|
|
#101 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Februartrening 2012For en puslete treningsuke! 30 min ellipsemaskin på tirsdag, 15 min ellipsemaskin og 45 min styrke (helkropp) i dag. Jeg er likevel relativt fornøyd. Jeg har en luftveisinfeksjon og skal ikke pushe så hardt på kondisjonstreninga. 2011-Brokkoli ville sagt "uff, da kan jeg ikke trene |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon
|
|
|
#102 |
|
Gjest
|
Sv: Februartrening 2012
Så bra. Da går det i riktig retning brokkoli! innstilling har mye å si. |
|
|
|
#103 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg digger 2012- Brokkoli! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#104 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 42
![]() ![]() ![]() |
Sv: Februartrening 20122 uka jeg har trent, gjennomført 4 økter denne uka og er fornøyd med det
Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett
|
|
|
#105 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Februartrening 20121 time power yoga i dag. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening.
|
|
|
#106 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Februartrening 2012104 minutter på random på mølla. Prikkfritt i sone 1 (bare noen få "topper" over i bunnen av sone2) og glimrende for akillesen som faktisk har forsøkt å minne meg på at jeg ikke er 18 lenger. 2x5 jerk-shoulderpress med 12kg kettlebell. Og plankene tildligere i dag, da.
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#107 |
|
Gjest
|
Er litt pust og pes her nå. Er på mølla. Løper i 7min og deretter går i 3min. Sånn skal jeg holde på nå i 2,5 timer. Aldri over 72% i puls. Dette er god langkjøring og restitusjon/fatburning. |
|
|
|
#108 |
|
Seniormedlem
Jeg ser da at kona di har begynt å spre litt forsiktig treningskunnskap inne på et annet forum, så hun kan da ikke mene at alt det du finner på er like dumt.
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#109 |
|
Gjest
|
Hun er mer forsiktig og ydmyk enn meg så det lykkes hun nok med. hehe. |
|
|
|
#110 |
|
Seniormedlem
Jeg leser bare der inne, er ikke aktiv... så du får hilse selv.
|
|
|
#111 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Februartrening 201250 min på mølla før middag idag! Så da er to puslete økter tatt igjen med en litt lenger. Rakk ikke noe styrke idag da |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og trening
|
|
|
#112 |
|
Gjest
|
Aiaiai! Veldig bra og fin fremgang også. Dette lover godt, du er da jammen ikke så dårlig form heller da når du fikser 6,5km på 45 min. Jeg kjenner mange som IKKE klarer det. |
|
|
|
#113 |
|
Gjest
|
Sv: Februartrening 2012Sist redigert av ToreH : 05-02-12 kl 00:29. Årsak: æ fucka te daton! rætta opp no langard hehe |
|
|
|
#116 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 42
![]() ![]() ![]() |
Sv: Februartrening 2012Aner ikke om det er treninga som har påvirka, men plutselig gikk jeg ned 1,4 kg siden søndag!!!
Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett
|
|
|
#117 |
|
Seniormedlem
Sv: Februartrening 2012Jeg syklet i går, i en times tid, på rulla. Og så på Hangover 2. Jeg lo så godt et par ganger at jeg holdt på å falle av sykkelen. Skulle egentlig sykle lenger, i hvert fall hele filmen, men grunnet litt innstillingsproblemer, skifting av rullesykkel og diverse diverse ble det ikke lenger. Jeg våknet i dag, så da konkluderer jeg med at det ikke var farlig. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Gjest
|
Uææ, sykkeltiss er jo bare vrææl. På de første turene før "piper`n" har blitt vant til repeterende bevegelser på et hardt sete så kjenner jeg absolutt ingenting. Null, nada, zipp, nothing. Ikke om så en geitekilling tok feil av spenene til mora si ville ha hjulpet. |
|
|
|
#119 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon
|
|
|
#121 |
|
Seniormedlem
Sv: Februartrening 2012Bedre å sykle med padding enn drakt og høye hæler i hvert fall. Men jeg føler seriøst at jeg har driti i buksa med slike bukser, pute mellom beina, går som om jeg har skikkelig utstyr der nede. Nei, uff a meien! Men man blir vant til både sete, tiss og padding bare man tar det over tid. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Februartrening 2012 |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
|
|
|
#123 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Februartrening 2012Jeg har gjort unna dagens planlagte økt med litt forandring. Ble 50 minutter på ergometersykkelen. Høy fart og innlagte intervaller. Lå på 80% av makspuls (ca) på alle intervaller og holder godt. Er fornøyd med det! Etter sykkelturen var det 75 minutter med en salig blanding av yoga og pilates som ventet. En utrolig deilig og effektiv time. Hjelpes så tunge pilatesøvelser.... det skrek i mage og midje....oh my! |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Gjest
|
RAW! Sagt det før og sier det igjen, du er jammen treningsivrig! Eksempel til etterfølge for oss andre som forsøker imponere med treningsdata |
|
|
|
#125 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Tusen takk! Alltid hyggelig med gode ord! |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny Giv 2012, blir DU med? | Kanutten | Lavkarbo generelt | 457 | 07-08-12 18:16 |
| Ryp 2012 | Aline | Trening | 171 | 10-05-12 22:28 |
| Januartrening 2012 | ToreH | Trening | 408 | 01-02-12 19:38 |