Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-10-11, 21:55   #4126
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dollsine:
Oppdaget plutselig justeringen i signaturen din - HAHAHAHAHA!!!
Love it!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:58   #4127
Dollsine
Gjest

Tror JBK er noe annet enn fiberhusk; eller to sider av samme sak. Jeg er usikker, men bruker de til forskjellige ting. Kanskje noen andre har mer peiling? Jeg endrer innlegget etter å ha googlet forskjellen på FBH og JBK, og fant dette: Fiberhusk kommer fra en slags indisk plante og er et fiber. Johannesbrødkjernemel kommer fra johannesbrødtreet, og er utrolig nok et karbohydrat, men det har ikke karbohydrater

Merkelig at du ikke får åpnet linken; men åpne google.no, skriv inn næringsinnhold asparges og du får opp lenken. Og hva gjør du på verandaen da? Har du et lager av godterier der siden søtsuget er så kraftig?

Denne må dere lese damer: jeg har hørt historien før, og liker den like godt hver gang. http://www.mind.no/blogg/luke_sutrekopper

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:01   #4128
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Dollsine:
Oppdaget plutselig justeringen i signaturen din - HAHAHAHAHA!!!
Love it!

Mange måter å se dette på sjøh....

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:09   #4129
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Bentemor! Husk å ta vare på deg selv også! Jeg opplever deg som veldig flink å ta vare på andre (oss inkludert), og det kan være fort å glemme seg selv. Du skal høre på healeren din vennen; hun vet hvilke prosesser du går gjennom akkurat nå. Så får du hun sjefsdama i fleisen, noe som ikke gjør hverdagen lettere. Henne må du forholde deg til uansett, på den ene eller den andre måten. Å sykmelde seg trenger ikke være noe sjakktrekk, sett ift balansen på jobb, mellom deg og , mellom deg og de andre. På samme tid er ingen -verken du eller de andre - tjent med at du går deg på et langtidsfravær. Så du må kjenne på hvor du har deg selv, og gjøre det som er best for deg her og nå. Så det å ta noen dager borte fra jobb kan sette ting i nytt/annet perspektiv og gjøre det lettere å ta et valg om hvordan du skal forholde deg til tingenes tilstand.

Take care vennen!

Takk vennen
Ja, jeg heller til å ta noen sykedager, jeg føler meg sliten, det har vært litt for mye som har tatt på kreftene. Dessuten fikk healeren opp øynene mine litt da hun sa at husk hvis du brenner deg selv helt ut så risikerer du ikke å ha eneri nok igjen til noe - ikke en gang til dansingen.... Dessuten var det utrolig interessant at nesten i setning nr 2 hun sa til meg spurte hun meg hva det var som foregikk på jobben...hvor hadde hun det fra, liksom, tidligere har vi kun snakket om HAN og meg selv...mer mellom himmel og jord enn øyet kan se, altså!
Men det er også så masse som skjer nå i forbindelse med jobben, så jeg er redd viktige avgjørelseer skal bli tatt over hodet på meg uten at jeg får innflytelse dersom jeg er borte....
Men jeg er også ganske flink til å legge bort jobben når jeg ikke er der, så derfor kan det hende noen få dager kan både være den nedstressingen jeg trenger og også hjelpe meg med å være sterkere i det som kommer.

Nysgjerrig nok: Så kjekt at du fikk svar fra Fedon! -Veldig bra at han tar seg tid til det! Synes også det meste av det han skriver der virker fornuftig. Har man ikke spesielle helseproblemer som tilsier det så tror ikke jeg man skal planlegge resten av livet i ketose. Fruk derimot er jeg kjempeskeptisk til - da kan man jo like gjerne spise andre sukkerholdige matvarer. Det kommer nok aldri jeg til å innføre igjen nei, vil ikke ha de blodsukkersvingningene. tenker mer på nøtter, bær, litt gulrot, bønner, linser og slike ting jeg da. Men nå tenker jo jeg å ligge under 50g på vedlikehold, kanskje annerledes om man tenker å ligge på rundt 100g, som vel er det Fedon Lindberg står for.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:09   #4130
Nysgjerrig nok
Medlem

Tror JBK er noe annet enn fiberhusk; eller to sider av samme sak. Jeg er usikker, men bruker de til forskjellige ting. Kanskje noen andre har mer peiling? Jeg endrer innlegget etter å ha googlet forskjellen på FBH og JBK, og fant dette: Fiberhusk kommer fra en slags indisk plante og er et fiber. Johannesbrødkjernemel kommer fra johannesbrødtreet, og er utrolig nok et karbohydrat, men det har ikke karbohydrater

Merkelig at du ikke får åpnet linken; men åpne google.no, skriv inn næringsinnhold asparges og du får opp lenken. Og hva gjør du på verandaen da? Har du et lager av godterier der siden søtsuget er så kraftig?

Denne må dere lese damer: jeg har hørt historien før, og liker den like godt hver gang. http://www.mind.no/blogg/luke_sutrekopper

Jeg fant jeg fant - dævven der var det mye lurt! Takk. (Så det er der dere er når dere ikke er her;-)

Godteri på verandaen - hehe - genialt. Men nei; jeg ryker...

Søt historie, har ikke lest den før. Kanskje Bente skulle teste den på sjefen sin? Si det Bente: "Jeg skal forsøke å være bittelitt mindre følelsesmenneske på jobben, hvis du lover å være mindre psykopatisk"
Heia Bente - heia Bente- heia Bente- heia Bente- heia Bente- heia Bente!!

Gammel 03-10-11, 22:16   #4131
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Elsker signaturen din, Dollsine!

Jeg ser dere skriver om masse forskjellig, men tror jeg har mistet innlegget ting først ble skrevet om, så da faller jeg liksom helt ut i resten av samtalerekka.

Nå er det min vaskeuke. Dag 1 i dag. Tror ikke noen er hjemme. Var nesten ikke noe å vaske! Hurra!

Lagde noen grove tekaker når jeg var i gang på kjøkkenet. Fant en oppskrift, og hadde oppi noen ekstra linfrø og solsikkekjerner. Håper de er gode. Er så stappmett etter middagen at det siste jeg kunne tenke meg nå er å spise en bare for å sjekke smaken. Har pålegg i kjøleskapet til å ha på, så må bare stå opp tidlig nok til å rekke å smøre noen til å ta med meg .

Bestilte udos choise fra iherb for leenge siden. Den har fortsatt ikke kommet. Begynner å bli skikkelig utålmodig .

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:18   #4132
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Men det er også så masse som skjer nå i forbindelse med jobben, så jeg er redd viktige avgjørelseer skal bli tatt over hodet på meg uten at jeg får innflytelse dersom jeg er borte....
.

Hm...hvem er det som snakker her da du? Kontrollfreaken? Noen ganger kan det å la andre ta avgjørelsene over hodet på seg være ok, også i det videre arbeidet som en må ta del i. Spesielt for slike med kontrollbehov (som deg...og meg....og flere?). Selv om det er en uggen følelse der og da, så kan det blir bedre etterpå. Da er det litt lov å toe hendende og og la de med ansvar få ta ansvaret. Skjønner du hva meg mener?

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:18   #4133
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Herlig historie, Dollsine!

Hihihih - jeg skal kanskje prøve den setningen der på jobb, Nysgjerrig nok, og tusen takk for at du heier på meg, jeg trenger alle støttespillere jeg kan få
Håper søtsuget ditt snart går over, alltid tungt de første dagene før ketose-roen setter inn, men den kommer snart, bare hold ut!

Jeg bruker Fiberhusk til baking og JBK mel til tykning av grøt eller saus. Vet ikke helt hvorfor , bare det jeg har vendt meg til JBK mel er ganske dyrt, men utrolig drøyt i bruk, jeg har det lenge. Men er et must i smørgrøt ellelr rømmegrøt altså!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:18   #4134
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Dollsine: Har vurdert flere ganger å prøve det i jernet, men da må det noen justeringer til, ev. må røren stå ganske lenge på benken for å tykne.
Tror ikke jeg ville hatt i noe særlig mel av noe slag, men så liker jeg jo hverken soyamel eller tåler mandelmel, så jeg er jo like langt. Ev. går det an å ha i mer rømme for tykkelsen, noe smør, mer fiberhusk og ev. JBKM?

Bente: Du må ta vare på deg selv. Må. Du må fungere etter jobb også, og straks jobben tar all energi, så taper du hverdag på det. Har du det ikke bra i hverdagen stjeler det tid og energi på jobb. Alt kan bli tyngre; negative tanker hjemme og følelsen av utrygghet osv. på jobb. Ingenting er optimalt!
Vær så snill, ta deg noen dager, sortere litt tanker og følelser. Gjør noe gøy; ta ansiktsmaske og lakke tåneglene rosa. Ett eller annet.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:20   #4135
bente1
Seniormedlem

Hm...hvem er det som snakker her da du? Kontrollfreaken? Noen ganger kan det å la andre ta avgjørelsene over hodet på seg være ok, også i det videre arbeidet som en må ta del i. Spesielt for slike med kontrollbehov (som deg...og meg....og flere?). Selv om det er en uggen følelse der og da, så kan det blir bedre etterpå. Da er det litt lov å toe hendende og og la de med ansvar få ta ansvaret. Skjønner du hva meg mener?

Hmmmmmmmmm følte jeg meg truffet av den elller.............

Gammel 03-10-11, 22:20   #4136
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Jeg ser dere skriver om masse forskjellig, men tror jeg har mistet innlegget ting først ble skrevet om, så da faller jeg liksom helt ut i resten av samtalerekka.

Nå er det min vaskeuke. Dag 1 i dag. Tror ikke noen er hjemme. Var nesten ikke noe å vaske! Hurra!

Lagde noen grove tekaker når jeg var i gang på kjøkkenet. Fant en oppskrift, og hadde oppi noen ekstra linfrø og solsikkekjerner. Håper de er gode. Er så stappmett etter middagen at det siste jeg kunne tenke meg nå er å spise en bare for å sjekke smaken. Har pålegg i kjøleskapet til å ha på, så må bare stå opp tidlig nok til å rekke å smøre noen til å ta med meg .

Bestilte udos choise fra iherb for leenge siden. Den har fortsatt ikke kommet. Begynner å bli skikkelig utålmodig .

Takk Piken!
Så bra det var lite å vaske; hadde jeg kunnet sagt det samme om mitt bovære....

Det tar tid å få iherbvarer med airmailen, DHL derimot kommer ila noen få dager. Jeg har nettopp fått varer som ble sendt 6/9, og heretter velger jeg å heller betale noen få dollar for å få de fortere + levert på døra. Airmailen må jeg hente på posten, og det koster da å kjøre dit og

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:22   #4137
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Takk vennen
Ja, jeg heller til å ta noen sykedager, jeg føler meg sliten, det har vært litt for mye som har tatt på kreftene. Dessuten fikk healeren opp øynene mine litt da hun sa at husk hvis du brenner deg selv helt ut så risikerer du ikke å ha eneri nok igjen til noe - ikke en gang til dansingen.... Dessuten var det utrolig interessant at nesten i setning nr 2 hun sa til meg spurte hun meg hva det var som foregikk på jobben...hvor hadde hun det fra, liksom, tidligere har vi kun snakket om HAN og meg selv...mer mellom himmel og jord enn øyet kan se, altså!
Men jeg er også ganske flink til å legge bort jobben når jeg ikke er der, så derfor kan det hende noen få dager kan både være den nedstressingen jeg trenger og også hjelpe meg med å være sterkere i det som kommer.

Nysgjerrig nok: Så kjekt at du fikk svar fra Fedon! -Veldig bra at han tar seg tid til det! Synes også det meste av det han skriver der virker fornuftig. Har man ikke spesielle helseproblemer som tilsier det så tror ikke jeg man skal planlegge resten av livet i ketose. Fruk derimot er jeg kjempeskeptisk til - da kan man jo like gjerne spise andre sukkerholdige matvarer. Det kommer nok aldri jeg til å innføre igjen nei, vil ikke ha de blodsukkersvingningene. tenker mer på nøtter, bær, litt gulrot, bønner, linser og slike ting jeg da. Men nå tenker jo jeg å ligge under 50g på vedlikehold, kanskje annerledes om man tenker å ligge på rundt 100g, som vel er det Fedon Lindberg står for.

Hipphurra for at du gir deg selv noen dager!!
Kjenner meg godt igjen i tanken om at det vil skje ugreie ting på jobben hvis jeg ikke møter opp, - men det er helsen din det er snakk om. Og det er mere verdt en jobben.Det er tross alt bare en jobb, husk det (sier det til deg fordi jeg sier det til meg selv også)
Healeren din så det sikkert på deg, at det som opptar deg nå er "ferskt"...
Ja, moro at Fedon svarte. Så at det skule være mulighet for å sende inn spm på nettet etter puls i dag. Og at han hadde ment noe om at lavkarboopplegget hadde tatt litt av. Så da ville jeg spørre. Har jo tenkt som Sanna og vært litt bekymret for hva dette kan komme til å gjøre med kroppen, og lurt på hva jeg bør se etter av symptomer på at noe kan være galt. Så da spurte jeg likesågodt.

Gammel 03-10-11, 22:29   #4138
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Takk Piken!
Så bra det var lite å vaske; hadde jeg kunnet sagt det samme om mitt bovære....

Det tar tid å få iherbvarer med airmailen, DHL derimot kommer ila noen få dager. Jeg har nettopp fått varer som ble sendt 6/9, og heretter velger jeg å heller betale noen få dollar for å få de fortere + levert på døra. Airmailen må jeg hente på posten, og det koster da å kjøre dit og

ååh. leste noe om at det pleide å ta mellom 8-12 dager. Nå har det jo gått over to uker, så begynte å bli utålmodig. Men om de ble sendt 6/9 så får jeg ta meg god tid og vente et par uker til. Æsj.

Gammel 03-10-11, 22:31   #4139
Nysgjerrig nok
Medlem

Du har sikkert ikke gått glipp av så mye, er vel stort sett jeg som har jabbet med meg selv her i dag. Knis.
Vaskedag? Hva er det? Sånn kjøkken og trappevask?
Håper tekakene din smaker i morgen da. hehe, jeg er så fysen at alt høres godt ut!! Skulle gjerne prøvesmakt for deg jeg veit du.

Lurer på om kroppen klargjør seg for ketose allerede...jeg fryser og er tørst som en ørkenvandrer. Eller så er det tilvenning til den norske høsten... Krysser fingra for ketose.

Har fått i meg MYE Cocosa i dag, 2 skiver salami, ett egg, en skive røkelaks, en pakke bacon, en spiseskje fetaost og en spiseskje rømme..

Gammel 03-10-11, 22:33   #4140
Nysgjerrig nok
Medlem

Pruttis: hørt noe mere fra Flørten el? Siden du skal begynne å jobbe så får du jo mere penger og mindre fri - kanskje dere skulle tatt den harryturen snart?

Gammel 03-10-11, 22:35   #4141
Dollsine
Gjest

ååh. leste noe om at det pleide å ta mellom 8-12 dager. Nå har det jo gått over to uker, så begynte å bli utålmodig. Men om de ble sendt 6/9 så får jeg ta meg god tid og vente et par uker til. Æsj.

Stemmer det; i snitt 8-12 dager, men alt i mellom 1-4 uker Har en tid til å vente så er det jo ok, men hvis ting haster (som det oftest gjør når jeg har bestemt meg for noe) så ..... Det er en som sier her inne at tålmodighet er en god krem å smøre seg med. Den tuben har alltid vært tom når jeg har passert den

Nå er matpakka til i morgen laget ferdig; salat med litt egg og skinke. Rømme og majones som dressing. Blir godt ja! Skjønner det veldig godt Nysgjerrig som har søtsug på alt. Ta deg en slurk fløte; det hjelper på det verste. Evt pisk fløten litt så rommer den mer og. Jeg blir ganske så fasinert over hvor søt fløte - og rømme - faktisk smaker når en ikke spiser annet søtt

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:39   #4142
bente1
Seniormedlem

Jeg har bestilt to ganger og begge gangene har det tatt mellom 2 og 3 uker. Helt greit synes jeg, legger det bare inn i planleggingen. Og så har jeg gangavstand til postkontoret, så det er kjapt og greit å hente når det ikke er så tunge ting

Bør sikkert ta en ny bestilling snart kanskje.... kan ikke gå tom for stevia altså, er blitt helt avhengig av det

Lurer på om kroppen klargjør seg for ketose allerede...jeg fryser og er tørst som en ørkenvandrer. Eller så er det tilvenning til den norske høsten... Krysser fingra for ketose.
..

Ketosen kommer ketosen kommer

Ville bare avslutte kvelden her inne med å si tusen takk til dere vidundelige damene mine! Da jeg kom hjem fra dansingen i dag var jeg veldig usikker på hvor mye jeg skulle si, om jeg bare burde si hei og hallo og gruble litt for meg selv. Etter å ha fått skravlet litt om dette og følt den gode støtten og omtanken føler jeg meg såååå mye bedre. Utrolig glad i dere kjære venner Natti natt alle sammen

Gammel 03-10-11, 22:40   #4143
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Du har sikkert ikke gått glipp av så mye, er vel stort sett jeg som har jabbet med meg selv her i dag. Knis.
Vaskedag? Hva er det? Sånn kjøkken og trappevask?
Håper tekakene din smaker i morgen da. hehe, jeg er så fysen at alt høres godt ut!! Skulle gjerne prøvesmakt for deg jeg veit du.

Har fått i meg MYE Cocosa i dag, 2 skiver salami, ett egg, en skive røkelaks, en pakke bacon, en spiseskje fetaost og en spiseskje rømme..

Vaskeuke er sånn at hver av oss som deler kjøkken har ansvaret 1 uke om gangen for at kjøkken og fellesarealer er ryddige. Innebærer stort sett å gå med søpla og rydde ferdig vaskede glass og tallerkner inn i skapene + gå over gulvet. Så lenge folk ikke er hjemme, så er dette her knall.

Jeg sliter skikkelig med å komme meg inn i ketose. Klarer meg kjempefint når jeg er alene. Mandag - fredag ettermiddag er null stress. Så kommer helgen og jeg er hos kjæresten og så plutselig sitter jeg der og momser godteri uten egentlig å ha forstått hva jeg driver med. Kjempekjedelig.

Gammel 03-10-11, 22:44   #4144
Nysgjerrig nok
Medlem

Nå er matpakka til i morgen laget ferdig; salat med litt egg og skinke. Rømme og majones som dressing. Blir godt ja! Skjønner det veldig godt Nysgjerrig som har søtsug på alt. Ta deg en slurk fløte; det hjelper på det verste. Evt pisk fløten litt så rommer den mer og. Jeg blir ganske så fasinert over hvor søt fløte - og rømme - faktisk smaker når en ikke spiser annet søtt

Etter at jeg har sneket meg hjem til Appelsinen og spist tekakene hennes, så kommer jeg til deg i nat og stjeler matpakken din. Blir rar i knotten av matpraten deres. hehe!
Kjøleskapet er tomt, jeg har spist det som er der. Fant et glass med peanøttsmør, var ca en spiseskje igjen og den forsvant den også. Gosj.

Det beste var at jeg ryddet i kjøleskapet før jeg dro på ferie. Tok en sjau og kastet alt som var...ikke særlig friskt / ville bli ulekkert mens jeg var borte. Så puttet jeg alt i søpleposen, - og glemte den igjen på kjøkkenbenken.
Nå tenker dere at det var ille....?
Jeg har hatt håndverkere her mens jeg var på ferie!!
Og tror dere de tok ut søpla da? Nope. De har jobbet her i en uke - i DEN lukten. DET er ille. Må flire også...

Gammel 03-10-11, 22:46   #4145
Dollsine
Gjest

Så bra du delte dette Bente. Det hjelper ofte å lese hva en selv tenker (eller høre hva en tenker). Om tilbakemeldingene du får ikke er helt i overenstemmelse med det du ønsker å gjøre (som jo kjenner flere detaljer enn oss), så er de med på å belyse situasjonen din slik at du står sterkere når du skal velge.

Og til den sjefsdama (har ca 0 i respekt for hennes lederstil), så vil jeg bare si:

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:48   #4146
Nysgjerrig nok
Medlem

Vaskeuke er sånn at hver av oss som deler kjøkken har ansvaret 1 uke om gangen for at kjøkken og fellesarealer er ryddige. Innebærer stort sett å gå med søpla og rydde ferdig vaskede glass og tallerkner inn i skapene + gå over gulvet. Så lenge folk ikke er hjemme, så er dette her knall.

Jeg sliter skikkelig med å komme meg inn i ketose. Klarer meg kjempefint når jeg er alene. Mandag - fredag ettermiddag er null stress. Så kommer helgen og jeg er hos kjæresten og så plutselig sitter jeg der og momser godteri uten egentlig å ha forstått hva jeg driver med. Kjempekjedelig.

Åh - du går ut med søppel? Vil du adopteres? Hehe - det var jo nettopp det jeg ikke gjorde liksom. Men, det hørtes ok ut med vaskeuke. Kanskje jeg skulle foreslå det for samboeren?? Han gjør jo stort sett som han blir fortalt, men jeg er så inni gamperæva lei av å mase / instruere / minne om..

Hvor lang tid bruker du på å komme i ketose etter en sånn pausehelg da?

Gammel 03-10-11, 22:48   #4147
Dollsine
Gjest

Etter at jeg har sneket meg hjem til Appelsinen og spist tekakene hennes, så kommer jeg til deg i nat og stjeler matpakken din. Blir rar i knotten av matpraten deres. hehe!
Kjøleskapet er tomt, jeg har spist det som er der. Fant et glass med peanøttsmør, var ca en spiseskje igjen og den forsvant den også. Gosj.

Det beste var at jeg ryddet i kjøleskapet før jeg dro på ferie. Tok en sjau og kastet alt som var...ikke særlig friskt / ville bli ulekkert mens jeg var borte. Så puttet jeg alt i søpleposen, - og glemte den igjen på kjøkkenbenken.
Nå tenker dere at det var ille....?
Jeg har hatt håndverkere her mens jeg var på ferie!!
Og tror dere de tok ut søpla da? Nope. De har jobbet her i en uke - i DEN lukten. DET er ille. Må flire også...

Velkommen skal du virkelig være! Nå går jeg til sengs, men det er bare å ringe på så deler vi matpakka.

De fagfolkene trivdes sikkert hos deg Nysgjerrig; jfr denne:

God natt mine damer!

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:54   #4148
Nysgjerrig nok
Medlem

...vondt i hodet også. Check!

Blir ketose på meg i morgen tipper jeg....skal teste en stix før olelukkøye kommer i morgen.

Litt mere vann og en tur til på verandaen så er det kvelden her også. Den hodepinen er jo ikke noe å holde seg våken for...

Takk for en fin dag damer. Likte at dere dukket opp. Ble lei av å skravle med Fedon liksom.

Nattinattis!

Gammel 03-10-11, 23:06   #4149
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Åh - du går ut med søppel? Vil du adopteres? Hehe - det var jo nettopp det jeg ikke gjorde liksom. Men, det hørtes ok ut med vaskeuke. Kanskje jeg skulle foreslå det for samboeren?? Han gjør jo stort sett som han blir fortalt, men jeg er så inni gamperæva lei av å mase / instruere / minne om..

Hvor lang tid bruker du på å komme i ketose etter en sånn pausehelg da?

Jeg er egentlig ikke sikker på om jeg kommer i ketose. Har ikke sticks til å sjekke med, og får ikke stålånden med en gang. Da jeg begynte på lavkarbo fikk jeg utslag på sticksen i tre uker før jeg begynte å få klager på stålånde... Kanskje jeg skulle kjøpt meg pinner å tisse på igjen, sånn for å sjekke. Er jeg heldig, så er jeg i ketose i morgen alt... Meeeen det tviler jeg på.

Gammel 04-10-11, 00:34   #4150
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Flørten er en dust.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.