Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 27-08-04, 12:54   #526
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Ja da ble det to gull og en bronsje i OL i dag da. Jeg synes det var ekstra spennende med Gunn Rita Dale i dag. TV'n står på bak med her og i dag måtte jeg snu meg å følge med når hun hadde siste runden. Flott innsats og jeg synes hun fortjente det litt ekstra. Hun har vel vært litt tidligere mener jeg å huske.
Flott innsats av de andre og selvfølgelig.

Gratulerer med medlajene og takk for innsatsen til dere andre som har stått på og virkelig ydet deres, men ikke har nådd opp enda.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 28-08-04, 02:26   #527
Marit
Medlem

Marit sin avatar

Alder: 57
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Må jo bare skrive litt.
sitter som eneste medlem her nå, og det er jo litt kjipt da

Begynner på kurset mitt 06.09.04. det gleder jeg meg til MAZZZZZZE.
Eller's så er hele huset invadert av alle mine barn, skal feire de 2 største's bursdag på søndag.

Ha en fin natt alle der ute som sover nå

Gammel 28-08-04, 21:20   #528
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Har vist sviket deg en stund jeg, Tråden. Var ikke meningen.

Nå har jeg endelig fått byttet inn det gavekortet på CD jeg fortalte om tildiger. Det ble Henning Kvitnes: Bare vente litt på sjelen. Mulig det hadde med titelen å gjøre? Den er god å høre på også!

Sist redigert av guro : 28-08-04 kl 21:38.
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 28-08-04, 21:36   #529
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

I dag har jeg vært på trav og koset meg!Det var så koselig å være i hestemiljø igjen,og jeg kjørte 50 mil bare for en dag,absolutt verdt det!Tok masse bilder,men det ble bare fartsstriper i det de løp forbi på oppløpssiden,så jeg satser nok på å fotografere oppvarming og på/avseling i stedenfor,er mindre fartsfylt det!Denne dagen lever jeg lenge på,hvis det ikke blir motsatt da,at hestedillaen blir ennå verre

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 28-08-04, 21:51   #530
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

I går ryddet jeg og MHM sammen vi...
På hversin kant av landet....
men vi ryddet sammen, og duverden så gøy vi hadde det!
Mye fikk vi gjort også, så kansje vi kan starte ukentlige MSN ryddetreff med enda flere sammen...

Nå skal jeg inn å legge meg, og det skal bli såååå deilig....

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 28-08-04, 21:58   #531
Marit
Medlem

Marit sin avatar

Alder: 57
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Så var det ukens nest siste dag igjen.

Er helt frik, og bruker altfor mazzzzzzze tid her inne.

Men det er ett godt sted å være.

Skal gi meg nå tror jeg

Men man skal aldri si aldri.

Håper dere alle har det bra,

det har jeg det i dag.

Så nå vet dere det

KOOOOOZZZZZ til ALLE SAMMEN.

Gammel 29-08-04, 12:12   #532
melene
Medlem

melene sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Eskapisme

Var på vei inn på soverommet for å bruke en regntung søndags formiddag til å rydde i garderoben. Min garderobe består av for store klær, (JIPPI), for små klær(OM jeg blir så slank igen, er de fortsatt "in"?), noen nye fine som passer akkurat nå, og noen gamle store/små det er knytte føleleser til (som derfor er vanskelige å kvitte seg med), noen som jeg burde bruke fordi de er nye og dyre (men som jeg innser var tåpelige kjøp, liker jo ikke den stilen i det hele tatt), osv. osv.

Som dere skjønner, jobben med å donere til Fretex vil bli hard. Og når PC'en samtidig står rett utenfor soveromsdøren, spørs det hvorfor jeg er på nett akkurat nå. Er det "Flukten fra Alcatraz(plagg-utvelgelsen)", eller behovet for å sjekke innlegg på lavkarbo.no?

Jeg tror jeg vet svaret... Men NÅ fortsetter jeg mot soverommet.

Lykke til med 1000-tråden

melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD
Gammel 29-08-04, 12:36   #533
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jaaaaaa, det var et flott ord......eskapisme !!!
Tror jeg må ta en ny runde snart. Såvidt inni str. 40 må jeg nok vente litt. Str. 42 er fin enda. Genserne passer enda (de kan jo godt være store ikke sant). Alle bukser i str. 44 og over forsvant i "ferie eskapisten" - sammen med masse andre plagg. Gikk helt av skaftet i går etter hyperrask handletur til H&M for å finne ny svart billig bukse i mindre størrelse... (249 er grei pris for noen måneders bruk). H&M størrelse 40 glei på gitt. Og da jeg kom hjem tok jeg motet til meg og prøvde klær fra "for lite" delen av skapet. Mye ble flyttet til "passer" delen. Og noen få ble faktisnk flyttet over til "litt for stor" - "mye for stor" er Fretex. Og det betyr at et ikke er noen vei tilbake....... om jeg ikke vil gå naken da...... og det tror jeg jammen ikke hadde vært så populært !! Skinnet mitt har nemlig ikke fulgt med resten av kroppen (inni skinnet) og holder fremdeles str. 46-44 i et mer eller mindre fast "grep".......Cellulittene holder grepet i gropene sine.....

Så nå skal jeg heller ta en tur i dusjen og børste og børste og børste etterpå. Tørrbørsting skal være godt for å stramme opp slapp hud har jeg lest et sted.....

.....og så skal jeg spise lunch......

...og Melene..... 1.68 lav ????? Du er søren meg minst 6 cm høyere enn meg jo !! Du er ikke lav når du er 1.68 !!!
Bare spør Anne .... santvel Anne at det er HØYT med 1.68 !!! Aaaaaannnneeeeeee !!!!!!

Gammel 29-08-04, 13:24   #534
melene
Medlem

melene sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Ok, jeg er 1.68 høy. Men det var bare fordi det er standard å si høy, at jeg skrev lav... Og så må det jo sies at jeg ikke føler meg særlig høy når jeg er gift med en på 1.90

Jeg gjennomførte oppryddingen med stil, nå har jeg t.o.m. en helt tom kommodeskuff, og det er ufattelig deilig. Og så har jeg tatt vare på litt str. 44, som jeg kan bruke i dag og, og resten er bare 40/42, pluss at jeg satt følelsene helt til sides. Kastet den sorte "Banana Republic" fløyels-buksen jeg har kost meg meg i 1 1/2 år, som kostet 6 dollar på Katy (U know...). Buksen var bare så ideell super, min favorittbukse gjennom tidene. men her i vår fikk jeg et miksoskopisk hull i den, og sortfargen forandret seg de siste ukene til litt rusten på lårene. Og i dag har jeg innsett at livet må gå videre og der vil komme nye perfekte tilbud og modeller.. Bye Bye love...

Nå eskaperte (flyktet) jeg igjen, bort fra haugen med det som skal posepakkes til Fretex, ut døren og ned ved skrivebordet. Jada, jeg vet at jeg må fullføre jobben nå, ellers blir gubben gretten over en haug ubrukelig tøy som okkuperer gulvet akkurat der han må gå for å legge seg...

Og snart kan jeg sette meg ned og være kjempefornøyd med meg selv.

Deilig!

melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD
Gammel 29-08-04, 13:27   #535
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Grønne prikker man ikke har. Til Lise

Av og til skulle man hatt noen grønne prikker på lager. Sånne reserveprikker. Når alt er brukt opp og det er en evighet til nesten gang man får lov å gi den ene eller andre en prikk. Det er nemlig utrolig frustrerende når man i sin glede har lyst å gi en prikk, ja faktisk noen ganger har jeg lyst til å gi TI PRIKKER.... og så har jeg ingen igjen å gi. Klart man kan skrive en mail, eller en melding også da. Men av og til har jeg lyst til å gi PRIKKER!! .... Og så har jeg ingen. Akkurat i dag var det Lise som skulle hatt en god del prikker av meg. For akkurat i dag så har Lise imponert meg grådig. Både meg sang til Fedonisten, men også for sitt evige engasjement, gode råd, omsorg, varme og kunnskaper hun alltid øser av seg. Du skulle hatt en kjempestor klem av meg i dag Lise!

Så desverre Lise... noe prikker får du ikke. Men du får disse ordene istedet.
C

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-08-04, 20:53   #536
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Bare spør Anne .... santvel Anne at det er HØYT med 1.68 !!! Aaaaaannnneeeeeee !!!!!!

JAAAAAAA.....1.68 er kjempehøyt. Det er sant det Nille. Og du er jo myyyye høyere enn meg, så jeg vet. 1.58 er jeg ....det er lavt det. Hadde jeg vært 1.68 så hadde jeg nesten hatt grei vekt også men jeg skjønner det er vekta jeg må gjøre noe med......

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Gammel 30-08-04, 13:43   #537
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Er bare så vidt innom på tampen her...... skal være på jobb om 20 minutter og burde vært i bilen nå.

Har vært hos tannlegen i dag og verker i hele tanngarden. Har tatt 2 piller med rød trekant og må nok ta med meg noen fler på jobb

Hvis noen lurer på hvorfor jeg er helt i ørska har jeg iallefall en god unnskyldning....og hvite fine tenner !!

Kommer innom i pausen på jobben om jeg får tid ! Det er jo MUP'e dag i dag og det må jo kommenteres og heies på

Gammel 01-09-04, 13:01   #538
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Da er det ikke skrevet noe her på en stund igjen,så kanskje jeg må starte denne gangen? Nå holder vi på å pakke ting og møbler,skal nemlig flytte vekk for par år Forlate dette koselige huset vårt mot en studentleilighet med ett soverom!Det som er mest leit er jo at poden må slutte i barnehagen og begynne i en ny,men det går seg vel til..Her hvor vi bor er det skikkelig nedgangstider og fraflytting,men vi tar sikte på å komme tilbake etterhvert.Vi har bredbånd i leiligheten også,så jeg skal nok følge med her videre

Nå gjenstår det bare å finne tilhenger og finne en dag når vi faktisk skal flytte.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 09-09-04, 17:40   #539
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nå må dere våkne - det er kjempelenge siden det har vært noe aktivitet å snakke om her!!! Javisst er jeg klar over at jeg sitter i glassbur, men et sted skal man jo sitte. I glass kommer i hvert fall lyset inn - i motsetning til om man sitter i en bunker under jorda.

Derfor kaster jeg stein som bare det - og lar det single rundt meg!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 09-09-04, 18:45   #540
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

ÆÆÆÆÆSJ.... Jeg er kvalm!!! Er redd jeg er i ferd med å bli smittet av lillemor som har ligget her med forkjølelse feber og diare i tre dager. Dette var ikke med i programmet mitt for dagen. Jeg står nemlig på farten til å trene vannaerobic jeg. Det ser ut til at jeg må ta sengen i stedet. Uff. Kjedelig. Var dette femti ord mon tro?

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 09-09-04, 20:33   #541
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jammen atte jeg har jo ikke kjedet meg jo...
Og det gjør jeg fortsatt ikke her jeg sitter og ser hvordan Fedonisten sitter i domkirkeoden og kaster stein så det singler rundt henne,- særlig ikke når jeg tenker på at et av glassene koster ca 100.00 (var det ikke noe sånnt? Må sjekke bildet jeg har tatt )

Nå skal jeg spise litt (ikke noen overraskelse tenker jeg...) og så skal vi pakke og rydde slik at alt er klart så vi kan dra til Bergen i måren rett etter skolen..

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 09-09-04, 20:52   #542
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Lise da! Det er leeeeenge siden dette var en kjede-seg-tråd!! Er du blitt glemsk på dine unge dager? Dette er jo en tråd for å få en fest det vettu!! Dessuten kaster jeg ikke stein fra Hamardomen da - får være måte på! Nei, det er nok mer et bittelite drivhus jeg sitter og kaster stein i - og da "gjør det vel ikke så farlig"?

God tur til Bergen i morgen da! Kjør forsiktig - det er kanskje fotobokser langs veien.....

Gammel 09-09-04, 21:41   #543
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Det var nok jeg og ikke dattere'n til MHM som skulle ha sprayet meg med det insektsmiddelet. Når vi kom hjem fra ferie på tirsdag så raste vi over hagen en runde, for å bli kvitt litt gress og ugress.

Det jeg ikke visste var at ca 1 mill med knott hadde tatt hus i en av buskene her, og den var jeg borti. Resultat: Hodet fullt av knottstikk...ca 50 og jeg holder på å bli gal. Tror jeg må smøre inn hele hodet med Eurax. Jeg reagerer så voldsomt på mygg og knott, så dette var litt for j.....Store stikk...Hjeeeelp.....
Kanskje det er fargen de liker eller nei...fikk noen på armen også...

Gammel 09-09-04, 22:51   #544
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

I kveld har jeg sitti med perlene mine igjen. Ikke laget så mye - bare et helt håpløst armbånd.... men jeg har ryddet i dem. Da begynner det å bli en anseelig mengde skjønner'u - når'n må rydde i perlene sine. Så på "24" samtidig da - så det er kanskje ikke så rart at det både tok tid og at resultatet ble heller miserabelt..... Det gjø'kke no' - bare'n har det arti', sier nå jeg.

Også er det viktig - siden jeg sitter i glasshus mener jeg - at jeg ikke kaster perler for svin når jeg er så godt i gang med kastinga......

Anne: Er neglene dine omtrent sånn lilla?

Gammel 09-09-04, 23:00   #545
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Anne: Er neglene dine omtrent sånn lilla?

Fin farge?
...så flink du er til å rydde ...Koser du deg da? Litt godt å få sitte med sånt, synes jeg ihvertfall Litt bra for "tankevandringen". Ta bildet av det du lager en gang da og legg ut her så vi får se. Pls.

Oiii...jeg må skrive mer, for det er jo 1000tråden jeg har svart på..

Gammel 09-09-04, 23:06   #546
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

VÆLDI FIN FARGE!

Kan nok ikke love at det blir noen bilder av produktene her i forumet. De blir stort sett liggende i "kassa mi" i boden min. Men jeg koser meg fælt ja. Tror jeg kunne brukt flere tusen kroner på å kjøpe "hobby-ting" hvis jeg hadde hatt pengene tilgjengelig. Syns det er så morsomt - men jeg er skrekkelig klønete da, så det er liksom mer shoppinga jeg er flink til......

Syns det er skrekkelig liten aktivitet her om dagen jeg - hva driver folk med'a???

Gammel 09-09-04, 23:14   #547
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Yes. Fedonisten er flink.

Hun finner de positive sidene sine. Sånn skal det være. Det er jo det vi snakker om hele tiden. Finn frem til dine positive sider. Og er du flink til å shoppe-så er du flink til å shoppe.Si det msnge ganger og du blir enda bedre, til både det og alt annet

Gammel 09-09-04, 23:20   #548
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Hmmm. DET var et godt råd! Kanskje jeg skal ha det som affirmasjon en stund? Da blir nok HI HO SILVER veldig glad....

Jeg har forresten lært ei ny regle i dag - og den vil jeg selvfølgelig veldig gjerne dele med dere Fordi den er så.....eh.....fin?

Lang, lang rekke
gutta er så frekke
vet du hva de gjorde
bæsja under bordet
vet du hva de fikk
bleie i butikk!

Lang, lang rekke
jentene er så snille
vet du hva de gjorde
tørka under bordet
vet du hva de fikk
kjærlighet i butikk!

Den tenker jeg dere får mye bruk for!?....

Gammel 09-09-04, 23:37   #549
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Hva jeg har drivi med i dag ???

Jeg er sykemeldt og har fått streng beskjed om å hvile. Og det var planen min idag. Helt til lunchtid da jeg var inne på kjøkkenet for å fikse mat. La merke til at døra til fryser'n sto på gløtt. Vel, JEG har ikke vært inne i den på et par dager... Nå hadde den stått oppe x-antall timer og det var masse is. Så mye at det ikke gikk an å lukke døra. HARD is ! Da var det bare en ting å gjøre da. Alle varer ut (de som ikke var frosset fast). Store gryter med kokende vann på skift inne i skapet for å smelte isen fortest mulig. Og jeg sittende i en stol foran, med føneren på full guffe. Vet det ikke er den rette måten å gjøre det på, men den er effektiv og det går mye fortere. Kombinert kjøl/fryseskapet er over 12 år gammelt og må skiftes ut snart. Neste gang skal jeg ha et av de skapene som iser seg av sjøl !!

Jeg fikk hvile litt innimellom - på sofaen. Men lunchen ble en pakke med smeltede bringebær jeg glemte på benken.......og den siste av muffinsene - og en tomat ! Og da min kjære kom hjem fra jobb tok han over og fikset resten !

Gammel 10-09-04, 07:44   #550
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Det mest fasinerende med barn - må jo være tanker, logikk og resonnement. Sånn som bare barn kan.

Jeg våknet av et kjempe-høyt "BØ" i dag tidlig - eller for meg var det fortsatt natta. Forklarte at det var natta og at vi måtte sove litt til + at jeg selvfølgelig klarte å slenge på en kommentar om at jeg ikke likte å bli skremt....

"Jammen det var jo derfor jeg sa bø - så du ikke skulle skvette..... dessuten spretter bare øya mine opp hele tiden, og de hører ikke etter når jeg sier at dem skal sove. Har øyer ører mamma?"

God morgen - dagen hadde visst startet uten meg.

Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.