Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-09-11, 23:55   #3726
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nysgjerrig: Ta t-banen, linje 3 til Sognsvann, siste stopp

Bente: Ja, du skulle vært med, alle skulle vært med!
Men det kan bli litt av et treff i desember om over halvparten er på ketogen diett, hihihi...jeg kommer nok til å være alkofri pga eksamen få dager etter, så jeg kan passe på den korte tiden jeg er tilstede

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 00:00   #3727
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Så kjekt at dere skal på tur sammen jeg skulle sååå gjerne vært med dere! Men desember, da!!!! -Og da har jeg tenkt å være i riktig vekt og over på vedlikehold, så da skal jeg jammen kunne drikke vin også uten at dere må passe på meg hele kvelden (...håper jeg..)

Kjekt?? Ja, det kan du si det. Jeg blir skremt jeg da. Har ikke tro på at folk er hyggelig...før jeg opplever det. Så jeg er mest skremt egentlig. Hehe - og jo da, jeg har det med å bli posetivt overrasket - heldigvis.
Men - i desember er du med??? Ikke sant????

Please?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 00:03   #3728
Foksy
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Jepp... Og en ting er sikkert - jeg gjør som jeg sier. Alltid. Så da er det en deal - hehehe - eller date liksom.

1,5 kilo!? Det er smått. Hehe - da er hunden din mindre enn det Bente går ned på 14 dager. Jeg har erfaringen med omplasserte aggresive hanhunder på 40+ kg - så det skal bli hyggelig å snakke med en liten sak. Er det hun eller han da? Pratsom? Utadvendt? Sosial med andre firbeinte?

Hehe, det blir litt annerledes ja! Ja, hvor mange Foxy'er har du gått ned Bente?

Hun er veldig glad i mennesker og barn, skeptisk til hunder som ikke har lært å hilse, men står og henger i båndet for å komme frem... Men hilser på de fleste selv om hun er litt reservert.. Hun er verken superlykkelig og løper avgårde for å hilse på, eller aggressiv og bjeffete. Veldig grei å ha med og gjøre iom at jeg derfor kan ha henne løs når vi går tur der det ikke er fare for bil/sykkel!
Jeg er veldig opptatt av hundeadferd og trening, og skulle sikkert hatt en større brukshund. Men jeg blir positivt overrasket over henne stadig vekk. Hun er tøffere enn str skulle tilsi 10 1/2 mnd nå, så hun er ikke helt voksen ennå da...

Her er fra forrige tur rundt Sognsvann, trente "sitt" midt i stien med joggere og andre hunder rundt på alle kanter, hun er superfokusert!

Gammel 19-09-11, 00:11   #3729
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Bente: Ja, du skulle vært med, alle skulle vært med!
Men det kan bli litt av et treff i desember om over halvparten er på ketogen diett, hihihi...jeg kommer nok til å være alkofri pga eksamen få dager etter, så jeg kan passe på den korte tiden jeg er tilstede

Hihihi - det kan bli litt av ett syn du, syns jeg ser oss, kanskje du må bli lenge for å passe på, Foksy

Kjekt?? Ja, det kan du si det. Jeg blir skremt jeg da. Har ikke tro på at folk er hyggelig...før jeg opplever det. Så jeg er mest skremt egentlig. Hehe - og jo da, jeg har det med å bli posetivt overrasket - heldigvis.
Men - i desember er du med??? Ikke sant????

Please?

Klart jeg blir med i desember!

Og det å treffe alle her inne blir jo ikke det samme som totalt fremmede, vet du. Folk kan da umulig være så kjekke og skjønne som de er her inne og så skumle "der ute", det kan jeg ikke tro. Vi kjenner jo hverandre ganske bra nå etter hvert

Hehe, det blir litt annerledes ja! Ja, hvor mange Foxy'er har du gått ned Bente?

Med 15 kg, blir det jo 10 foxyer det

Og for en skjønn hund da, herlig

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 00:13   #3730
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Nå er kokosbrødet ute av ovenen så nå blir det kvelds og så blir det senga på meg

Ønsker alle en god natt - klem til dere skjønninger

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 00:15   #3731
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Takk for omsorgsfull skjenn. Jeg har vært streng mot meg selv i hele kveld nå, det kverner av negative tanker. Men - spist er spist. Starter på Prutti-måten i morgen med veiing, kanskje det blir et såpass hardt slag i trynet at det gir en overdimmensjonal vekker.

Koselig at du har tenkt på meg da, søta. Er bare å komme opp en tur

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 00:16   #3732
Nysgjerrig nok
Medlem

Hun er veldig glad i mennesker og barn, skeptisk til hunder som ikke har lært å hilse, men står og henger i båndet for å komme frem... Men hilser på de fleste selv om hun er litt reservert.. Hun er verken superlykkelig og løper avgårde for å hilse på, eller aggressiv og bjeffete. Veldig grei å ha med og gjøre iom at jeg derfor kan ha henne løs når vi går tur der det ikke er fare for bil/sykkel!
Jeg er veldig opptatt av hundeadferd og trening, og skulle sikkert hatt en større brukshund. Men jeg blir positivt overrasket over henne stadig vekk. Hun er tøffere enn str skulle tilsi 10 1/2 mnd nå, så hun er ikke helt voksen ennå da...

Kult!
Jeg skal definitivt ikke ta med han 3 åringen jeg er fostermamma til nå - stor huskymix som er supersnill - helt til han ser en liten hund. Da er han ikke grei lengre - og jeg har desverre ikke klart å "knekke koden" - utover at jeg forstår at det har noe med små hunder å gjøre. Skikkelig kjipt da - selv om han ikke spiser de opp så ser det fryktelig stygt ut når en stor kar går løs på en liten stakkar. Mest bjeffing / brøling / utpsyking - men likevel - en god utfordring, selv for meg.

Men - jeg liker hunder som andre har gitt opp. Er noe sjeldent vakkert når man får de til - etter noen år med trening..

Gammel 19-09-11, 00:19   #3733
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Dessuten finner jeg flybilletter til 898,- tur/retur, så det skal gå så bra så! Hva tenker dere om overnatting? Skal vi velge etter hva hver enkelt av oss selv vil, eller skal vi prøve finne noe overkommelig i pris hvor vi kan være samlet? Fredag-lørdag eller fredag-søndag?

Jeg skal affal innom IKEA en tur

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 00:21   #3734
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Takk for omsorgsfull skjenn. Jeg har vært streng mot meg selv i hele kveld nå, det kverner av negative tanker. Men - spist er spist. Starter på Prutti-måten i morgen med veiing, kanskje det blir et såpass hardt slag i trynet at det gir en overdimmensjonal vekker.

Koselig at du har tenkt på meg da, søta. Er bare å komme opp en tur

Hvis du er nødt til å gi deg selv en på trynet for å våkne - så kom igjen. Jeg skal snu meg mens du potensiellt banner deg selv opp og ned.

Og ja - jeg drømmer meg opp så alt for ofte. Og da tenker jeg på deg. Lucky bastard som bor der. Tror jeg er en..Bondtjuv i en bykropp. Hehe -

Gammel 19-09-11, 00:23   #3735
Foksy
Medlem

...Jeg har vært streng mot meg selv i hele kveld nå, det kverner av negative tanker. Men - spist er spist...

Ja, spist er spist! Du får ikke gjort noe med det som allerede har skjedd, men du kan bestemme deg for hva som skal skje i morgen!

Nysgjerrig, om det høljregner kan vi godt bytte så du heller tar med tre-åringen din, hehe...Men det er mange andre hunder der, så det er kanskje bedre å ta han med kun for å trene, fokusere på det. Ikke så lett i møte med andre mennesker samtidig...
Men jeg er enig i det du sier, det er fantastisk når man får snudd på hunder og liksom ser at de forandrer syn på ting og tang

Gammel 19-09-11, 00:27   #3736
Nysgjerrig nok
Medlem

Dessuten finner jeg flybilletter til 898,- tur/retur, så det skal gå så bra så! Hva tenker dere om overnatting? Skal vi velge etter hva hver enkelt av oss selv vil, eller skal vi prøve finne noe overkommelig i pris hvor vi kan være samlet? Fredag-lørdag eller fredag-søndag?

Jeg skal affal innom IKEA en tur

Fredag - søndag!!! Og - nå skal jeg liksom ut å gå tur med Appelsin og Foksy på torsdag - Men; i utgangspunktet så tenker jeg at det muligens er billigst & best om vi finner no' overnatting til dere som er tilreisende....
Men det kan dere få beskjed om en eller annen gang etter torsdag, når jeg har luftet tanken. OKi?

Jeg har et xtra rom i leiligheten...med en seng...
Så kan den som har minst penger til overs sove der hvis det er ønskelig.
...tenker jeg da...

Gammel 19-09-11, 06:57   #3737
Dollsine
Gjest

Puh.... Sitter på bussen og ser hva dere holdt på med i går kveld. Dere er sannelige effektive! Jeg rekker ikke svare på alt nå, så det får bli til i kveld.
Ett par ting dog... Hvor mange foxy'er har du gått ned? Stilig!!
Tøft at dere planlegger treff på torsdag. Øve-på-treff er det. Og du snuppa nordafor: ikke vær for tøff med deg selv da! Det er det ikke verdt vet du.

Jeg vet ikke om jeg får til å bli med hele helga 9-11, men ser det an ift hva vi skal gjøre. Ok?

Så til det jeg logget inn for å gjøre. Dagens vekt er opp hundre gram. Ikke noe rart tenker jeg, så hoven jeg ble av middagen i går kveld. Skal spise tidligere i dag, så får vi se. Ingen grunn til å gråte i allefall.

Ha en god dag da damer!

Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 08:16   #3738
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen. Veiedag, 500g ned denne uka. Stadig like overrasket jeg når jeg ser at vekta går nedover hver uke, venter liksom på at det skal stoppe opp. Det skal jo liksom begynne å stoppe opp når en nærmer seg målvekta, men kanskje er jeg ikke nær nok enda, eller kanskje er målvekta mi rimelig fornuftig i forhold til hvor kroppen vil være.
Tok bare en tredjedel Foxy denne uken da, Foksy

Ny dag nå i dag skjønne Pruttis, så glem gårsdagen totalt, ikke gi deg selv juling for det som har vært, se framover isteden

Dollsine: 100g variasjon fra dag til dag er langt under normalen, så det må en bare regne med. det er faren med veiing hver dag vet du, ikke la det stresse deg i alle fall Hvis du er hoven i kroppen tyder det på vann, men hørtes ikke ut som hverken for mye karber eller for mye proteiner du fikk i går, så kanskje er det bare naturlige variasjoner i hvor mye vann du har i kroppen. Drikk masse i dag - vann fordriver vann!

Gammel 19-09-11, 08:20   #3739
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg vet ikke om jeg får til å bli med hele helga 9-11, men ser det an ift hva vi skal gjøre. Ok?

Hvis det ikke passer for Dollsine helga 9-11. des, så kunne vi kanskje funnet en annen helg. Jeg har bare sååå lyst til å treffe kjære Dollsinen også
Hvis ikke tror jeg jeg må ta meg en personlig Trondheims tur - hadde jo vært koselig, har jo studert der jeg, så jeg har bodd der noen år og elsker den byen

Gammel 19-09-11, 08:39   #3740
Dollsine
Gjest

å jo da, helga passer veldig godt! Så den får stå. Kommer tilbake til dette i kveld igjen. Nå er jeg bare innom for å gi dere dagens leveregel:

Å være tilstede her og nå gjør at du unngår at energien spises opp av å gruble over gårsdagen eller bekymre deg over morgendagen.

Så da gjør vi det sånn!!

Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 09:04   #3741
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Å være tilstede her og nå gjør at du unngår at energien spises opp av å gruble over gårsdagen eller bekymre deg over morgendagen.

Gammel 19-09-11, 09:28   #3742
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Kult!
Jeg skal definitivt ikke ta med han 3 åringen jeg er fostermamma til nå - stor huskymix som er supersnill - helt til han ser en liten hund. Da er han ikke grei lengre - og jeg har desverre ikke klart å "knekke koden" - utover at jeg forstår at det har noe med små hunder å gjøre. Skikkelig kjipt da - selv om han ikke spiser de opp så ser det fryktelig stygt ut når en stor kar går løs på en liten stakkar. Mest bjeffing / brøling / utpsyking - men likevel - en god utfordring, selv for meg.

Men - jeg liker hunder som andre har gitt opp. Er noe sjeldent vakkert når man får de til - etter noen år med trening..

Huskyer har den tendensen, at de ikke liker småhunder visstnok.
Tro det eller ei, en venninne av meg hadde flere trekkhunder (for mange år siden). En kom seg løs og oppdaget naboens hund, en bitte liten rase, det også.
Før noen fikk sukk for seg, var det bare halsbåndet som var igjen.
Ingen av hundene ble særlig gamle, for å si det sånn.
I fjor sommer døde min lille Tim, en Dansk Svensk Gårdshund. Og han likte ikke store, svarte hunder. Da han var veldig ung, ble han angrepet og hardt skadet av en diger blandingshund.
Veldig ofte er grunnen til at store hunder ikke liker små, det at de kan ha blitt "plaget" av de som er mindre. De små hopper ofte opp på de stor, svinser og vimser rundt dem. Det oppfattes visst som både uhøflig og plagsomt av de store.

Gammel 19-09-11, 17:51   #3743
Nysgjerrig nok
Medlem

"Before you diagnose yourself with depression og low self-esteem first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes."

Gammel 19-09-11, 19:22   #3744
Dollsine
Gjest

Hei hei; her er jeg. Endelig tilbake fra jobb og ferdig middagsspist. Så koselig å se all aktiviteten som har vært i dag; håper det blir slik i kveld og?

Jeg må få takke deg Bente, som fikk meg over på dette opplegget - og oppmuntret meg til å ikke gi opp. Har ikke merket noe til susete hode eller noe annet i dag. Litt småsulten like før jeg visste det var mat ja, men det skulle da bare mangle I går kveld ble det for mye fett på meg tror jeg; iaf var jeg kvalm hele natta + veldig hoven som sagt, men så spiste jeg 85 g fett i løpet av ett par timer og da. Med masse vann. Nei; det bør nok fordeles litt mer ja. Nå er jeg passe mett, 130 g kjøtt er min passe mengde ser det ut som.

Det du postet her Nysgjerrig, er veldig godt sagt!

Jeg ser ikke for meg å være i Oslo en hel helg like før jul; og kan tenke meg enten fredag - lørdag eller lørdag - søndag. Om dere møtes hele helgen så deltar jeg jo i store deler

Si meg....er dere bikkjefolk alle sammen? Jeg liker ikke sånne dyr; verken store eller små. Og det vet bikkjene også, og opptrer deretter når de møter meg

Sist redigert av Dollsine : 19-09-11 kl 19:41.
  Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 19:57   #3745
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Jeg kan ha i signaturen min hvem som blir med og hvilke dager de ev. ønsker være med på. Skal lese tilbake litt og finne ut.Ok?

Gammel 19-09-11, 19:59   #3746
Dollsine
Gjest

Jeg kan ha i signaturen min hvem som blir med og hvilke dager de ev. ønsker være med på. Skal lese tilbake litt og finne ut.Ok?

Vet du...du er bare god du

Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:15   #3747
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Sånn, tror det skulle dekke. Noen svar fra Rikke og de andre?

Gammel 19-09-11, 20:29   #3748
Nysgjerrig nok
Medlem

Sånn, tror det skulle dekke. Noen svar fra Rikke og de andre?

Titt-titt!
Artig Pruttis

Mener Foksy (som plutselig er blitt en hund som Bente slanker bort) sa hun skulle være med å spise med oss fordi hun antakelig skulle spise noe den helgen likevel. Men at hun skulle styre unna alkoholen og gå hjem tidlig. Mens vi andre fniste videre.

Er det noen som vil noe spesielt sted å spise da? Snakket vi om Tapas?

Gammel 19-09-11, 20:43   #3749
Nysgjerrig nok
Medlem

http://www.vannogbrod.no/index.php

Grei plass, god mat, sentralt - og de skriver at man kan få kjøpt en salsamann til 2000,-.

Sånn hvis Bente fikk lyst på ....no' søtt etter maten...

Gammel 19-09-11, 20:49   #3750
Foksy
Medlem

Titt-titt!
Artig Pruttis

Mener Foksy (som plutselig er blitt en hund som Bente slanker bort) sa hun skulle være med å spise med oss fordi hun antakelig skulle spise noe den helgen likevel. Men at hun skulle styre unna alkoholen og gå hjem tidlig. Mens vi andre fniste videre.

Er det noen som vil noe spesielt sted å spise da? Snakket vi om Tapas?

Fniser videre her jeg
Jeg vil ikke møte dere bare fordi jeg skulle spist uansett altså, men jeg må se an hvor lenge jeg kan være borte fra pensumbøkene er mye annet jeg hadde takket nei til akkurat den helgen!

Ja takk til tapas altså!! Ellers klarer jeg fint en blodig biff med masse fett tilbehør også
Jeg får ofte tilbud på restauranter fra groupon, det har flere ganger vært tapasrestauranter, skal jeg pipe ut om det dukker opp noe slikt igjen, så får vi maten MYE billigere også?

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.