| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Bok- TrÅden Tips??Har vi haft denne tråden førr tro?
bøkerna om politimann Kurt Wallander.. de fleste finns nå på Dvd men er ikke helften så bra som bøkerne.. Tex mannen som log,mørdarens ansikt,brannvegg osv.. Leses helt i rekkefølje!
Bøkerna om journalist Annika Bengtzon.. En del finns på Dvd.. Tex Gømda (fristående), sprengaren,studio 6,prime time,røde vargen osv.. Leses helst i rekkefølge!
Vannmelonen,sushi for nybørjare,En sak har minst tre sider osv..Fristående bøker
3 bøker om forfattarens fruktansværda barndom!! En utroligt hemsk historie.. Begynner med boken POJKEN SOM KALLADES DET
tex Gå vidare(super bra) og høye klakker NB! Det kan va en annen NORSK titel en va jag skrivit ned...
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#2 |
|
Gjest
|
Sv: Bok- TrÅden Tips??Stieg Larsson - "Menn som hater kvinner". Dessverre døde han, baer 50 år gammel,men han har visstnok levert inn manus til to bøker til rett før han døde. Meget god krim. |
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bok- TrÅden Tips??
Er disse bøker "tykke murstens bøker"? Er ju ikke så veldigt flink på norsk,dvs jag skjønner allt men kan fort bli sliten av en heavy bok..
|
|
|
|
#4 |
|
Gjest
|
Sv: Bok- TrÅden Tips??Stieg Larsson er svensk, men det er den tykkeste. De andre er som oftest "vanlig tykke".. 3-400 sider? men Norli i universitetsgaten har jo litt litteratur på svensk også, |
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Va? han har jag aldrig hørt om!!
|
|
|
|
#6 |
|
Gjest
|
Sv: Bok- TrÅden Tips??Han har bare gitt ut den ene boka, og døde som sagt for ikke så lenge siden. Ikke så rart du ikke har hørt om den. Men den kan absolutt anbefales. |
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bok- TrÅden Tips??En ting som har irritert meg med Mankell er at selv om historiene er svært gode, så blir man litt lei av "Wallander vet det er noe han ikke kommer på", som oftest kommer på side 40, og som viser seg å løse saken i hver eneste bok
|
|
|
|
#8 |
|
Gjest
|
Sv: Bok- TrÅden Tips??Hehe, enig der. Jan Guilliou er en idiot, i hvertfall som journalist/intervjuer og som "Rikssynser". |
|
|
|
#9 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bok- TrÅden Tips??jeg har nylig lest disse |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
|
|
|
#10 |
|
Gjest
|
Sv: Bok- TrÅden Tips??William Diehl har skrevet tre fantastiske bøker, en av dem er filmatisert med Richard Gere og Edvard Norton "Et spørsmål om skyld". |
|
|
|
#11 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
|
|
|
#12 |
|
Gjest
|
Sv: Bok- TrÅden Tips??Et par andre bøker (som dere sikkert har lest) jeg elsker, og som jeg leser MINST en gang i året, er "Hvite Niggere" av Ingvar Ambjørnsen. Den er helt utrolig. Den er morsom, tragisk, koselig, sørgelig, dyp, herlig... Klarer meg ikke uten den. |
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Induksjonsmat - friske tips ønskes | Fjonken | Atkins kosthold | 10 | 02-04-06 12:48 |
| Hvilken Atkins bok bør jeg kjøpe!? | ElinGH | Lavkarbobøker | 10 | 28-11-04 15:58 |
| tips til mat ute? | Amygdala | Induksjonen | 0 | 28-07-04 19:47 |
| Tips/ønske til tråden om bøker | Fedonisten | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 1 | 17-06-04 00:01 |
| BØKER --> Haugen Bok | HP | Informasjon | 0 | 31-01-04 17:48 |