|
|
#4401 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Håper det, men det har aldri vært noen hus til salgs med så høy pris her i bygda.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#4402 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?WOW!For et flott hus Sanna! Svaret er ja fra meg, der kunne jeg tenkt meg å bo! Håper inderlig dere får en kjøper. |
|
|
|
#4403 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg har også vasket i dag, deilig å møte en ny uke med rent hus |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#4404 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ti |
|
|
|
#4405 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen - ønsker dere en god dag!
Salmiakk og vann er mer enn godt nok - helt enig med det, det bruker jeg også, gammeldags opplært vet du |
|
|
|
|
|
#4406 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Bente: Jeg hadde glatt betalt 600 kr for å få vinduene vasket! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
|
|
|
#4407 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nyt mandagen din, Maria, og planlegg en deilig uke |
|
|
|
|
|
#4408 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg ringte og bestilte vindusvask utvendig i dag jeg, bestilte abonement, slik at de kommer og vasker vinduene hver 4. måned, og trengs det oftere kan jeg bare ringe og be dem komme. Så slipper jeg tenke mer på utvendig vindusvask, en stressfaktor mindre for 1650 kr i året |
|
|
|
|
|
#4409 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
Hvor mange vinduer har du da Bente? Synes det var billig jeg; er det privat eller firma da? Finnes det her også tror du? Jeg kjente at jeg fikk litt lyst på en vindusvask liksom... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#4410 |
|
Medlem
![]() |
Høstferie du liksom! Pøsj. Jeg er en sånn work-aholic (som Bente og deg kanskje?). Her går det unna, som alltid - også slenger jeg innom hytta når arbeidsdagen gir rom for det, eller henter meg inn med en tur i skogen. Har ikke fått jaktet (som er "høst-syssel" nr 1 på tre år nå
I'm back ja, - og nesten tilbake i gjenge.. Har vært litt fraværende på mange måter i det siste, som jeg sa tidligere så savner jeg A4 livet mitt. |
|
|
|
|
|
#4411 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heisann. Kom meg ikke inn før nå jeg. Sovna på bussen til jobb i morges, og fikk selskap på tur tilbake. Det høres ut som du har et gigantisk hus for deg selv Bente; men jeg skjønner følelsen av luft ja! |
|
|
|
#4412 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ha ha ha; denne var god! Æ bruke goggle te alt! |
|
|
|
#4413 |
|
Medlem
![]() |
Spise tapas på Vann & brød på Grønland? Lørdag klokken 17.00? |
|
|
|
|
|
#4414 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kl 17 er overkommelig for meg; Norwegian har et fly kl 15, og da er jeg i Oslo ca kl 1630. Sas har avgang en halv time senere + ett par timer tidligere. Den kan være litt drøy mtp julebord kvelden før |
|
|
|
#4415 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Da har jeg vært og fått svingt litt på meg. |
|
|
|
|
|
#4416 |
|
Medlem
![]() |
Men hva skal til for at du føler det er sikkert da Dollsine? |
|
|
|
|
|
#4417 |
|
Medlem
![]() |
19 vinduer? Gosj! Men da må jo det være superbillig med den prisen? Vet de liksom at de ikke kommer til å rekke opp - eller kan de doble prisen da? |
|
|
|
|
|
#4418 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hva som skal til for at jeg skal være sikker? Elementært Ms Nok: at folk kommer og at det blir treff |
|
|
|
#4419 |
|
Seniormedlem
De kom og så da de vasket her sist - og da flyttet jeg og bestilte både til huset jeg flyttet ut av og huset jeg flyttet inn i. Det huset jeg flyttet inn i så helt jævlig ut så alt måtte vaskes, men folkene jeg kjøpte av er nå mine nærmeste naboer, de har bygd hus på en del av tomta som var til dette huset en gang i tiden, så jeg gadd ikke krangle med dem om husvask. Og de er faktisk veldig trivelige naboer da. Da jeg ba om tilbud sa jeg at jeg ville vurdere å bruke dem flere ganger hvis jeg fikk en god pris. De har jo skikkelig utstyr med lange skaft som kan dras ut - det blir jo ikke perfekt vasket på den måten, men uansett bedre enn jeg greier selv ved å gå til anskaffelse at et ti meter langt skaft.... |
|
|
|
|
|
#4420 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Huff da Bente. Sånn skal ingen ha det på jobb! Har du tatt det opp med fagforening eller andre som kan bistå deg? |
|
|
|
#4421 |
|
Seniormedlem
Har snakket med fagforeningen, de gir meg full støtte i det saken gjelder, men sier jeg bør prøve å ta det linjevei først, at det vil skape veldig mye støy for meg hvis de blir direkte involvert. Har også snakket med de som var på møtet, og de gir meg full støtte. Men når lederen min har bestemt seg for å fryse meg fullstendig ut etter at jeg tok dette opp, og leders leder nærmest ignorerer meg, så er det fader meg ikke enkelt. Jeg er bare helt totalt pumpet, gruer meg til å gå på jobb, sliter med nakkesmerter og hodepine, tar paracet og lange bad for å bøte på smertene. Vet det er 100% psykisk stressrelatert smerte, men det sliter like mye likevel.... Blæææææ, nå skal jeg ikke snakke mer om det |
|
|
|
|
|
#4422 |
|
Medlem
![]() |
Få deg hjelp!! Enten av de andre som var helt enig med deg når dette startet eller av foreningen. Sender varme tanker og stor klem, skal heie på deg jeg - som dere gjorde med meg på søndagen. Tenk at du har oss i lommen, kun noen tastetrykk unna veit du. Oki?
Åh - jeg ramlet litt ned i den litt naive opptimistfellen igjen jeg. Var liksom helt sikker på at det ble noe av. At vi hadde bestemt oss ferdig på et vis. Tenkte bare om meg selv, at hvis vi ikke sier en tid og et sted så oppleves avtalen som en smule "ullen" og da er det fort gjort å finne på noe annet fordi vi ikke vet hvor moro vi vil få det. |
|
|
|
|
|
#4423 |
|
Medlem
![]() |
Så meldingen din etter at jeg postet. Jeg skal ikke snakke om det mere før du er klar. Si i fra om det er noe jeg kan hjelpe deg med, - ideer eller bare å ta i mot litt gruff når du vil lette på steamen. |
|
|
|
|
|
#4424 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Det høres jo ut som du har gått linjevei vennen. Og når det ikke fungerte, så må du prøve noe annet.Da er det på tide fagforeningen kommer på banen . Personalavdeling? Verneombud? Din lege? Og som Ms Nok sier, du har også oss. Like nedi lomma. Klem til deg! |
|
|
|
#4425 |
|
Gjest
|
Stedet er ok for min del. Det var vel det som ble foreslått tidligere også? |
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |