart

Vedlagte bilder
Filtype: jpg apebaby.jpg (13,2 KB, 2 visninger)

Gammel 16-10-04, 21:45   #700
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Jeg er jo klar for vitser, så da er det vel bare for meg å skrive da...

som innlegg nr. 81 i denne tråden skrev Guro:

En elefant gikk oppoverbakke.
En elefant gikk nedoverbakke.
Hvor mange pannekaker går det på ei trillebår?

Svar: Begge hadde rødt slips!

Og... okei, jeg tilstår jeg bare har sånn humor.... Jeg synes den var kjempemorsom...
Nesten like morsom som:

Det syklet to mennesker i luften, plutselig datt den ene ned....

Men det gjorde ingen ting, for de hadde en tante i Amerika....

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.