| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2005
![]() |
AcompliaFant en artikkel om en EU- godkjent slankepille, som skal føre til både røykeslutt og vekttap. Hva tror dere? Selv synes jeg det hører litt for godt til å være sant ut men. Det står også nevnt at flere har gått opp i vekt igjen etter at de sluttet med pillene. http://www.side2.no/helse/article666762.ece |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo)
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: AcompliaSpørsmålet er vel heller: Vil du leve sunt resten av livet - eller vil du ikke?
Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...)
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2005
![]() |
Sv: AcompliaEr enig med deg der. Vil heller velge en sunn livsstil, med et sunt kosthold, i stedet for å ødelegge kroppen på piller som kanskje har skadelige virkninger. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo)
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2005
![]() |
Sv: AcompliaHei, |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lav karbo
|
|
|
#5 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: AcompliaDet finnes ingen mirakelpille. Da hadde alle tatt den og ingen hadde vært overvektige. Og NOEN hadde vært skrekkelig rike !
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Acomplia...Er det noe som høres for godt ut til å være sant, så er det som regel fordi, vel - det ER for godt til å være sant. Dessverre.... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|