|
|
#3176 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Velkommen innom Sanna, håper du storkoser deg med en velfortjent ferie- høres forresten slik ut også |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3177 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei på dere. Jeg er bare innom og leser meg opp. Er fullstendig utslitt etter en hektisk uke. Skal finne senga mi nå; men måtte bare oppdatere meg på dere |
|
|
|
#3178 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nattiinatt, Dollsinemor, få deg en velfortjent hvil du |
|
|
|
|
|
#3179 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen - håper alle får en god lørdag |
|
|
|
|
|
#3180 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen alle sammen! Da våknet jeg nesten utsovet, men ikke uthvilt. Det er merkelig hvor sliten en blir. Jeg ser et klart mønster med tenkinga mi når slike maratonuker kommer: det er bare å holde ut disse dagene så blir det bedre til helga.. Dvs jeg biter tennene sammen og kjører på. DET er ikke bra ser dere. Det er en enkel måte å gå seg rett på den berømte veggen det! Så jeg må *lover-dyrt-og-hellig-å-i-allefall-prøve-så-godt jeg-kan* bli flinkere til å ta time-out de dagene/peridoene det er sånn, og finne meg kvalitetstid hver eneste dag. Gå en tur, en lang dusj, sitte-ned-i-stolen-og-tømme-tankene. Meditasjon skal hjelpe sies det, og det kunne jeg tenkt meg å prøve. Fikk et tilbud om å være med på helgekurs som ei venninne av meg har tatt. Kosta bare 5500,- Sist redigert av Dollsine : 27-08-11 kl 10:38. |
|
|
|
#3181 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Bare en liten tilføyelse til den der "time-out"-greia som jeg må lære meg å ta: jeg sitter nå med migrene pga at jeg kjørte meg selv så langt ned den siste uka. Learning by doing er det noe som heter. Skulle tro jeg hadde lært det nå men... |
|
|
|
#3182 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kjære Dollsinemor, ja du må ta litt bedre vare på deg selv. Det er virkelig ikke verdt å kjøre seg så ned pga jobben. Har gjort det en del ganger selv, og det fører aldri til noe positivt i alle fall. En timeout hver dag er en god regel. Meditasjon er sikkert bra for de det fungerer for. Jeg får det bare ikke til selv, for meg fungerer det mye bedre å gjøre noe jeg trives med, en tur, litt dansing, en god bok, ett langt bad, litt egenpleie, en god hyggelig samtale med en venninne eller ungene eller lignende ting. |
|
|
|
|
|
#3183 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?......... usp..... |
|
|
|
#3184 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hehhehe - fylla har skylda - rødvin er nok ikke bra hverken for vannansamling eller for migrenen, nei |
|
|
|
|
|
#3185 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Æ skal bak kake i dag. Mmmmmmmmmmmmmm. Lavkarbo sådan. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3186 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Mmmmmm lavkarbo kake hørtes godt ut |
|
|
|
|
|
#3187 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Good evening my ladies! |
|
|
|
#3188 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godt å høre at du føler deg bedre Dollsinemor |
|
|
|
|
|
#3189 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så dumt at du ikke fikk den talen i boks Bente. Sånt er ikke artig å ha hengende over seg; spesielt ikke når en føler en ikke mestrer det. Jeg bruker å ha notere ned stikkord på en lapp når jeg har noe sånt over meg. Ofte kommer det dettende ting mens jeg er i møter, eller holder på med andre ting. Da er det lettere å skrive ut fra stikkordene senere. Håper det ordner seg for deg og! |
|
|
|
#3190 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nemmen da..Er jeg alene i kveld? Ja ja, jeg skravler med meg selv jeg - og får de mest fantastiske svar |
|
|
|
#3191 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Neida, jeg er her Dollsine, jeg sitter bare her og stirrer på den talen og prøver å skrible ned noen ord. Jeg er egentlig veldig vandt til å holde presentasjoner på jobb, men dette blir liksom noe helt annet. Jeg har alle fakta som må med 100% klart for meg, men det å sy det sammen, få det litt underholdende og ikke bare liste opp en mengde fakta, få gode overganger mellom de ulike temaene, samt få det til på et godt flytende engelsk...... |
|
|
|
|
|
#3192 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Måtte bare innom en tur til |
|
|
|
#3193 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen, god søndag til dere! Her på vestlandet er det regn i lufta i dag også...håper noen av dere andre får litt sol å nyte! Sist redigert av bente1 : 28-08-11 kl 09:02. |
|
|
|
|
|
#3194 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ha ha ha, som jeg kjenner meg igjen i det du sier om deg selv Bente. |
|
|
|
#3195 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God tur, Dollsinemor, håper det regnet lar vente på seg til dere har fått kost dere gjennom turen, tur med venninner er kjempekos da - god egenterapi og "timeout" |
|
|
|
|
|
#3196 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Morning ladies |
|
|
|
|
|
#3197 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Fårikål er jo nydelig godt, Pruttilutt, så det hjelper deg forhåpentligvis med å få matlysten tilbake |
|
|
|
|
|
#3198 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?De muffinsene ja, der sa du noe. Tips: Pisk røren godt, så blir den litt luftig. Ta gjerne litt mer bakepulver også enn det jeg har skrevet opp. Har tenkt å prøve endre den litt, for jeg synes det blir litt smørete inni, men de er gode likevel |
|
|
|
|
|
#3199 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nå er muffinsene ute av ovnen. Jeg hadde i litt ekstra bakepulver, og de hevet seg fint og ser flotte ut. Jeg hadde ikke salami, og det hadde de heller ikke på bensinstasjonen her nede, så det ble skinke isteden. Hakket skinken i biter og lot den ligge å trekke litt sammen med tacosaus først, både for at smaken skulle trekke inn og for at den ikke skulle bli bløt inni som du sa. + At jeg brukte mitt hjemmelagde tacokrydder i røra istedenfor de andre krydderene. Vi får se hvordan resultatet blir mottatt, håper han liker det |
|
|
|
|
|
#3200 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heisann. Er tilbake fra turen min, og den ble fin! Vi fikk en del med oppholds og en uten.... |
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |