| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken fim så du sist?Ser stadig film på dvd og tv, men husker dårlig hvilke det var. Sånn inntrykk gir de fleste filmene meg. Men jeg husker jeg så DaVinci koden i våres. Kjedelig film, men så den på kino så derfor husker jeg den.
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen Medlem av fredagsklubben Medlem av piskeklubben Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]()
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
|
|
|
#27 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Sv: Hvilken fim så du sist?
Leste du boken? Syns filmen var bra jeg. Det gjorde de jeg hadde med meg og, selv om de ikke hadde lest boken. Men smaken er jo som kjent som baken... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
|
|
|
#28 |
|
Gjest
|
Sv: Hvilken fim så du sist?Jeg gikk rett og slett fra kinoen da jeg var og så Da Vinci-koden. Likte boka, men filmen var et eneste langt gjesp |
|
|
|
#29 |
|
Medlem
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Sv: Hvilken fim så du sist?Ja. Jeg er helt enig i at Tom Hanks var helt på trynet til den rollen der. Det sa jeg til de jeg gikk sammen med også når vi kom utenfor kinoen. Burde vært en som var mye mer ukjent syns jeg. En som ikke var så profilert som du forbinder med 100 andre roller.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
|
|
|
#30 |
|
Gjest
|
Sv: Hvilken fim så du sist?Enig. Vi var kanskje på samme kinoen også.) Ski kino er blitt UFATTELIG bra, liker meg bedre der enn i oslo, faktisk |
|
|
|
#31 |
|
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Hvilken fim så du sist?
Helt enig. Drar aldrig in till Oslo før kino lenger |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#32 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken fim så du sist?Tenkte bare jeg skulle linke til Den store film-tråden.
Min kostholdsfilosofi: -
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilken bok? | Rikke | South Beach | 2 | 19-02-06 20:36 |
| Hvilken temperatur? | Albertine | Lavkarbo generelt | 5 | 15-02-06 18:31 |
| Når stod du sist på hendene? | mofe | Generell diskusjon | 24 | 25-03-05 18:21 |
| Hvilken frokstblanding er sunnest | Tidligere bruker | Lavkarbo generelt | 9 | 12-12-04 21:13 |
| Hvilken Atkins bok bør jeg kjøpe!? | ElinGH | Lavkarbobøker | 10 | 28-11-04 15:58 |