Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Februartrening 2012

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-02-12, 15:28   #101
Brokkoli
Medlem

Brokkoli sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Februartrening 2012

For en puslete treningsuke! 30 min ellipsemaskin på tirsdag, 15 min ellipsemaskin og 45 min styrke (helkropp) i dag. Jeg er likevel relativt fornøyd. Jeg har en luftveisinfeksjon og skal ikke pushe så hardt på kondisjonstreninga. 2011-Brokkoli ville sagt "uff, da kan jeg ikke trene ", 2012-Brokkoli sier "da får jeg heller ta en styrkeøkt da".

Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 15:32   #102
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

For en puslete treningsuke! 30 min ellipsemaskin på tirsdag, 15 min ellipsemaskin og 45 min styrke (helkropp) i dag. Jeg er likevel relativt fornøyd. Jeg har en luftveisinfeksjon og skal ikke pushe så hardt på kondisjonstreninga. 2011-Brokkoli ville sagt "uff, da kan jeg ikke trene ", 2012-Brokkoli sier "da får jeg heller ta en styrkeøkt da".

Så bra. Da går det i riktig retning brokkoli! innstilling har mye å si.

Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 16:33   #103
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Jeg digger 2012- Brokkoli!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 17:21   #104
Albatross
Seniormedlem

Albatross sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 42
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

2 uka jeg har trent, gjennomført 4 økter denne uka og er fornøyd med det

Gammel 04-02-12, 18:36   #105
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

1 time power yoga i dag.

Liiker godt!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:36   #106
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

104 minutter på random på mølla. Prikkfritt i sone 1 (bare noen få "topper" over i bunnen av sone2) og glimrende for akillesen som faktisk har forsøkt å minne meg på at jeg ikke er 18 lenger. 2x5 jerk-shoulderpress med 12kg kettlebell. Og plankene tildligere i dag, da.
Nå er det lørdagsgodtetid.

Hyper - glimrende tiltak dette. (Ja, intensjonell feilstaving.)

Gammel 04-02-12, 19:58   #107
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

104 minutter på random på mølla. Prikkfritt i sone 1 (bare noen få "topper" over i bunnen av sone2) og glimrende for akillesen som faktisk har forsøkt å minne meg på at jeg ikke er 18 lenger. 2x5 jerk-shoulderpress med 12kg kettlebell. Og plankene tildligere i dag, da.
Nå er det lørdagsgodtetid.

Hyper - glimrende tiltak dette. (Ja, intensjonell feilstaving.)

Er litt pust og pes her nå. Er på mølla. Løper i 7min og deretter går i 3min. Sånn skal jeg holde på nå i 2,5 timer. Aldri over 72% i puls. Dette er god langkjøring og restitusjon/fatburning.
Du trener veldig riktig nå smgj. Imponerende og dette gir resultater. Gidder du skryte litt til kona også? Si at jeg er litt kjekk, snill og er skikkelig mann liksom? Please...

Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:06   #108
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Er litt pust og pes her nå. Er på mølla. Løper i 7min og deretter går i 3min. Sånn skal jeg holde på nå i 2,5 timer. Aldri over 72% i puls. Dette er god langkjøring og restitusjon/fatburning.
Du trener veldig riktig nå smgj. Imponerende og dette gir resultater. Gidder du skryte litt til kona også? Si at jeg er litt kjekk, snill og er skikkelig mann liksom? Please...

Jeg ser da at kona di har begynt å spre litt forsiktig treningskunnskap inne på et annet forum, så hun kan da ikke mene at alt det du finner på er like dumt.

Gammel 04-02-12, 21:12   #109
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg ser da at kona di har begynt å spre litt forsiktig treningskunnskap inne på et annet forum, så hun kan da ikke mene at alt det du finner på er like dumt.

Hun er mer forsiktig og ydmyk enn meg så det lykkes hun nok med. hehe.
Hils henne da.

Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:43   #110
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Hun er mer forsiktig og ydmyk enn meg så det lykkes hun nok med. hehe.
Hils henne da.

Jeg leser bare der inne, er ikke aktiv... så du får hilse selv.

Gammel 04-02-12, 22:00   #111
Tiny<3
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2012
Tiny<3 er på en erverdig vei

50 min på mølla før middag idag! Så da er to puslete økter tatt igjen med en litt lenger. Rakk ikke noe styrke idag da

Ny rekord også: 6,5 km på 45 min (brukte 46 min på 6 km på mandag)

Tiny<3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og trening Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 22:54   #112
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Tiny<3, her.

50 min på mølla før middag idag! Så da er to puslete økter tatt igjen med en litt lenger. Rakk ikke noe styrke idag da

Ny rekord også: 6,5 km på 45 min (brukte 46 min på 6 km på mandag)

Aiaiai! Veldig bra og fin fremgang også. Dette lover godt, du er da jammen ikke så dårlig form heller da når du fikser 6,5km på 45 min. Jeg kjenner mange som IKKE klarer det.

Stå på videre Tiny og husk har du først begynt å poste her inne, så må du fortsette, hvis ikke kommer vi og tar deg!

Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 23:42   #113
ToreH
Gjest

4.feb:

Rolig langtur på mølla.
2t15min i sone i1. Fikk sett 1,5 film, kjeeeedelig!

Sist redigert av ToreH : 05-02-12 kl 00:29. Årsak: æ fucka te daton! rætta opp no langard hehe
  Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 23:45   #114
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

4.jan:

Rolig langtur på mølla.
2t15min i sone i1. Fikk sett 1,5 film, kjeeeedelig!

Jeg for min del, har 4feb i dag

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 23:47   #115
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg for min del, har 4feb i dag

Done!

Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 12:37   #116
Albatross
Seniormedlem

Albatross sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 42
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Aner ikke om det er treninga som har påvirka, men plutselig gikk jeg ned 1,4 kg siden søndag!!!

Gammel 05-02-12, 12:52   #117
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Jeg syklet i går, i en times tid, på rulla. Og så på Hangover 2. Jeg lo så godt et par ganger at jeg holdt på å falle av sykkelen. Skulle egentlig sykle lenger, i hvert fall hele filmen, men grunnet litt innstillingsproblemer, skifting av rullesykkel og diverse diverse ble det ikke lenger. Jeg våknet i dag, så da konkluderer jeg med at det ikke var farlig.

I dag, sier du? Hva skal jeg gjøre i dag? Jo, jeg skal trene rumpa med å løpe i trapper opp og ned. Kanskje se ferdig filmen, på rulla.... om jeg orker. Et skikkelig bad tilfelle av sykkeltiss på grunn av nytt sete. "Bruk sykkelbukse med padding" hører jeg noen mumler. Vel: sykkelbukser med padding er for pinlger! Kan til nød brukes over lengre turer (og med lengre mener jeg godt over 2 timer).

P.S. Sistnevnte er fordi MrSil sier at ekte syklister tenner litt på smerter, og jeg vil jo gjerne være litt kul.

Gammel 05-02-12, 14:03   #118
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Kanskje se ferdig filmen, på rulla.... om jeg orker. Et skikkelig bad tilfelle av sykkeltiss på grunn av nytt sete. "Bruk sykkelbukse med padding" hører jeg noen mumler. Vel: sykkelbukser med padding er for pinlger! Kan til nød brukes over lengre turer (og med lengre mener jeg godt over 2 timer).

P.S. Sistnevnte er fordi MrSil sier at ekte syklister tenner litt på smerter, og jeg vil jo gjerne være litt kul.

Uææ, sykkeltiss er jo bare vrææl. På de første turene før "piper`n" har blitt vant til repeterende bevegelser på et hardt sete så kjenner jeg absolutt ingenting. Null, nada, zipp, nothing. Ikke om så en geitekilling tok feil av spenene til mora si ville ha hjulpet.
Nei, her i gården er det paddingbukse som gjelder ja...

Men kjære Qlio, jeg setter umåtelig pris på å ligge på hjul bak damer i Birken uten padding i buksa si når de reiser på ræva for å tråkke til i oppoverbakkene

Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 14:06   #119
Brokkoli
Medlem

Brokkoli sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Men kjære Qlio, jeg setter umåtelig pris på å ligge på hjul bak damer i Birken uten padding i buksa si når de reiser på ræva for å tråkke til i oppoverbakkene

Her sier jeg som Nellie! Gammelgris

Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 14:08   #120
ToreH
Gjest

Her sier jeg som Nellie! Gammelgris

Alle menn er sånn, innerst inne....

Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 14:12   #121
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Bedre å sykle med padding enn drakt og høye hæler i hvert fall. Men jeg føler seriøst at jeg har driti i buksa med slike bukser, pute mellom beina, går som om jeg har skikkelig utstyr der nede. Nei, uff a meien! Men man blir vant til både sete, tiss og padding bare man tar det over tid.

Og ja, undertegnede har syklet i drakt og høye hæler fra et hotell til kontoret. Hører med til historien at jeg syklet til jobb, dusjet pg skiftet på hotellet, jobbet litt og syklet (3 min) til kontoret etterpå. Tror fire stykk lo på seg et brokk når jeg la i vei og en bil kjørte nesten av veien (tenkte jo ikke på at kombinasjonen kort skjørt og tråkk ga mer innsyn enn planlagt).

Siden jeg er småkvalm (psykisk?) utsettes trening.

Gammel 05-02-12, 15:48   #122
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Klattring i dag. Familieaktivitet. Men 10 runder i veggen for meg og armene kjennes godt, så TRENING ble det på alle.
3/2: 25 min Jillian (170 kcal)
- div. møkking og dyrestell
- 10086 skritt
4/2: 5371 skritt
5/2: 50 min klattring (sånn ca. 2,5 timer til sammen for hele gjengen...)

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 15:51   #123
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Jeg har gjort unna dagens planlagte økt med litt forandring. Ble 50 minutter på ergometersykkelen. Høy fart og innlagte intervaller. Lå på 80% av makspuls (ca) på alle intervaller og holder godt. Er fornøyd med det! Etter sykkelturen var det 75 minutter med en salig blanding av yoga og pilates som ventet. En utrolig deilig og effektiv time. Hjelpes så tunge pilatesøvelser.... det skrek i mage og midje....oh my!

Har kommet i mål med ukens plan og har nå unnagjort 565 minutter så langt i februar.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 19:14   #124
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Jeg har gjort unna dagens planlagte økt med litt forandring. Ble 50 minutter på ergometersykkelen. Høy fart og innlagte intervaller. Lå på 80% av makspuls (ca) på alle intervaller og holder godt. Er fornøyd med det! Etter sykkelturen var det 75 minutter med en salig blanding av yoga og pilates som ventet. En utrolig deilig og effektiv time. Hjelpes så tunge pilatesøvelser.... det skrek i mage og midje....oh my!

Har kommet i mål med ukens plan og har nå unnagjort 565 minutter så langt i februar.

RAW! Sagt det før og sier det igjen, du er jammen treningsivrig! Eksempel til etterfølge for oss andre som forsøker imponere med treningsdata
Stå på Lindermor!

Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 19:35   #125
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

RAW! Sagt det før og sier det igjen, du er jammen treningsivrig! Eksempel til etterfølge for oss andre som forsøker imponere med treningsdata
Stå på Lindermor!

Tusen takk! Alltid hyggelig med gode ord!

Ingen imponerende lister og tilbakemeldinger fra denne damen, men jeg gjør det jeg skal og det holder det!

Stå på du og dere andre også! Flinkiser hele gjengen!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny Giv 2012, blir DU med? Kanutten Lavkarbo generelt 457 07-08-12 18:16
Ryp 2012 Aline Trening 171 10-05-12 22:28
Januartrening 2012 ToreH Trening 408 01-02-12 19:38

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.