| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan rengjør du stekeovnen?Hva bruker du når du rengjør stekeovnen? Noe spesielt på fastbrent fett?
Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 61
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Sånn 'MrMuscle' stekeovns-rensespray. La det virke natten over. Utrolig effektivt. Sikkert ikke så bra for miljøet, men er det noen som har 'grønne' alternativer som virker? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF
|
|
|
#3 |
|
Gjest
|
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?
|
|
|
|
#4 |
|
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() |
Salo??Hva med en ildfast form med salo. Sett på ovenen slik at det damper. Det fungerer perfekt på mikroen i alle fall. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert)
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Jeg har en sån ting stående på disken her og burde rengjøre ovnen.. MEN det står at man må ha hanske og verneutstyr og vifte og værnebriller osv, jeg kan ikke evakuere hele huset for å vaske ovnen.. så vi får ta det en annen dag.. men den burde vert vasket.. men siden det er bare 2 uker til vi flytter får vi ta det med utvaskingen |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Jif stekeovnsrens er super. Har aldri opplevd så effektiv rens før jeg. Det samme sier svigermor (og hun er nøye hun). Sprayes på, varmer opp ovnen litt og tørker av. Den får med seg alt, til og med det som du tror er "grodd" fast.
Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo
|
|
|
#8 |
|
Gjest
|
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Jeg kasta meg over ovnen med Zalo, vann og dødsforakt. Det verste er borte, og jeg tar sjansen på å skru på ovnen igjen. Muffins til barneselskap er viktige greier, og krever sin mann! |
|
|
|
#9 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Det koster litt, men er absolutt verdt investeringa: DAMPVASKER!
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#10 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Jeg har en sånn damphøytrykkspyler og den har jeg kombinert med Cillit Bang, ovnsmøkka renner som bare det.. Det er bare å få det opp med en svamp etter dampinga, og huske på å ha alle vinduer og dører oppe for det stinker og er jo rene gifta...
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen Medlem av fredagsklubben Medlem av piskeklubben Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]()
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2005
![]() |
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Men hva man enn bruker pengene på, ikke kast de bort på cilit bang! Det er det mest ubrukelige jeg har vært borti! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lav karbo
|
|
|
#12 |
|
Seniormedlem
Hvor: Oslo
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rengjør stekeovnen?????????????????????
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D
|
|
|
#13 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Hei |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#14 |
|
Seniormedlem
jeg må signere "cilit bang" er baaaaare tull...
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen Medlem av fredagsklubben Medlem av piskeklubben Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
![]() ![]() |
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Kjøp selvrensende ovn neste gang, jeg støvsuger bare min og den ser splitter ny ut etter mange års bruk |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
|
|
|
#16 |
|
Gjest
|
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Ok, dere ovneksperter: Jeg skal kjøpe ny komfyr, den gamle er så skitten... |
|
|
|
#17 |
|
Seniormedlem
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?jeg kunne tenkt meg induksjon, men kjøpte meg vanlig keramisk topp for noen dager siden. siden Induksjon er så dyrt |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Seniormedlem
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Min neste komfyr skal definitivt være av induksjonstypen. Mye enklere å holde ren..pluss alt det der som Helene nevnte. Krever riktignok spesialgryter da, men det blir jo en engangsinvestering..
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gjest
|
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Jeg har allerede gryter som funker på induksjon, så det er ikke noe problem. Men jeg ser etter induksjonstopper på internett nå, og Elkjop har visst ingen... Må lete litt mer for å finne ca.pris. |
|
|
|
#20 |
|
Tar i mot hjelp....
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Har hørt mye positivt om induksjon, så det skal jeg ha neste gang, og selvrens ovn har jeg positiv erfaring med selv om jeg ikke har det nå. Og nå er selvrensovnen mye bedre enn tidligere også. Finnes visst to typer selvrens...
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
|
|
|
#21 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Hei |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#22 |
|
Seniormedlem
Elkøp har i butikken, hverfall innbygningsovner.. det har jeg sett mange av.. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?når vi bytta ut kjøkkenet, så kjøpte vi induksjonstopp (knall bra greier, så sinnsykt raskt alt skjer) og sånn innebygd steikeovn som torkil har. knall bra det og. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
|
|
|
#24 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Hvis man kjøper induksjonsovn bør man enten være sikker på at man ikke skal ha flere barn, eller at det er bare dama i huset som står for matlaginga... Menn kan visstnok bli sterile av den!
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#25 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Hvis det virkelig er noe i det at man kan bli steril av induksjonsovn, så er det jo sikkert farlig for helsa generelt også, ikke bare for reproduksjonsevnen.
|
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan steker jeg indrefilet? | Areola | Spørsmål og svar | 7 | 17-02-16 13:34 |
| [Forum] Hvordan fungerer ryktesystemet? | Sugarpill | Spørsmål og svar | 4 | 14-12-07 12:04 |
| Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap | HP | Vedvarende vekttap | 0 | 29-02-04 22:31 |