| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2013
![]() |
Kroppen etter vekttapPå mitt tyngste var jeg 115kg. Jeg har strekkmerker over hele magen, på hoftene og armene. Egentlig overalt. Disse fikk jeg når jeg var ganske ung, og de er allerede blitt lysere i farge, men er redd de vil bli mer tydelig jo mer vekt jeg mister pga løs hud. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo?
|
|
|
#2 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kroppen etter vekttapDet gikk litt i rykk og napp: gikk jeg ned mye over kortere tid, så jeg det også på kroppen - at magen ble slapp, huden rynka seg og at strekkmerker og sånn dermed ble tydeligere. Men så stramma det seg inn igjen over tid, og sånn har det gått hele veien. Strekkmerker blir jeg nok aldri kvitt, men de lysner jo etterhvert, og så blir det så bra som det kan bli - uten kirurgi i mitt tilfelle, og det man ikke kan gjøre noe med, må man (dessverre?!) bare lære seg å leve med. Jeg har aldri stressa noe med sol og selvbruning, men har blitt mer chill med å breie meg på stranda, og sånn sett fått min dose farge i sommerhalvåret. Men så klart, om man vil og har muligheter finnes det flere måter å gjøre det beste ut av ting! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Betennelser i kroppen og betennelsesdempende, føre til mindre vekttap? | Peppa Gris | Fysisk og mental helse | 6 | 28-09-11 16:52 |
| Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen? | Photobscura | Lavkarbo generelt | 26 | 04-05-08 22:43 |
| Stagnasjon i vekttap etter 2 uker alt? | Happy H | Ketolysekuren | 11 | 25-04-08 14:33 |
| Vondt i kroppen etter utskeielse | MorStine | Fysisk og mental helse | 10 | 02-01-08 17:04 |
| Utseende etter vekttap | Murmeline | Ketolysekuren | 5 | 31-08-07 11:29 |