Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-08-11, 17:29   #3226
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dere er stille i dag damer
Nå har jeg nettopp spist, skal fikse meg litt opp og skal deretter avgårde på dansetrening ett par timer.
Snakkes i kveld

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 17:30   #3227
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

wow, utrolig lite aktivitet i dag!

Jeg klarte å holde det skjult ja, men ettersom det kun var to helger igjen til bryllupet var det liksom 1 av 2 mulige Hun visste uansett ikke hva som ventet, og syntes det var svært gøy!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 17:31   #3228
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Juhu alle sammen.
Her kommer en hilsen fra karboland. Faen... så vanskelig det er med dette kostholdet, når en må spise på restaurant hver dag.
I går bestilte jeg Stifado uten denne evinnelige chipsen (pommes frites) en får til absolutt alt. Greit nok, den kom uten chips og med salat OG ris !
Jeg bestilte hamburger uten brød og chips til lunch i dag. To ganger måtte da kelneren spørre om det virkelig var sånn jeg ville ha det....
Og alltid er det er slags sennepsdressing på grønsakene !
Nå er det bare 3 dager igjen til vi skal hjem og jeg tror det er første gang jeg ønsker å reise hjem fra syden......
Dessuten har jeg kapitulert litt. I går ga jeg fa... og drakk en liten øl. Og så kom den velmenende kelneren med 3 iskuler til meg, han syntes så synd på meg som ikke "tålte" chips !! Har jeg karakter ? NEI, ikke i det hele tatt..
Har sagt det før, - har fått fleskemage. Men likevel har jeg klemt meg inn i ny bikini str. M. Uten for mye besvær !
Jeg har faktisk tenk å skeie ørlite ut de siste dagene. Ikke chips og brød, men litt øl og vin....... Skål for det!!

Gammel 29-08-11, 19:33   #3229
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Juhu alle sammen.
Her kommer en hilsen fra karboland. Faen... så vanskelig det er med dette kostholdet, når en må spise på restaurant hver dag.
I går bestilte jeg Stifado uten denne evinnelige chipsen (pommes frites) en får til absolutt alt. Greit nok, den kom uten chips og med salat OG ris !
Jeg bestilte hamburger uten brød og chips til lunch i dag. To ganger måtte da kelneren spørre om det virkelig var sånn jeg ville ha det....
Og alltid er det er slags sennepsdressing på grønsakene !
Nå er det bare 3 dager igjen til vi skal hjem og jeg tror det er første gang jeg ønsker å reise hjem fra syden......
Dessuten har jeg kapitulert litt. I går ga jeg fa... og drakk en liten øl. Og så kom den velmenende kelneren med 3 iskuler til meg, han syntes så synd på meg som ikke "tålte" chips !! Har jeg karakter ? NEI, ikke i det hele tatt..
Har sagt det før, - har fått fleskemage. Men likevel har jeg klemt meg inn i ny bikini str. M. Uten for mye besvær !
Jeg har faktisk tenk å skeie ørlite ut de siste dagene. Ikke chips og brød, men litt øl og vin....... Skål for det!!

Hellu & juhuu!! Nå måtte jeg flire: Karbo-land! Haha!!
Men er det ikke ok da? Jeg mener så lenge du er så flink så er det vel overkommelig med litt øl / vin, og et par-tre iskuler? Jeg synes i alle fall du er kjempeflink - det er jo tross alt ferie!
Det er ikke hva du spiser og drikker i ferien som avgjør vekta veit du, det er hverdager det er flest av. Kos deg!
(Og i en bikini str M så vil jeg tro du har det ganske bra) Nyt de siste dagene du - ferien er over fort nok. Vips så sitter du her i det sure regnet med oss andre og ønsker deg tilbake.
Skål Sanna!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 19:36   #3230
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sanna, nå skal du kose deg og nyte ferien! Drit i maten og samvittigheten og kvaler! KOS DÆ!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 19:37   #3231
Foksy
Medlem

Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Jeg har erfart at det jeg gikk opp på ferie i år, gikk veldig fort av igjen etterpå. Kos deg de siste dagene, uten å gå med konstant dårlig samvittighet Sanna, og så fikser du det når du kommer hjem igjen!

Synes du er utrolig tøff Bente1 som skal holde denne talen, også på engelsk i tillegg WOW! Hvis vi drar ut på et salsasted i Oslo finner du garantert en dansepartner og kanskje tilogmed en oppfordring om å danse på bordet!

Appelsinpiken, er det juss du har begynt å studere?? All ære til deg, det er mye jobb! Jeg bruker litt penger på å kjøpe salat i lunsjen på skolen, men jeg begynner å bli skikkelig lei innholdet i salatbaren da...må finne på noe annet snart...

Ellers har jeg fremdeles ikke kommet meg helt tilbake på lavkarbo. Jeg spiser grovbrød (ala Fedon) en gang i blant...og for et par dager siden ble det helkornpasta i en kyllingsalat...osv. Men jeg har gått ned 1/2 kg første røykeslutt-uka mi, så kanskje det passer bedre for meg å spise moderat lavkarbo i stedet for ketose

Kan ikke være pga trening at jeg går ned, for jeg har ikke løpt på lange tider... MÅ komme i gang denne uka, snart er det Oslo Maraton, og jeg skal liksom løpe 10 km...grøss!

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 20:44   #3232
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God ettermiddag. Jeg lovte at tallene skal ut, og her kommer de
God morgen!
Mandag 15.08.11: 82,8 kg
Mandag 22.08.11: 82.6 kg Kjenner at kroppen er "løsere"
Mandag 29.08.11: 83,9 kg (var 82,9 i går morges)

Prøvd å kutte så mange karb som overhodet mulig? Kun karb fra melkeprodukter tillatt for en periode? Så rene kjøttprodukter som mulig. Nister med skiver av ost med dansk salami og majones som rulles? Kutt så mye søtning som mulig, for kan være akkurat du sammen med meg reagerer på polyoler og tilsetninger? Jeg er sikker på at jeg får økning av insulin når jeg tror jeg er så smart. Mulig fettfaste kan være tingen et par dager? Tror det er noen andre her inne som har mer erfaring (eller tro) på fettfaste? Det skal i alle fall ikke vare mer enn en uke, tror også Torkil skriver noe om det i boka, noe om kickstart ved stagnering.

Jeg skal vri hjernen for å finne på noe nytt.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 21:08   #3233
Nysgjerrig nok
Medlem

Hva er egentlig fettfaste? ..sånn kort fortalt...

Gammel 29-08-11, 21:26   #3234
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Da har jeg fått danset litt

Kos deg de siste dagene du, Sanna, det kommer hverdag når du kommer hjem. Høres jo ut som du lever veldig lavkarbo da, og ketogent på ferie når en ikke har helt kontroll på maten er vel nesten helt umulig. Her på vestlandet er det kaldt og regn, så nyyyyyyt varmen mens du har den

Foksy, så bra at det fungerer med mer moderat lavkarbo for det, det kan godt hende at når du løper så mye, så blir det litt vel stress for kroppen å leve ketogent. Tøffa som skal løpe løp på 10km, da!!!!!

Dollsinemor: Min anbefaling er å stresse litt ned - med den jobbuka du fortalte om forrige uke og påfølgende utslitthet og migrene så kan det bli litt for mye for enhver Pass på de time-outene vi snakket om du, og vet du, det er lov til å si nei hvis det blir for mye!
Siden du så lett får vann i kroppen er du nok litt karbosensitiv også - for meg funker det mye bedre hvis jeg greier å ligge nede mot 12g (evt under enkelte dager) istedenfor opp mot 15. Jeg tror nå kanskje vi som er litt godt voksne er litt mer sensitive. Enkelte dager blir det da litt for lite grønnsaker synes jeg, så da er jeg bevisst på å få i meg ett vitamintilskudd

Nå skal jeg ha litt time-out her i sofan med en bok før det er leggetid

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 21:27   #3235
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hva er egentlig fettfaste? ..sånn kort fortalt...

Null karb - eller mindre enn 5 gr pr dag type lavt?

Gammel 29-08-11, 21:29   #3236
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Appelsinpiken, er det juss du har begynt å studere?? All ære til deg, det er mye jobb! Jeg bruker litt penger på å kjøpe salat i lunsjen på skolen, men jeg begynner å bli skikkelig lei innholdet i salatbaren da...må finne på noe annet snart...

Jepp! Er i gang med mitt år nr 2 nå. Og siden jeg var så flink forrige år, så må jeg ta eksamen i exphil på nytt. Har vært på forelesning nå i dag og foreleseren er såååå treeeeeiig. Bruker et kvarter på å få i gang timen. ( Ikke på de store forelesningene som er på chateu neuf, men i seminargruppen).
Men er motivert for å få til dette her. MOTIVERT JA!
Og har bestemt meg for å droppe det ene faget jeg tenkte å ta dette semesteret. Det er et fag jeg absolutt ikke trenger å ta, men som jeg tenkte å ta for å fylle på med poeng i forhold til lånekassen (jeg var deprimert en periode, og endte med å ikke gjøre noe skole og ikke si ifra til lånekassen om at jeg droppa ut).
Så da har jeg plutselig 4 timer + reisevei og ventetid hver uke i bonus. Det blir hvertfall 6 timer totalt. DET kommer godt med! Nå ser timeplanen min mye mer overkommelig ut også.

Og dere... det er ikke jeg som lærer kinesisk her på huset. Det er de kinesiske naboene som lærer seg norsk! De har rett og slett reist fra kina (to stk som jeg deler kjøkken med, og to som bor i etasjen under) og kommer hit for å lære seg norsk. Jeg satt litt og hjalp de med uttale av ord og sånn.. Og jeg må jo spørre.. Hvorfor i alle dager lære seg norsk? - Rett og slett fordi at det er så få mennesker som snakker norsk så er det en etterspørsel av folk som kan norsk i kina... Så de blir rett og slett mer attraktive for en fremtidig arbeidsgiver.

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 21:31   #3237
bente1
Seniormedlem

Null karb - eller mindre enn 5 gr pr dag type lavt?

Slik jeg har fortått det skal man spise kun 1000kalorier om dagen, og 90% skal komme fra fett. Ideen er at man da kan spise så lite mat hvis nesten alt er fett, pga at man lurere kroppen til å ikke sette ned forbrenningen pga alt fettet.

Men jeg har aldri prøvd selv, så jeg har ikke satt meg så nøye inn i det. Tror det var Foksy som prøvde dette, så hun kan kanskje utdype litt mer?

Gammel 29-08-11, 21:34   #3238
bente1
Seniormedlem

Så bra at du har fått ordnet så du har en mer overkommelig timeplan, Appelsinpiken - det hørtes veldig hektisk ut, så det blir sikkert godt for deg
Wow - det var da utrolig interessant - har aldri tenkt på at det kan være behov for norsk i Kina - gøy at du kan hjelpe dem litt da

Gammel 29-08-11, 21:43   #3239
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Jepp! Er i gang med mitt år nr 2 nå. Og siden jeg var så flink forrige år, så må jeg ta eksamen i exphil på nytt. Har vært på forelesning nå i dag og foreleseren er såååå treeeeeiig. Bruker et kvarter på å få i gang timen. ( Ikke på de store forelesningene som er på chateu neuf, men i seminargruppen).
Men er motivert for å få til dette her. MOTIVERT JA!
Og har bestemt meg for å droppe det ene faget jeg tenkte å ta dette semesteret. Det er et fag jeg absolutt ikke trenger å ta, men som jeg tenkte å ta for å fylle på med poeng i forhold til lånekassen (jeg var deprimert en periode, og endte med å ikke gjøre noe skole og ikke si ifra til lånekassen om at jeg droppa ut).
Så da har jeg plutselig 4 timer + reisevei og ventetid hver uke i bonus. Det blir hvertfall 6 timer totalt. DET kommer godt med! Nå ser timeplanen min mye mer overkommelig ut også.

Og dere... det er ikke jeg som lærer kinesisk her på huset. Det er de kinesiske naboene som lærer seg norsk! De har rett og slett reist fra kina (to stk som jeg deler kjøkken med, og to som bor i etasjen under) og kommer hit for å lære seg norsk. Jeg satt litt og hjalp de med uttale av ord og sånn.. Og jeg må jo spørre.. Hvorfor i alle dager lære seg norsk? - Rett og slett fordi at det er så få mennesker som snakker norsk så er det en etterspørsel av folk som kan norsk i kina... Så de blir rett og slett mer attraktive for en fremtidig arbeidsgiver.

Bra det ordner seg!
Hvis du spiser makrell, tunfisk og laks er det jo blitt en del hermetiske varianter som er ok å ta med seg som en lunsj kanskje...

Kanskje kineserne har noen tips også? Hehe! Artig opplegg. Hadde en nabo en gang som ringte på for å få hjelp med norsk-leksene sine (riktignok pakistansk, ikke fullt så eksotisk) - jeg oppdaget i alle fall at det ikke er så lett å forklare hvorfor vi velger de ordene vi gjør. Tror jeg nesten ble dårligere i norsk etterhvert som han ble bedre.

Gammel 29-08-11, 21:54   #3240
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Slik jeg har fortått det skal man spise kun 1000kalorier om dagen, og 90% skal komme fra fett. Ideen er at man da kan spise så lite mat hvis nesten alt er fett, pga at man lurere kroppen til å ikke sette ned forbrenningen pga alt fettet.

Men jeg har aldri prøvd selv, så jeg har ikke satt meg så nøye inn i det. Tror det var Foksy som prøvde dette, så hun kan kanskje utdype litt mer?

Åh! Det hørtes anstrengende ut, - både telle kalorier OG fett... Men ved nærmere ettertanke har jeg vel nesten gjort det (1000kcal og nesten 90% fett) enkelte dager, sånn i starten når jeg la inn på diett.no.
Nå har jeg ikke sjekket noe der på lenge. Spiser det jeg tror er ok, leser på alt jeg putter i meg og drikker vin når jeg har lyst. Absolutt levelig!

Ved nærmere ettertanke burde jeg vel legge inn på diett.no sånn en gang innimellom bare for å se at jeg er på stø kurs..

Tenkt noe mere på talen da? Har du hørt andre sine taler i tilsvarende sammenheng tidligere? Skal du holde tale ved en middag eller på en scene så du kan bruke hjelpemidler?

Gammel 29-08-11, 21:57   #3241
Foksy
Medlem

Jeg gikk på fettfaste i 4 dager, og gikk ned over 3 kg...husker ikke nøyaktig hvor mye...men tror det var under 4 kg iaf. Uansett var det MYE!!! Jeg gikk opp igjen litt etterpå, men det stabiliserte seg ned igjen etter en uke.
Om noen lurer på mer ang fettfaste kan jeg iaf dele mine erfaringer, hva jeg spiste osv...men om det var helt etter boka....det vet jeg ikke helt

Gammel 29-08-11, 22:13   #3242
Nysgjerrig nok
Medlem

Jeg gikk på fettfaste i 4 dager, og gikk ned over 3 kg...husker ikke nøyaktig hvor mye...men tror det var under 4 kg iaf. Uansett var det MYE!!! Jeg gikk opp igjen litt etterpå, men det stabiliserte seg ned igjen etter en uke.
Om noen lurer på mer ang fettfaste kan jeg iaf dele mine erfaringer, hva jeg spiste osv...men om det var helt etter boka....det vet jeg ikke helt

Da spør jeg i vei:
Gjorde du det som en start på lavkarbo - eller sånn midt i?
Var det...umenneskelig?
Hvor mye slet du med å få maten til å "passe"? - på en skala fra 1-10.
Var du mett / sulten?
Noen andre advarsler - aha-opplevelser som er verdt å nevne?
Kan du si hva du ca spiste på en dag?

Sånn - det var det jeg lurte på i første omgang!

Gammel 29-08-11, 22:20   #3243
Foksy
Medlem

Da spør jeg i vei:
Gjorde du det som en start på lavkarbo - eller sånn midt i?
Var det...umenneskelig?
Hvor mye slet du med å få maten til å "passe"? - på en skala fra 1-10.
Var du mett / sulten?
Noen andre advarsler - aha-opplevelser som er verdt å nevne?
Kan du si hva du ca spiste på en dag?

Sånn - det var det jeg lurte på i første omgang!

Jeg gjorde det etter noen mnd på lavkarbo uten at noe skjedde vektmessig, og jeg begynte å bli skikkelig lei.
Det var ikke umenneskelig, men jeg var litt sulten på kveldene. Ene kvelden spiste jeg littegrann blåbær bare for å ha noe å putte i munnen. det ble litt mye karber av det, men jeg gikk da ned allikevel (kunne kanskje gått ned mer, men jeg er ikke en robot asså)
Jeg skrev inn alt på diett.no før jeg spiste det, og justerte gram osv der for å få ting til å passe. Så spiste jeg, og prøvde å ta det med ro med maten, nyte og ikke sluke.
Var ikke så veldig mett at det gjorde noe, men jeg var ikke så sulten at jeg klikka heller...men jeg klarte ikke en hel uke, etter 4 dager var det mer enn nok.

Jeg har tidligere skrevet en mail til en som lurte på hva jeg spiste, så jeg kan kopiere teksten derfra og legge ut her.
Må bare inn og kopiere

Gammel 29-08-11, 22:22   #3244
bente1
Seniormedlem

Tenkt noe mere på talen da? Har du hørt andre sine taler i tilsvarende sammenheng tidligere? Skal du holde tale ved en middag eller på en scene så du kan bruke hjelpemidler?

Ja, nå er den skrevet, jeg har ryddet opp i språket osv så det er noenlunde levelig. Det blir ved middagen, men tar med meg jukselapper i tilfelle jeg får helt jernteppe....
Har laget det litt som en historisk gjennomgang, hva bakrunnen for dette var, hvor vi har vært, hvem vi har samarbeidet med osv. Problemet er at jeg er veldig god på å huske fakta, men jeg trøbler med å finne de litt underholdened historiene som kan "sprite opp". Har spurt ett par venner om litt hjelp, men har ikke fått noe tilbake enda. Får jeg ingenting hjelp fra dem, så får det bare bli som det blir......

Gammel 29-08-11, 22:23   #3245
Foksy
Medlem

Frokost:
Eggemelk bestående av kaffe, 35 g usaltet smør, en rå eggeplomme og to suketter. 316 kcal
dette ble for lite "mat/tygging" for meg, så jeg gjentok ikke denne frokosten

Lunsj:
25g bacon, 20g avocado, 27g kremost. 183 kcal

Middag:
28g Foksys lavkarbobrød (ligger under åpen oppskrift på diett.no)
10g majones (ekte), 11g salami og 25g bacon. 292 kcal

Mellommåltid/kveldsmat (husker ikke når på døgnet jeg spiste dette...)
30g foksys lavkarbobrød, 3g tomatpuré, 7g norvegia ost, 10g majones og 10g salami. 254 kcal
Totalt for dagen 1045 kcal, fett: 97,72g (86%), protein: 25,6g (10%) og karbs:8,91g (4%).

Legger ved en dag til

Frokost:
Espresso, 30g kremfløte, 1 medium kokt egg og 10g majones. 258 kcal

Lunsj:
Espresso, 33g kremfløte, 25g Foksys lavkarbobrød, 12g majones og 9g salami. 325 kcal

Middag:
177 g Foksys blomkål- og brokkolimos med fløte og rømme (oppskrift ligger på diett.no)
25g creme cherie (mykost) og 50g blåbær. 272 kcal

Denne retten mettet bra, og holdt meg mett en god stund

Snack/kveldsmat:
130g Foksys blomkål- og brokkolimos med fløte og rømme, 15g creme cherie. 169 kcal

Totalt 1024 kcal.
Fett: 95,37g (84%), protein: 26,04g (10%) og karbs: 14,24g (6%)ble endel karber pga blåbærene...men jeg måtte ha noe å småspise på...sulten!!!

En annen av dagene spiste jeg kokt egg med majones flere ganger i løpet av dagen...jeg la inn på diett.no før jeg spiste, og prøvde meg frem på hvor mange gram jeg kunne spise av hver ting før jeg lagde meg mat. Da kunne jeg ha full oversikt. Det er slitsomt, men jeg holdt bare på i 4 dager.

Gammel 29-08-11, 22:25   #3246
Foksy
Medlem

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ja, nå er den skrevet, jeg har ryddet opp i språket osv så det er noenlunde levelig. Det blir ved middagen, men tar med meg jukselapper i tilfelle jeg får helt jernteppe....
Har laget det litt som en historisk gjennomgang, hva bakrunnen for dette var, hvor vi har vært, hvem vi har samarbeidet med osv. Problemet er at jeg er veldig god på å huske fakta, men jeg trøbler med å finne de litt underholdened historiene som kan "sprite opp". Har spurt ett par venner om litt hjelp, men har ikke fått noe tilbake enda. Får jeg ingenting hjelp fra dem, så får det bare bli som det blir......

Det er vanskelig å holde en underholdende tale, på et annet språk enn hverdagsspråket i tillegg..Håper det dukker opp noen små morsomheter i løpet av uka som du kan ta med deg inn i talen. Ellers hjelper et varmt smil og positivitet veldig da. Ikke alle MÅ være supermorsomme heller

Gammel 29-08-11, 22:28   #3247
Nysgjerrig nok
Medlem

Jeg gjorde det etter noen mnd på lavkarbo uten at noe skjedde vektmessig, og jeg begynte å bli skikkelig lei.
Det var ikke umenneskelig, men jeg var litt sulten på kveldene. Ene kvelden spiste jeg littegrann blåbær bare for å ha noe å putte i munnen. det ble litt mye karber av det, men jeg gikk da ned allikevel (kunne kanskje gått ned mer, men jeg er ikke en robot asså)
Jeg skrev inn alt på diett.no før jeg spiste det, og justerte gram osv der for å få ting til å passe. Så spiste jeg, og prøvde å ta det med ro med maten, nyte og ikke sluke.
Var ikke så veldig mett at det gjorde noe, men jeg var ikke så sulten at jeg klikka heller...men jeg klarte ikke en hel uke, etter 4 dager var det mer enn nok.

Jeg har tidligere skrevet en mail til en som lurte på hva jeg spiste, så jeg kan kopiere teksten derfra og legge ut her.
Må bare inn og kopiere

Var vel himmel å gå over på ordinær lavkarbo etterpå da eller?
Men - ble du (unnskyld spørsmålet) rar i magen? Ser for meg at det blir lettere avførende...

Fint om du kopierer inn, ble nysgjerrig jeg nå (nææh)

Gammel 29-08-11, 22:30   #3248
bente1
Seniormedlem

Det er vanskelig å holde en underholdende tale, på et annet språk enn hverdagsspråket i tillegg..Håper det dukker opp noen små morsomheter i løpet av uka som du kan ta med deg inn i talen. Ellers hjelper et varmt smil og positivitet veldig da. Ikke alle MÅ være supermorsomme heller

Takk for klemmen - trengte den Det er veldig sant, de som arrangerer kjenner meg, og jeg er ingen komiker, hvis det var en komiker de ønsket burde de spurt noen andre Talen blir ikke så veldig lang så jeg greier forhåpentligvis ikke å kjede vettet av dem heller. Et smil, positiv energi og masse bruk av kroppsspråk får bare holde har jeg kommet til

Gammel 29-08-11, 22:31   #3249
Foksy
Medlem

Var vel himmel å gå over på ordinær lavkarbo etterpå da eller?
Men - ble du (unnskyld spørsmålet) rar i magen? Ser for meg at det blir lettere avførende...

Fint om du kopierer inn, ble nysgjerrig jeg nå (nææh)

Det var digg å kunne spise seg mett igjen ja!!
Jeg synes huske at det kanskje ble litt løsere, men ikke unormal i magen
har kopiert

Gammel 29-08-11, 22:32   #3250
bente1
Seniormedlem

Jeg synes det ser veldig tøft ut å gjennomføre det opplegget med fettfaste - men har en mistanke om at man uansett ikke blir mer sulten enn på GR-opplegg, så hvis man sliter med å få vekta ned på andre måter er det sikkert gjennomførbart noen dager

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.