| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
noen som har peiling på blodtrykk...noen som har peiling på blodtrykk.... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som har peiling på blodtrykk...Jeg skal ikke begi meg ut på å spekulere på hva som skjedde med blodtrykket ditt, ved de målingene. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som har peiling på blodtrykk...vanskelig å si hva som kan gi lavt blodtrykk, men har man lavt blodtrykk, så vil j oofte pulsen gå opp, som en slags kompensasjon... kan det ha noe med det å gjøre at det plutselig steg? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Fedon
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som har peiling på blodtrykk...Hei |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Sv: noen som har peiling på blodtrykk...Du skriver at du målte etter at du våknet. Det høyeste trykket man har i løpet av dagen er ikke når man trener eller sånn, men faktisk når man står opp. Kan det være dette? Det er også lurt å måle flere ganger og gjerne også på begge armer dersom man er usikker. Gjennomsnittet i en vosen befolkning i normalt hold er 120/80. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som har peiling på blodtrykk...Tusen takk for fine tilbakemeldinger.... nå skjønner jeg mer.. og Torkil jeg skal gjøre som du sier å kaste blodtrykksommåleren..hvertfall legge den langt inne i skapet...Skjønnner godt hva du mener med å bli nevrotiker |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Sv: noen som har peiling på blodtrykk...Det å følge BT er faktisk ikke det dummeste man gjør. Du bør kanskje ikke kjøpe BT-apparat på Clas Ohlsson, men generelt sett bør man kjøpe fra medisinske firmaer. De ligger naturlig nok høyere i pris, men da får man et apparat det går an å stole på... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Årstidsbunden viktminskning | ssskaldeman | Lavkarbo generelt | 11 | 04-12-06 20:30 |
| Glutamin | friflex | Kosttilskudd | 9 | 08-02-05 15:50 |
| Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett | HP | Atkins kosthold | 0 | 15-07-04 22:45 |